Clicky

Jump to content
candrei

Piese auto

Recommended Posts

Păi... La achiziție n-am avut nici eu probleme.

Acum sunt în lăcrămație OPC pe motiv de service.

 

Dacă iei consumabile, ia liniștit de pe orice site îți convine.

Dacă iei prese grele (ambreiaj, distribuție...) mergi pe piesă adusă de service unde faci lucrarea.

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut piese minore gen stergator auto, grila proiector ceata, bujii incandescente... In magazine ma enerveaza ca gasesc doar cucoane care nu stiu umbla intr-o baza de date sa-mi gaseasca si mie ce am nevoie. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi... La achiziție n-am avut nici eu probleme.

Acum sunt în lăcrămație OPC pe motiv de service.

 

Dacă iei consumabile, ia liniștit de pe orice site îți convine.

Dacă iei prese grele (ambreiaj, distribuție...) mergi pe piesă adusă de service unde faci lucrarea.

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Idem am făcut și eu când am schimbat kit-ul ambreiaj la Bora. Am ales ca service-ul să comande piesele, bineînțeles după ce m-au informat de variante și prețuri.

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi e o variantă bună, însă ustură în buzunar.

Acum câteva săptămâni mi-am schimbat și eu kitul de ambreiaj și volanta dublă la un motor de 2 litri.

La service mi-au cerut 3200 și 3400 lei, lucrare completă, piese și manoperă.

M-am enervat, mi-am comandat piesele și le-am schimbat singur. Cost total: 1562 lei. Măi să fie!!! Manopera și-o puneau de 1600 de lei. Futu-i.

 

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mașină luată de nouă pe benzină și care acum are 30.000.

Urăsc benzina, prefer diesel fără să stau pe gânduri. Am tone de argumente, dar nu știu în ce măsură e locul aici.

În plus, tu nu ai volantă dublă, motorul tău nu știe ce-i aia. Și nu sunt convins că ăsta e un avantaj.

Și pe tine te-a costat cu tot cu manoperă, ce anume? Ce anume ai schimbat? Doar rulmentul de presiune probabil.

Zi-mi exact ce mașină și ce motor ai și-ți spun eu prețul de distribuție, nu cel pe care tu îl găsești în magazine.

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel Power. HDI Power! Lion Power!

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan, benzina, 1.4 Si am schimbat o singura chestie pana acum (aproape 80.000), pe dreapta fata. Si m-a costat in lei cat l-a costat in euro pe un cunoscut exact aceeasi piesa, dar la VW. Polo. 400 unitati monetare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun că ți-au montat Sachs, care costă 328 lei. Până la 1000 de lei, e nițel, nu?

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Sachs, era recomandarea mecanicului care îmi este prieten bun. . Mă gândesc că ăla este prețul de distribuție ;)

Eu l-am cumpărat prin service tocmai să beneficiez total de garanție. Adică cumpărat/montat de service. Plus că în banii aia intră manopera + ciubucul. Am și factura, dar aia este în România iar eu sunt.....

Dar de sărbători ajung acasă și îți scanez factura. De fapt costul a fost în jur de 930 lei mai exact.

 

LE. Tot în banii aia s-a mai schimbat și o tija din cutia de viteze.

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok. Doar ca Sachs este cel mai ieftin. Pentru exemplificare, Luk este dublu la preț. Sunt convins că pe original a fost Luk.

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

Terms of Use