Clicky

Jump to content
Mihai Aurelian

Evitati magazinul online vodafone

Recommended Posts

Pe 23 luna trecuta, am dat comanda de un telefon care a ajuns in 2 zile cu touch-ul pe o parte din ecran nefunctional. Am solicitat inlocuirea telefonului si mi s-a zis ca va veni curierul cu telefonul nou, urmand sa-l ia pe cel defect. A venit curierul doar sa-l ia pe cel defect care a ajuns la regenesis pe 28. Am sunat iar la vodafone si mi s-a spus ca trebuie confirmat defectul inainte sa primesc alt telefon si ca dureaza cateva zile.

Pe 2 decembrie vorbesc cu cineva pe chat si imi spune ca de fapt se va livra in 14 zile lucratoare incepand cu 28. Cum mi s-a parut foarte ciudat acel termen, am sunat din nou si mi s-a transmis ca s-a confirmat defectul si ca voi primi telefonul nou pana miercuri, 10 decembrie. Miercuri ii sun din nou si doamna care a raspuns a dat peste conversatia de pe chat si a inceput si ea sa o tina una si buna cu 14 zile lucratoare. Nu a putut sa raspunda la intrebarea "Unde apare acest termen in documentele legale de pe site" si nici eu nu am reusit sa-l gasesc.

Luni(15 dec) intru pe chat si solicit data de livrare a telefonului. Mi se spune ca trebuie sa primeasca raspunsul de la alt departament si ca ma anunta pana la ora 18. La 18 intru iar pe chat si o alta duduie imi spune ca prima duduie nu are inca un raspuns si ma anunta "maine". A doua zi pe la pranz ii sun. Un nene imi spune ca tot nu exista raspuns si ca ma anunta "maine". Astazi(miercuri) pe la pranz intru iar pe chat si minune.. mi se spune ca am sa primesc telefonul astazi. Problema e ca astazi s-a cam dus si fan curier mereu trimite mesaj dimineata cand am ceva de primit de la ei. Nu am primit mesaj. 

Maine se termina cele 14 zile lucratoare care cica reprezinta termenul de schimbare al unui telefon primit defect(desi nu apare nicaieri.. afli despre el doar cand dai de probleme). Tare curios sunt daca maine va ajunge telefonul, desi nu par sa fie sanse de asa ceva. Parca vad ca mi se trimite acelasi telefon reparat(asta ar fi singura explicatie pentru cele 14 zile necesare schimbului).

Concluzia..

De cand am facut comanda asta mi s-a spus de vreo 5 ori ca problema nu se poate rezolva pe loc si voi fi contactat. Niciodata nu am fost contactat.. a trebuit sa-i sun tot eu. Suportul clienti de la vodafone este doar o linie de maimute antrenate sa-ti zica orice numai sa scape de tine cat mai repede ca sa poata trece la urmatorul client. Nimic din ce ti se spune ca se va intampla nu se intampla.

Mai bine puneam inca 400 lei si cumparam telefonul la liber de la emag.. nu-mi mai faceam nervi cu jegul de vodafone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 zile calendaristice au trecut de mult.

Vodafone se pare ca are propriile legi: 

09:44:36 [ioana Vladea] Am verificat comanda si urmeaza sa primesti telefonul in termen de 14 zile lucratoare incepand din 28.11.2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păcat! Eu am comandat in sept anul asta prin mag online al Vdf si nu am avut nicio problema, chiar si abonamentul l-am facut online. Am dat azi comanda iar a treia zi am avut telefonul livrat si abonamentul functional. Pe chat am cerut contractul si mi l-au trimis pe mail in 5 min. E drept nu am avut problema din acest topic, astfel incat nu pot decat sa deplang situatia colegului.

 

Trimis de pe al meu GT-N8000 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faptul ca un telefon poate fi defect din cutie nu e vina Vodafone. Intarzierile de dupa, da. Eu mi-am prelungit telefonic abonamentul in fiecare an, achizitie de telefon doar anul asta si curierul a venit luni, comanda fiind facuta sambata. N-am niciun repros.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si eu am mai comandat de la ei si nu au fost probleme.. pana acum.

Tocmai le-am spus ca nu a venit astazi telefonul si le-am cerut un AWB. Raspunsul.. nu exista AWB pentru ca nu a plecat telefonul. cica astazi pleaca.

Intre timp am depus si o reclamatie la ANPC. Nu stiu ce altceva mai pot face.. orice i-as intreba in legatura cu problema asta, mi se spune ca primesc raspuns "maine" si adio.. "maine" nu mai primesc nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca nu e vina lor ca a fost telefonul defect. A venit in cutie, sigilat. Vina lor e ce s-a intamplat dupa.. si ce se intampla inca. Am mai avut o problema similara cu alt comerciant si rezolvarea a fost imediata. A venit curierul a doua zi cu produsul nou si l-a luat pe cel defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar Vodafone are un departament fara telefoane. Probabil este undeva pe o insula, izolat. Singura cale de comunicare e codul morse sau porumbel voiajor.. Orice solicitare ai face catre acel departament ori nu primeste raspuns ori primeste un raspuns fals dupa cateva zile.

 

16:47:33 [Mihai-Aurelian] va rog sa-mi dati un AWB

16:54:38 [Operator] Am redirectionat solictarea catre departamentul implicat. Fiind inlocuire nu am acces la ABW.Revenim in cel mai scurt timp posibil cu rezolutia

16:55:33 [Mihai-Aurelian] acelasi lucru mi s-a spus si luni.. nu a mai revenit nimeni cu nimic

 

17:06:40 [Operator] Nu avem linie directa cu acest departament. Am anuntat eu si astept raspunsul

17:07:40 [Mihai-Aurelian] exista un departament al vodafone care nu are telefoane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am primit AWB-ul de la vodafone. Se pare ca au gasit o noua metoda de tragere de timp.. aia cu "va contactam maine" se invechise.

Ce spune site-ul lui Fan Curier... Ultimul status al expeditiei: adresa incompleta, fara telefon in data 18.12.2014 12:28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Similar Content

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      COMUNICAT DE PRESA:
      Vodafone își va întări poziția pe segmentul de servicii convergente prin achiziționarea UPC România
      Vodafone Group va achiziționa operațiunile Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, printr-o tranzacție cu o valoare de 18,4 miliarde de euro Clienții persoane fizice și juridice din România vor beneficia de acces la noi servicii și de investiții mai mari în creșterea vitezei si calității rețelei de cablu  
      București, 9 mai 2018 – Vodafone Group Plc a semnat un acord pentru preluarea operațiunilor Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro, ce face parte din strategia companiei de a investi semnificativ în convergență în țările din Europa în care operează. Entitatea formată în urma achiziției va permite clienților Vodafone și UPC România să aibă acces la oferte convergente de servicii mobile, de internet în bandă largă și TV, precum și la servicii dedicate persoanelor juridice. Tranzacția nu va include operațiunile UPC România de televiziune prin satelit, Focus Sat.
      În urma achiziției, Vodafone va avea una dintre cele mai mari infrastructuri din Europa de rețea de nouă generație („next generation network”, NGN), cu 54 de milioane de gospodării care beneficiază de servicii prin cablu/fibră prin propria rețea și o acoperire NGN totală de 110 milioane de gospodării și companii, inclusiv prin intermediul parteneriatelor cu alți operatori, devenind unul dintre cei mai importanți furnizori din Europa de servicii de telecomunicații fixe și convergente pentru clienții persoane fizice și juridice.
      Activitățile Vodafone și Liberty Global în România sunt complementare. Vodafone activează în principal pe segmentul de telefonie mobilă, iar UPC România furnizează servicii de cablu în bandă largă și de televiziune.
      Vodafone România este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de telefonie mobilă, iar UPC România operează a doua cea mai mare rețea NGN din România, cu o acoperire de 3,1 milioane de gospodării (41% din numărul total).*
      Compania creată în urma achiziției va putea oferi servicii TV interactive, de internet în bandă largă și de telefonie fixă, precum și servicii mobile, pentru cei 9,9 milioane** de clienți mobili ai Vodafone România și pentru utilizatorii celor 2,1 milioane de abonamente de servicii fixe ale UPC România („revenue generating unit”, RGU)***. Compania astfel creată va avea o cotă totală de piață de 25% după veniturile totale.
      Ca și în tranzacțiile similare efectuate de Vodafone, managementul și angajații companiei achiziționate vor avea un rol important în entitatea creată în urma achiziției, punându-și în valoare aptitudinile în arii precum servicii prin cablu, servicii fixe și de televiziune. Angajații UPC România vor beneficia și de oportunitatea de a-și construi o carieră internațională în Vodafone Group.
      Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Această achiziție va duce la transformări semnificative și va crea un furnizor important de servicii convergente de telecomunicații, contribuind la creșterea competiției pe piața din România. Tranzacția va aduce beneficii atât pentru clienții celor două companii, cât și pentru economia românească, deoarece noua companie va acționa ca un catalizator pentru inovația în servicii și va oferi un context mai amplu pentru investiții în rețeaua fixă. Vodafone și UPC România au în comun o abordare axată pe calitatea serviciilor și sunt complementare prin prisma segmentelor de clienți deservite – Vodafone are utilizatorii mobili, iar UPC România, utilizatori de broadband și de servicii TV”.
      Este de așteptat ca tranzacția să fie revizuită și aprobată de Comisia Europeană. Vodafone anticipează că încheierea tranzacției va avea loc la jumătatea anului 2019.
    • By Feri
      Asa se pare ca Vodafone va cumpara o parte din Liberty Global care este si proprietarul lui UPC Romania. Ce parere aveti despre aceasta achizitie?
      Eu personal astept aceasta fuziune, si astept ofertele care vor veni de Vodafone&UPC.
      Mai multe detalii in articolul care a fost publicat pe Mobilissimo.
      https://www.mobilissimo.ro/stiri-diverse/alo-upc-buna-sunt-andreea-ghidul-tau-vodafone
       
    • By Sergiu Boboc
      Salut,
      Am creat o aplicatie pentru cumparaturi online, de fapt un catalog cu magazine online/offline care iti prezinta mai multe detalii despre fiecare magazin gen: locatie fizica(1 sau mai multe), program functionare sau program relatii cu clientii, pagina de FB, adresa site-ului online, categoriile de produse vandute. In versiunile urmatoare o sa adaug si promotii(cu notificari), produse recomandate/review-uri, poate alerte de pret. Deocamdata vreau sa fac release si pentru iOS si sa mai adaug ceva imbunatatiri. Proiectul este unul la care lucrez part-time, in timpul meu liber. Orice sugestie/sfat sunt binevenite. Aplicatia pentru android o puteti descarca de aici:
      https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.magazinedetop.app

      Multumesc,
      Sergiu
    • By Tudose Iulian
      Buna ziua,
       
      Am un htc m8s de aproximativ un an si in aceasta dimineata ma confrunt prima oara cu aceasta problema. L-am lasat la incarcat deoarece se descarcase complet, si nu am fost atent dar beculet de notificare clipocea, l-am lasat peste noapte asa si dimineata la fel face, tin sa mentionez ca am incercat cu 2 incarcatoare diferite, atat in diferite prize cat si in laptop, acelasi rezultat. Am incercat sa tin apasat atat VOLUME UP + POWER 10 secunde de mai multe ori si nimic. Are cineva idee ce as putea sa fac, de preferat sa nu ajung cu el in service?
    • By S6Edge
      Salut! De o lună am grave probleme cu bateria acestui telefon. Se descarcă ridicol de rapid, să vă exemplific:
      Ieri aveam 18% baterie, deschis wi-fi-ul, POC, 11% dupa ce imi apar notificari de la mesajele de pe messenger. Dau sa citesc o converaatie, POC, 3%.
      Èšin să precizez că ce am zis mai sus nu se întâmpla mereu.
      Dacă ar fi aceea singura problemă, meh. Dar fraților, abia se încarcă. Scrie "încărcare rapidă", dar într-o oră in care ar fi trebuit să fie 100%, abia de face 20%. Rareori, 1/5 cazuri chiar încarcă rapid.
      Atenție, mereu am folosit încărcătorul original.
      De altfel, a treia și ultima, a apărut o pată de nu știu unde pe telefon. http://i.imgur.com/TsbNTKy.jpg
      Sper că mă puteți ajuta cu niște sfaturi și îmi cer scuze dacă am postat la categoria greșită!
  • Who's Online (See full list)

×

Important Information

Terms of Use