Clicky

Jump to content
Andrei Ioan

Problema inregistrare audio

Recommended Posts

Salut. Vreau sa inregistrez o convorbire si imi da mesajul "s-a produs o eroare pe dispozitivul audio". Am aceeasi problema la un P5 Quad. La modelul A4ALL merge inregistrarea. E undeva o setare sau pur si simplu modelul acesta nu poate sa inregistreze? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzele mele. Am uitat sa specific, in timpul convorbirii. In timp ce efectuez o convorbire, am optiunea de inregistrare audio.

Cand o apas, imi da mesajul de mai jos. Nu folosesc nici o aplicatie.

Edited by Andrei Ioan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Vreau sa inregistrez o convorbire si imi da mesajul "s-a produs o eroare pe dispozitivul audio". Am aceeasi problema la un P5 Quad. La modelul A4ALL merge inregistrarea. E undeva o setare sau pur si simplu modelul acesta nu poate sa inregistreze? Multumesc.

Salut Andrei ,

 

Daca ai o problema cu inregistrarea audio iti recomandam o resetare a dispozitivului la parametrii din fabrica iar daca situatia persista te rugam sa efecuezi update-ul de pe site-ul nostru pentru acest model;daca nici asa nu se va rezolva te rugam sa ne deschizi o solicitare pe aplicatia noastra de ticketing.(Sectiunea Suport & Service )

Precizam ca daca ai versiunea V6090 nu vei putea efectua acest update ,aceasta fiind ultima versiune disponibila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Andrei ,

 

Daca ai o problema cu inregistrarea audio iti recomandam o resetare a dispozitivului la parametrii din fabrica iar daca situatia persista te rugam sa efecuezi update-ul de pe site-ul nostru pentru acest model;daca nici asa nu se va rezolva te rugam sa ne deschizi o solicitare pe aplicatia noastra de ticketing.(Sectiunea Suport & Service )

Precizam ca daca ai versiunea V6090 nu vei putea efectua acest update ,aceasta fiind ultima versiune disponibila.

Telefonul A5 Quad este nou, abia cumparat. Nu cred ca merita sa dau reset la setari de fabrica unui telefon nou cumparat. P5 Quad-ul are ultima versiune 4.2.1 v5075. Acesta din urma il am de un an si de la inceput nu am putut folosi aceasta optiune. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Andrei ,

 

Daca ai o problema cu inregistrarea audio iti recomandam o resetare a dispozitivului la parametrii din fabrica iar daca situatia persista te rugam sa efecuezi update-ul de pe site-ul nostru pentru acest model;daca nici asa nu se va rezolva te rugam sa ne deschizi o solicitare pe aplicatia noastra de ticketing.(Sectiunea Suport & Service )

Precizam ca daca ai versiunea V6090 nu vei putea efectua acest update ,aceasta fiind ultima versiune disponibila.

 

Telefonul A5 Quad este nou, abia cumparat. Nu cred ca merita sa dau reset la setari de fabrica unui telefon nou cumparat. P5 Quad-ul are ultima versiune 4.2.1 v5075. Acesta din urma il am de un an si de la inceput nu am putut folosi aceasta optiune. 

Noi am verificat aceasta functie pe un model identic si functioneaza .

Daca doresti totusi incearca acea resetare la parametrii din fabrica si asteptam un feedback din partea ta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use