Clicky

Jump to content

Digi Online & Digi Play


Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Continutul Digi Play, acum fara costuri pentru clientii Digi Mobil si Digi Net! RCS & RDS lanseaza astazi o noua campanie promotionala pentru clientii noi Digi Mobil si Digi Net Fiberlink 300/500

Tocmai ce formulez plangerea catre ANPC, pentru ca am vazut ca mi s-a mai emis inca o factura si tot nu mi s-a stornat suma impusa abuziv. E inacceptabil ca dupa 5 luni de la sesizare sa nu am o rezol

Este vorba de 5 echipamente/dispozitive. Din DigiCare -> Administrare servicii -> Digi Online / Digi Play -> selectezi tab-ul Digi Online -> Editare dispozitive. Daca va fi cazul, de aic

Posted Images

DIGI_Helper : sant sanse , pe viitor , sa se deblocheze si alte programe ?

 

De indata ce vom suplimenta lista de posturi voi reveni cu feedback. Sanse sunt.

 

Digi helper cum pot vedea desfășurătorul convorbirilor pe luna octombrie? Cînd se actualizează? In digicare sint doar pe septembrie!!!

 

Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk

 

Deoarece convorbirile se achita cu 2 luni in urma, de indata ce se va emite factura pe Decembrie, in zilele imediat urmatoare va aparea si desfasuratorul pe Octombrie.

Link to post
Share on other sites

Modalitate de facturare a noastra este urmatoarea:

 

Factura pe luna Noiembrie de exemplu a fost emisa in data de 20.10 (data de emitere este ~ 18 a lunii precedente) si sunt facturate servicii cu abonamente fixe pentru Noiembrie si eventualele costuri aditionale la telefonie (convorbiri) pe luna 09 (Septembrie).

Ultima zi de plata este ultima zi din luna Noiembrie.

Aceasta metoda de facturare este in beneficiul clientului datorita faptului ca se ofera o perioada suficienta de timp pentru a acoperi soldul ei.

Link to post
Share on other sites

Mda, beneficiul clientului. Chiar ma intreb unde e beneficiul meu pentru achitatea unei facturi Digi (tv+cablu+telefonie fixa) care continea convorbiri de pe telefon mobil, desi nu am abonament de telefonie mobila la Digi. De 4 luni cer stornarea sumei impuse abuziv si cand sun o data pe luna sa aflu stadiul reclamatiei, mi se promite ca se urgenteaza. Oare urgentati cererile tot cu 2 luni intarziere? Probabil nu tine de domeniul tau rezolvarea acestei probleme, dar am expus-o ca fapt divers, vis-a-vis de beneficiul clientului in relatia cu Digi.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use