Jump to content
stefan93

Nelamurire garantie allview

Recommended Posts

Am si eu un allview a4you, l-am scapat din greseala si s-a stricat display-ul. Pe site-ul allview scrie : "Garantia Completa Allview acopera schimbarea/inlocuirea oricarui subansamblu defectat din vina clientului o singura data in perioada asigurata." Am fost la centru RDS/RCS de unde l-am primit si acolo mi-au zis ca mi-am pierdut garantia din moment ce l-am scapat. Cine imi poate explica cine are dreptate si cine nu? :) Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:

Ai platit pentru acel tip de garantie? Adica se plateste extra, din cate stiu. La achizitia telefonului, trebuie sa scrie pe factura ca beneficiaza de remediere defect ce in mod normal ar fi OOW sau out of warranty.

De fapt, ar trebui sa scrie pe certificatul de garantie, nu pe factura. Scrie asa ceva acolo? Sau in ce conditii se ofera asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca asta e singurul mod de a beneficia de garantia AllView, chiar si in conditiile in care nu e vina ta, sa platesti extra. Asta mi se pare o nesimtire, in conditiile in care ei nici macar nu onoreaza garantia cand vine vorba de defecte care nu sunt din vina utilizatorului.

 

Sent from LG G3-D855

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fiecare dată când văd un topic cu un titlu care include "allview", "probleme" și "garanție" mă bufnește râsul apoi peste câteva secunde începe să-mi pară rău pentru persoana respectivă pentru că banii nu cresc în pom și avem pretenția (pe bună dreptate) să primim serviciile promise și după ce am ieșit din magazin sau după ce a plecat curierul. 

Da, știu că generalizez, recunosc și că n-am avut niciodată allview dar din câte văd pe la prieteni, pe forumuri, etc nici nu o sa-mi cumpăr prea curând.

Ultimul lucru care-l spun pentru că nu vreau să deranjez unele relații pe aici.

Prețul unui produs nu înseamnă numai costul adunat al pieselor din el, înseamnă și salariile angajaților, cercetarea, serviciile oferite după cumpărare, etc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, banii se obtin greu si nu toti ne permitem branduri scumpe. Eu recunosc ca sunt "prea sarac ca sa imi iau o ieftinatura", iar termenul de ieftin si bun nu exista.

Asta nu inseamna ca si casele mari nu au probleme :) Doar ca nu am auzit de astfel de probleme la nici un service autorizat, atentie, autorizat. Firmele mari au audituri externe si pun pret pe feedback clienti.

Si uneori vin clientii in audit! Da, se poate si asta. Nu oriunde, dar sunt si astfel de unitati.

 

Totusi, sa nu o dam pe aratura si sa asteptam OP sa revina cu un raspuns, preferabil sa ne ataseze o copie de garantie, sa vedem daca il putem ajuta, prin sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Până să ajungi la service e vorba de calitatea produselor. Sunt curios ce rată de retur au Samsung, LG sau alți producători de primă mână comparativ cu rebrănduitorii (ei cică-s producători...) de chinezării de calitatea a 2-a. La 100 de produse vândute X întoarse în service. 

Åži da, și eu prefer să cumpăr ceva mai slab ca specificații dar de la un brand mai răsărit sau să aștept / caut ceva bun la reducere.  Văd că acest allview e 199 de lei. Prin Ianuarie am găsit Nokia X la clickshop la 199 de lei și nu se compară. Chiar azi l-am scăpat pe piatră cubică de la 1 metru și ceva și n-are nimic. Åži nu l-am scăpat doar o dată. Chinezii fac rabat și la calitatea adezivului, e normal să sară chestii prin el la impact sau de la temperaturi ridicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt , 101 garantii anulate...astia au impresia ca toti romanii iau Allview sa faca teste cu el : sa-l scufunde in apa , sa joace fotbal cu el etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine intai s-a dus cablul de date/alimentare dupa cam 1 an. Acum cateva zile display-ul nu mai functioneaza corect, apas pe o litera, raspunde alta litera, si ieri mi s-a ars incarcatorul. Cablul ala de date e o gluma, la fel si castile zici ca sunt din guma de mestecat. Mai am un Coolpad alias Orange Nivo care in august face 3 ani de functionare, si totul merge exceptional, bateria inca ma tine 2-3 zile fara sa folosesc netul ca nu am nevoie, si toate accesoriile functioneaza perfect. O sa incerc sa-l trimit in service desi mai am o luna de garantie, dar din ce cazuri am vazut pe forumul asta nu stiu daca voi rezolva ceva. Singura solutie ramane sa nu mai cumpar niciodata Allview.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

Terms of Use