Clicky

Jump to content

Ma plang si eu de Vodafone :)


baadnewz

Recommended Posts

Din pacate, patania ta nu e deloc una singulara.

Eu am vechi state de serviciu cu o companie care nu stie decat sa ia bani de la toti, pentru a-si plati cu mii de euro, costumele de mii de euro care plimba hartii prin birouri...

Evident ca n-o sa rezolvi nimic, nu ai cu cine sa te certi.

Eu am platit timp de 2 ani un abonament degeaba la un serviciu inexistent.

Stii ce mi-a spus un nene cu care tot vorbeam? Ia mai du-te, nene, si da-ne in judecata si cand o sa vezi o armata de 20-30 de avocati ca or sa-ti uple sala, sa te vad atunci ce mai spui.

Problema este ca daca le pleaca un client, nu conteaza. De aici si lipsa profunda de respect fata de client.

Link to comment
Share on other sites

Mai gasesti si oameni de buna credinta si care te pot ajuta la Vodafone.Totul este sa dai de ei.Eu am speranta ca Tudor este unul din ei.

 

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, nu s-a lucrat ieri si azi decat in regim de urgenta. Lasa-mi, te rog, un numar de telefon si daca pot face ceva astazi, te anunt.

 

Tudor.

 

Mersi mult. ti-am trimis numarul intr-un PM. Na sper sa se poata rezolva ceva azi, daca nu macar maine dimineata.

 

Din pacate, patania ta nu e deloc una singulara.

Eu am vechi state de serviciu cu o companie care nu stie decat sa ia bani de la toti, pentru a-si plati cu mii de euro, costumele de mii de euro care plimba hartii prin birouri...

Evident ca n-o sa rezolvi nimic, nu ai cu cine sa te certi.

Eu am platit timp de 2 ani un abonament degeaba la un serviciu inexistent.

Stii ce mi-a spus un nene cu care tot vorbeam? Ia mai du-te, nene, si da-ne in judecata si cand o sa vezi o armata de 20-30 de avocati ca or sa-ti uple sala, sa te vad atunci ce mai spui.

Problema este ca daca le pleaca un client, nu conteaza. De aici si lipsa profunda de respect fata de client.

 

Totusi sper sa nu ajung chiar asa de departe. Sper sa se rezolve azi sau maine. Dar in caz ca nu o sa duc batalia pana la capat. Mai sunt si exceptii in care castiga David in fata lui Goliath . dar cum spuneam, probabil e o eroare de sistem, si din pacate nimeni la munca s-o remedieze si cel mai tragic e ca eu am de suferit

Link to comment
Share on other sites

Am sunat colegii ce sunt la serviciu. M-au informat ca nu e nimeni din Backoffice ce sa te poata ajuta azi cu revenirea la abonament. Pentru reconectare am dat mail acum catre echipa mea si te vor ajuta maine de dimineata cu urgentare. Pentru celelalte probleme, te voi contacta eu maine, dar dupa-masa.

 

Tudor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use