Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Vrei sa reziliezi un contract si nu stiti exact ce drepturi aveti ?

Sunt mai mult decat bucuros sa ajut pe oricine are un contract la o companie de televiziune,telefonie,fara sa platiti nici o taxa de reziliere...eu am avut o experienta de genul asta si am reusit sa reziliez un contract cu fostul romtelecom,actual telekom...puteti deschide aici un topic si voi explica ce trebuie facut !

Cu putina informare se poate inchide orice contract fara a plati nici o taxa de reziliere,care conform legii este abuziva si nelegala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

As fii interesat sa reziliez un contract facut la Cosmote,actual Telekom. cand am sunat la ei,o doamna de la relatii cu clientii mi-a zis ca trebuie sa platesc abonamentul pana la finalul perioadei contractuale daca vreau sa reziliez contractul.Spune-ne cum ai reusit tu sa il reziliezi,cred ca multi dintre noi ar vrea sa scape de un abonament.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Este vorba despre Legea nr. 193/2000 care are in paragrafe clauzele abuzive.

Problema este ca daca ti-ai dat acordul verbal sau in scris, poti muri cu legea in mana. Sau, poti apela la instanta, cum spune colegul de mai sus.

Daca dansul este avocat, mai bine, jurist, atunci poate oferi detalii suplimentare.

 

Insa, nu uitati ca si operatorii de telefonie au juristi si nu unul, ci mai multi, bine pusi la punct, pregatiti special pentru asta. Se numesc "sacali" :))

Asa ca bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut in felul urmator !

Am trimis un mail la rezilieri@romtelecom.ro....care acum sa transformat in rezileri@telekom.ro....in acest mail se trec datele personale,adresa ,codul de abonat si foarte important un numar de contact...de preferat mobil....ca sa nu aiba motiv ca nu v-au gasit pe fix.....orice mesaj,sau mail de la telekom trebuie pastrat....de ce? pentru ca aveti nevoie de probe...in caz ca ajungeti la judecata! Eu nu am ajuns acolo...

Tot in acest mail trebuie trecut un motiv....de ce? trebuie sa aveti un motiv plauzibil.....asa se cere sa treceti.....eu am trecut faptul ca mi sa spus la telefon ( si atentie ei inregistreaza toate telefoanele atunci cand fac oferte si le acceptati) ca suma de plata lunara pe care eu o voi plati, nu va trece de 105 ron cu toate taxele incluse...tva...etc....iar suma de plata pe care o plate-am eu era mai mare...adica 128ron...respectiv 124ron...121ron...121ron....astea au fost primele si ultimele facturi platite de mine in cele 4 luni de la reinoire....

Mentionez ca au incercat sa ma faca sa platesc cei 980 de ron...218 euro...reziliere contract pana la sfarsit......vor incerca sa va propuna un abonament mai mic....vor incerca sa va ameninte ca va dau in judecata....toata treaba este sa fiti calmi si stapani pe dmv....

Foarte important ....trebuie sa treceti in acest mail ca: conform o.u.g (ordonantei de guvern) 161/2010 ORICE CLAUZA DE REZILERE ESTE NELEGALA SI ABUZIVA......ASTA ESTE CEL MAI IMPORTANT LUCRU CARE TREBUIE TRECUT.....SI CONFORM ORDONANTEI AVETI SI DREPTUL SAI DATI IN JUDECATA SI SA CERETI DAUNE IN CAZ DE NERESPECTAREA LEGII !!!...aici ai doare rau pentru ca o sa trebuiasca sa plateasca daune ei nu dmv. !!!!

Timpul legal de rezilere este de 30 de zile.....trebuie asteptat cele 30 de zile......cu rabdare....ei vor suna...vor propune alte abonamente mai mici...surpriza...chiar la jumatate fata de ce plate-ati cu aceleasi programe,minute,viteza net....pentru ca atunci cand se ingroasa gluma si inteleg ca romanul a citit legea, nu mai este tocmeala....dau pe afara de darnicie....

Nu conteaza motivul foarte mult insa trebuie specificat un motiv...ex..: suma prea mare de plata,mutarea in alta localitate,mutarea din blocul respectiv....imposibilitate de plata din cauza concedieri....sunt zeci de motive care pot fi specificate....important este legea 161/2010 care trebuie specificata neaparat in mail....si atentie numai prin mail se poate rezilia....au facut asta intentionat pentru ca de obicei romanii cu varste inaintate nu cunosc folosirea mail-ului....si binenteles ca profita de treaba asta !!!

Sper ca am fost de ajutor....daca mai aveti nevoie de informatii ,voi mai intra sa ajut pe oricine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca trebuia sa specifici ca, in cazul in care ai achzitionat echipamente/telefoane etc. cu pret redus ori ai beneficiat de reduceri promotionale ale abonamentului pe x luni, atunci esti bun de plata si nu ai cum sa te eschivezi de la plata taxei de reziliere

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica sa ti-l dea in custodie ? Pai in custodie nu platesti nimic pe el. E al lor, in inventarul lor. Trebuie doar sa-l dai in buna stare. Cazul decodoarelor TV.

 

Oricum, telefoanele astea se amortizeaza in doi ani si le caseaza. Eu am un mobil de RDS in custodie, de cand au dat drumul la telefonie mobila in Timisoara. In evidentele lor e deja casat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×

Important Information

Terms of Use