Clicky

Jump to content

Comanda online Altex


candrei

Recommended Posts

Deci, problema sta in felul urmator:

Am comandat un card de memorie de 32 GB. Am trimis comanda. Ulterior, am mai gasit un produs pe care il doream. Le-am trimis un mail in care ceream sa imi adauge respectivul produs pe aceeasi comanda si sa vina in acelasi colet. Nici un raspuns.

Am mai facut o comanda si le-am plasat pe amandoua in cos. Am trimis. 

Intrebarea mea este:

Daca am trimis mail sa imi adauge in prima comanda produsul respectiv, ar putea-o face? Este diferenta de vreo 2-3 ore (intre comanda si mail). Daca nu se poate, le-am cerut sa-mi anuleze comanda si sa-mi trimita al doilea colet. Exista sanse sa fie tantalai si sa nu-mi trimita nici un pachet? Pot adauga un produs intr-o comanda deja finalizata? Precizez ca le-am facut ieri iar serviciul pentru Relatii cu Clientii nu avea program. Am sunat astazi pentru a cere informatii. 5 minute la telefon, nimic. Toti erau ocupati. Am revenit, aceeasi poveste.

Am mers intr-un magazin Altex. Duduia de acolo era in plop si plopu' la Berlin. Am reusit sa vorbesc cu un domn de acolo si mi-a zis ca nu e nici o problema. A zis sa astept sa fiu sunat (precizez ca au trecut peste 24 de ore si nu am fost sunat pentru confirmare) iar daca nu ma va contacta nimeni, sa refuz coletul cand este adus de curier.

Mi-e sa nu imi anuleze amandoua comenzile...

Link to comment
Share on other sites

Eu am vorbit cu ei telefonic și mi-au anulat comanda. Trebuia să mai insiști la telefon.

Să vorbești cu un angajat de la Altex e ca și cum a vorbi cu un pom. Nu-i curios nimeni de tine decât dacă cumperi ceva, în rest sănătate bună.

Link to comment
Share on other sites

Oricum nu îl plăteam. Comanda este de fapt 99 de lei. Ma duc azi la ei. Dacă e vreo problema, anulez comanda și rezerv produsele în magazin.

Problema e ca a făcut asta un prieten și nu i-au dat cardul cu prețul de pe site deși nici acum nu s revenit la normal.

 

Via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Doi angajati mi-au recomandat sa-mi bag beep si sa renunt la comanda lor.  :)) I-am rugat sa-mi confirme macar daca se mai expediaza comanda. Sec:"nu putem". 

Am primit un mail de la Altex prin care mi se comunica faptul ca respectiva comanda a fost anulata si va fi expediata cea de-a doua. Nu inteleg cum au anulat-o daca tot a ajuns la curier in Vaslui si mail-ul l-am primit cu mult timp dupa ce am fost instiintat ca am un colet de ridicat.

Acuma sper sa nu vina si asta cu alt pret cum a venit la prima...

Daca nu mi se rezolva problema, voi depunde reclamatie la OPC pentru neconcordanta dintre preturi si va fi ultima oara cand voi avea tangente cu acest magazin.

Unchiul meu a luat un pc in urma cu 5 ani. Dupa perioada asta de plata (5 anisori), mai are de platit 2300 de lei. PC-ul a costat 2400 iar dupa 5 ani a platit, in viziunea lor, doar 100 de lei. :))

Link to comment
Share on other sites

Ce ți-am zis, tu mergi degeaba în magazin, pentru că oameni pur și simplu nu au habar. Sunt focusați pe vânzări, nu să ajute clienți în problemele lor cu garanțiile/problemele comenziilor.

 

Eu am lucrat acolo acum 1 an și ceva și știu cum stă treaba. Nasol oricum că ți s-a complicat problema în așa hal.

Edited by Tyler Durden
Link to comment
Share on other sites

Cam asa a ajuns comanda mea:

"Reclamatia dvs. a fost transmisa si va fi inregistrata. 

Va comunicam ca in conformitate cu prevederilor OG 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, aprobata, cu modificari si completari, prin Legea nr. 233/2002 termenul de solutionare este de 30 de zile de la data inregistrarii reclamatiei. In situatia in care aspectele sesizate necesita o cercetare mai amanuntita, termenul se poate prelungi cu cel mult 15 zile."

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat le-o trage OPC-ul, astept.

Mi-au trimis o comanda, apoi au anulat-o. Mi-au cerut un pret online, curierul a venit cu alt pret. Am comandat un lucru, nici urma de acel lucru in e-mail. 

Prima comanda la Altex. Ultima de asemenea.

Daca intri pe pagina lor de Facebook, ai sa vezi ca e plina de reclamatii.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca inca n-au aflat ce inseamna online-ul. Pacat de orasul ala de sub Pietrica, ca-i frumos. Cand mi s-a stricat frigiderul, dai si cauta repede frigider cu buy-back. Nimic. Nici pe Altex, nici la fratele siamez Media Galaxy. Ma duc in magazin, toate, dar absolut toate frigiderele aveau si pret de buy-back.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa vedeti incompetenta:

4.12.2014:

 

 

Buna ziua,

Va multumim pentru mesajul transmis.
In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, va informam ca ramane confirmata si va fi livrata comanda cu id-ul 168060419.
Comanda cu id-ul 184110113, a fost transmisa la anulat.

12.12.2014:

 

 

Va multumim pentru mesajul transmis.
Comanda mentionata de dumneavoastra (#168060419) a fost refuzata la primire.
Coletul a fost returnat.

Eu am refuzat cealalta comanda. Se vede si in e-mail ca a fost anulata cea cu numarul 184110113.

Acuma mi-au raspuns la mail dupa 30 de minute, imediat dupa ce i-am anuntat ca am reclamat la OPC. Pe Facebook tot nu raspunde nimeni desi abia au postat ceva pe pagina. Le-am mai trimis un mail cu screenshot la mail-ul trimis de ei pe 4.12.

Deja ma enerveaza...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu, mi-a zis un nene ca e mai complicat cu online-ul și ca nu poate face nimic. M-a sunat mai mult sa vadă ce s-a mai întâmplat, nu sa ma anunțe ca au acționat ei în vreun fel sau altul. Mi-au zis ca au avut destule sesizări pe tema asta și cam atât. "Trebuia sa refuzați comanda", lucru pe care l-am și făcut...

 

Via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use