Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   26.07.2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.
Innoxius

Discutii despre DigiCare

Recommended Posts

Sa adunam la un loc toate discutiile despre DigiCare. Ce putem (si cum) face, ce am vrea (ca sa aiba si colegul @DIGI_Helper justificare in fata sefilor :D ) si ce nu ne place.

 

Incep eu: cum pot afla convorbirile pentru luna curenta, cea nefacturata ? Atat mobil cat si fix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobil, ai optiune la *111# subramura contului tau alocat numarului tau...alegi 1, apoi din subramura 5, si apare ceva de genul ...vezi pozapost-12162-141750638084_thumb.jpgpost-12162-141750639045_thumb.jpg

Pentru fix, doar din digionline , apeluri detailate pe luna trecuta...pe perioada curenta sa ne spuna digi_hellper

 

Sent from Redmi Note

Edited by reflavius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfasuratoul poate fi vizibil doar cu 2 luni intarziere.

Pe factura fiscala apar mereu convorbiri cu 2 luni in urma si tot atunci se ofera si desfasuratorul. Exemplu: Factura pe decembrie cuprinde eventualele convorbiri din Octombrie. Cand se emite factura pe luna Decembrie, la scurt timp apare si in DigiCare desfasuratorul pe Octombrie.

Din DigiCare nu ai posibilitatea sa vizualuizezi/descari desfasuratoare mai noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am nevoie de un card CI+. In ultimele 3 saptamani am comandat pe digicare respectivul echipament, am primit mail de confirmare a comenzii in care era mentionat: "In maxim 2 zile lucratoare va vom anunta cind va fi disponibil echipamentul comandat de dvs". Pana acum nu m-a sunat nimeni sa imi spuna daca e disponibil sau nu, daca e vreo sansa sa primesc sau nu.... sau macar ceva de genul: "domne` nu avem, nu mai astepta".

Edited by DaKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Răbdare și tutun ;)

Alții așteaptă de 3-4 luni după un CI+....

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca perioada de asteptare e foarte mare in provincie. In Bucuresti am luat carduri CI+ intr-o saptamana de la efectuarea comenzii pe site-ul lor, chiar la inceputuri, cand era nebunie maxima.

 

Sent from my LG G3-D855

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să vezi ce nebunie este pe Softpedia....

Probleme inclusiv în București.

Totuși e bine că acum au decodoare hd.

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care toate, nu merg cele codate, dar hd-urile merg, zimi care ar fi acelea, poate eu ceva nu stiu....?

 

 

Sent from my iPlaca using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La multi ani!

Din DigiCare de la rubrica Magazin Online -> Click pe adresa -> vei selecta tab-ul de Internet si vei putea face upgrade la ce abonament doresti.

In cazul in care doresti downgrade va fi nevoie sa il soliciti la sediu (titularul cu buletinul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

Terms of Use