Clicky

Jump to content
Petrut Milu

Probleme cu produse Allview trimise in service

Recommended Posts

Problema este ca un client este obligat conjunctural sa se adreseze service-ului in conditiile in care unitatea vanzatoare, cu care are contract importatorul,este obligata prin lege sa asigure catre client conformitatea produsului,nu sa alerge beneficiarul final de la o unitate la alta si sa ramina saptamani  de zile fara produsul  platit(produs la care unitatea vanzatoare are un adaos comercial substantial).Nu mai vorbim de service-uri de nisa care sunt depasite de situatie......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reprezentant Allview : ce inseamna " vom incerca solutionarea cat mai favorabila " ? Adica ce favor " cat mai "  o sa-i faceti clientului ? Nu santeti obligati ?

Nu mai zic nimic ref la " vom incerca " . Eu asta pot sa deduc din exprimare : vom incerca ; dupa incercare , rezultatele pot fi pozitive sau negative ;  aaa , nu am reusit ? aia e , teapa , noi am incercat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sorinsorin80

 

Salut ,

 

Ne cerem scuze pentru situatia intampinata .

Cazul a fost escaladat  :blink:  si se va raspunde in cadrul solicitarii deschise 

 

 

Problema nu se pune asa cum spuneti domnule reprezentant ca "vom incerca solutionarea" ci "vom solutiona". 

 

Salut

Scuze ca intervin dar nu m-am putut abtine  :P

 

NU ! Problema se pune astfel : cand vor cobora dansii cu picioarele pe pamant de acolo de unde tot ESCALADEAZA, atunci poate va avea si allview un service competent asa cum e la orice firma care se respecta !!!

 

In alta ordine de idei : allview un telefon pe viata !!!

In sensul ca nu ti-l mai cumpara nici naiba nici la sfert de pret

Ma chinui de 3 luni sa vand un P5 alldro...lumea stie deja

 

Ma gandeam ca am gresit ca nu l-am tot trimis in service pana mi-l schimbau, dar vad din ce spuneti ca tot ce as fi rezolvat, ar fi fost sa ma umplu de nervi

 

 

 

sorinsorin80 n-am mai auzit asa ceva !!!  :blink:

insa stiu tot un viper care se inchide daca primeste un SMS cu semnul " = "  !!!!  :))

Edited by gica contra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia cu "=" e un bug MediaTek.

 

Eu ma tot intreb cat o sa mai tina modelul de afacere al firmei din Brasov ? La ora asta, modelul lor de afacere este inundarea cu cat mai multe modele de telefoane si tablete, pe cat mai multe canale si cu un marketing agresiv. Pana aici totul e perfect si e asa cum scrie la carte. Ce scrie la carte si nu aplica dansii este capitolul post-vanzare. De cand sunt pe piata, ar fi trebuit deja sa aplice si capitolul acesta. Nu de alta, dar daca continua asa, sa nu fie prea tarziu cand vor completa modelul si cu acest capitol.

Ar putea lua exemplu de la Microsoft. Degeaba au la ora asta peste 500.000 de aplicatii in magazin, lumea continua sa creada (si, ce e mai rau pentru ei MS, sa faca glume) cu lipsa aplicatiilor. Deja s-a incetatenit fraza "Windows nu are aplicatii". Despre Allview se vorbeste si la nivel de copil sau pensionar ca au telefoane "gresite" si nu au grija de clienti. Daca continua asa, tinicheaua asta ii vor urma si in viitor.

 

Degeaba scoti cate un dispozitiv pe saptamana, degeaba platesti reclama, degeaba le impingi prin operatori, daca clientul final ramane cu pantalonii jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Ca sa incerc sa fiu cat mai impartial:

Nu doar ei au astfel de probleme. Toate firmele de distributie din Romania, care cumpara de afara (mai ales din China) au astfel de situatii.

 

La targurile internationale, se merge de catre oricare din firmele noastre romanesti ca sa ia contact cu ODM-istii chinezi, se intalnesc sa discute "business", ce produse sa mai importe, un numar minim, garantie/post garantie.

Chinezii promit marea cu sarea, dar la RMA, te cam fenteaza.

Poti cumpara spre exemplu 100 telefoane dintr-un model la 100 lei bucata. Ai garantie doar la chinezi. Sau poti cumpara 120 telefoane la 100 lei, dar te descurci cu garantia.

Marjoritatea firmelor aleg varianta a doua, e mai tentanta. Cand cineva are probleme, ei se chinuie sa iti repare telefonul pe costul lor. Sau comanda de la chinez piese de schimb in avans. Pierde ceva banuti, dar ii castiga din vanzari, cumva toate astea se regleaza.

 

De ce va zic eu si pe site, pe forum, peste tot: daca doriti produse rebrandate, aduse din China, cu garantie la vanzator, nu producator, va asumati riscurile.

Daca va cumparati telefoane de la producatori reali, nu brokeri, rebrandati, sau te miri stie ce garaj Shenzen, veti beneficia de un reprezentant in Romania.

Producatorii mari, au toti service-uri autorizate in Romania. Mai dau si ei gres uneori, nimeni nu e perfect.

 

Stiu ca bugetul e ceva sensibil la 90% din oameni. Vrei sa iti cumperi ceva ieftin si bun (care nu exista). In acest domeniu, nu exista un produs "lasa-l ca isi face treaba". Sigur, si-o face, dar daca ai probleme, nu are cine sa te ajute.

Mai ales post garantie.

Se sparge ecranul, sau se defecteaza placa/bateria, nu ai ROM disponibil pentru reflash, mor cu firmware-ul din fabrica.

Desi la unele modele se mai actualizeaza. Dar rareori ai disponibil firmware-ul de service. Cum e la Asus, Samsung, Nexus, HTC si altii.

 

Firma aceasta nu e mica. Au si greseli.

Greselile sunt efectuate de oameni. Oameni care nu isi efectueaza datoria. Din diverse motive.

 

Unul din ele este: sunt prost platiti. Ii doare undeva de job-ul lor, "lasa-ma sa te las". In atatia ani de service, am intalnit atatea cazuri, incat ma intreb cum dracu functionam ca stat, ca sistem ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa va anunt in ce directie o sa privesc.... dupa ce o sa primesc un raspuns oficial la a patra solicitare(trimis in service). La faza cu "=" pot sa va spun ca telefonul sotiei este la fel ca cel din semnatura, nu reactioneaza in nici un fel ciudat la primire sms cu "=" si functioneaza nesperat de bine. In sera de revelion a filmat 10 minute la -18 grade iar al meu la 7 grade isi da duhul. Nu inteleg DE CE?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrajeala ieftina! Problema nu se pune asa cum spuneti domnule reprezentant ca "vom incerca solutionarea" ci "vom solutiona". Acum am o intrebare: aveti cumva vreo mentiune in certificatul de garantie cu expresia " produsul trebuie trimis in service pentru rezolvarea aceleiasi defectiuni pana va plictisiti sau iese din garantie"? Va rog sa faceti oficial aici numarul de plimbari pe care trebuie sa le faca un produs Allview intre client si service pana se repara pentru ca din cate vad si pe alte forumuri asta la voi e o regula. Cei din service nu verifica produsul dupa asa zisa reparare? Orice scuza a celor de la Allview e vrajeala.

 

Sent from my Moto G using Tapatalk.

Salut ,

 

Exprimarea precedenta a fost interpretata gresit de cititorii acestui topic .

Cu siguranta vom solutiona aceasta situatie dar cum am mai spus si in alte topic-uri,si noi suntem oameni si bineinteles din acest motiv mai exista si greseli pe care ni le asumam .

Acest topic cat si celelalte sunt urmarite zilnic tocmai pentru a ne putea imbunatati serviciile post-vanzare atat ca si suportul oferit clientilor.

 

In privinta restartarii telefonului la primirea semnului "=".Aceasta era o problema de natura software a platformei MediaTek pe sistemul de operare 4.2 Jelly Bean .

Odata cu trecerea la sistemul de operare 4.4 nu mai exista aceasta problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa va anunt in ce directie o sa privesc.... dupa ce o sa primesc un raspuns oficial la a patra solicitare(trimis in service). La faza cu "=" pot sa va spun ca telefonul sotiei este la fel ca cel din semnatura, nu reactioneaza in nici un fel ciudat la primire sms cu "=" si functioneaza nesperat de bine. In sera de revelion a filmat 10 minute la -18 grade iar al meu la 7 grade isi da duhul. Nu inteleg DE CE?

 

Asa cum am promis ca o sa va anunt in ce directie o sa privesc... va spun ca acum privesc la un telefon v1 viper i nou. Ieri seara curierul a adus telefonul schimbat de domnii de la visual fan si pe acesta cale multmesc tuturor celor ce au facut ca lucrurile sa se miste. In concluzie daca avem rabdare (2 luni in service si la curier) lucrurile se vor rezolva. Acum SPER doar sa nu mai am nevoie de service. O zi frumoasa tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna la toti! Hai sa va spun eu ce am patit cu cei de la allview service. Am un telefon allview p6 life care mi s-a stricat inainte de revelion. incepand cu data de 5 ianuarie tot am sunat la acestia sa trimita curierul sa il ia. Nici nu o sa ghiciti pe ce data a venit sa il ia.... pe 26 ianuarie, aproape dupa o luna timp in care sunam din 3 in 3 zile la ei, iar pana ce luam legatra cu acestia trebuia sa astept in cel mai fericite cazuri cate 15 min. In fine saptamana trecuta sun sa vad daca mi-au reparat telefonul (l-am trimis pentru ca nu mai recunostea codul acela care il folosesti pentru a bloca si debloca ecranu, difuzorul , buzzerul suna cand voia el si in plus bateria tinea foarte foarte putin nici 8 ore in regim de folosiinta numai vorbit la el, nu internet sau jocuri, telefon cmparat de la rds in luna august 2014) si cand il primesc inapoi, la care imi raspunde un baiat care mi-a spus ca telefon tocmai ce s-a intors la brasov de la service ul din bucuresti in care se confirma cele spuse de mine, nu are lovituri sau altele produse de socuri mecanice, doar urme de uzura normala si acesta avand o problema de soft, acestia schimbandu-mi bateria si buzzerul, dar nu au putut sa rezolve problema cu softul, iar baietii din brasov urmand sa verifice ce am spus eu iar daca nu se poate face in cursul saptamanii acesteia or sa imi trimita un telefon nou. Ok..... Astazi sun din nou sa vad cand voi primi telefonul, astept 32 de minute pana ce ma preia o fata care imi spune tot ce mi-a spus baiatul saptamana trecuta numai ca trebuie sa verifice mai exact si ma vor anunta cu un telefon. Dupa o ora ma suna si imi spune ca a fost rezolvata problema cu bateria si buzzerul, dar nu pot rezolva problema de soft si ca inginerul care l-a vazut ar fi constatat ca are o urma de lovitura care s-a produs din cauza unui soc mecanic, ceea ce e imposibil ca el nu mi-a cazut niciodata, si nu pot sa il primeasca in service. Eu telefonul il tin numai cu folie de preotectie si husa de protectie si adevarat ca il mai tin in buzunar cu maruntis sau chei. La care eu ii spun fetei ca eu am facut poze la telefon in momentul cand l-am predat curierul (poze amanuntite fata verso ecran, pentru ca am mai patit-o cu un samsung pe care l-am trimis cu o problema si a ajuns la ei si cu ecranul spart, de data asta mi-am luat masuri de precautie si bine am facut :) ), am inregistrat convorbirile avute si cu ea si cu ceilalti operatori din momentul in care tot sunam sa vina curierul sa ridice telefonul si o sa le fac reclamatie la ANPC daca nu rezolva problema, la care aceasta a spus ca o sa vorbeasca cu alt inspector si sa vedem cum rezolvam problema, spunandu-mi ca ori ma suna astazi ori maine

Acum astept telefonul sa vedem ce spun ei.

Dar daca nu imi rezolva problema voi posta pe toate forumurile antireclama pe facebook si voi povesti peste tot cazul meu si faptul cum refuza sa repare produsele, sau sa le inlocuiasca. Deci initial imi spun o chestia iar cand e vorba sa trimita alt produs pentru ca pe cel vechi nu il pot repara o dau din cola in fanta. Oricum voi trimite telefonul si la alte service-uri autorizate sa imi spuna daca telefonul are urme de socuri mecanice, la care acel raspuns il voi atasa in reclamatia catre ANPC. Deci nu se poate cu o asa firma, chiar isi bat joc de clienti...... E bine cand le cumperi produsele dar cand se strica si nu esti tu de vina, nu mai vor sa le remedieze, ca zici sa promovezi si sa cumperi de la firme romanesti..... uite ce patesti. Acum astept pana maine sa vedem ce se constata dupa care voi posta raspunsul aici

. Daca vreti va atasez si poze si inregistrarile avute cu operatorii.

A-ti mai pastit careva asa ceva.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ANPC nu ia masuri decat impotriva operatorilor mici(gen alimentare de cartier).Marii retaileri  au juristi prea bine pregatiti ca institutia care ar trebui sa apere drepturile consumatorilor sa ia masuri....Am avut la randul meu probleme cu acest``brand``,am facut reclamatie la ANPC...intr-un final nu am rezolvat nimik,consumatorul se lupta cu morile de vant.Un lucru este cert:nu mai cumparati  produse Allview,garantia nu este decat pe hartie,si nu mai achizitionati produse noi deoarece au acelasi regim ca produsele sh,garantie zero.Fac aceste afirmatii din experienta trista a celui care a avut o interactiune nefasta cu acest brand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa speram ca pana la urma se rezolva altfel voi continua cu anti reclama pe toate site-urile bloguri, forumuri si facebook sa ii instiintez pe toti cei care au de gand sa cumpere aceasta marca de telefoane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut raspuns ,doar ca a fost nefavorabil in conditiile in care am avut argumente si documente care probau bataia de joc la care am fost supus.Desi terminalul a venit inapoi cu acelasi defect( acelasi defect de 4 ori!!!!!)ANPC a declarat ca retailer-ul mi-a predat terminalul in stare de functionare desi a prezentat acelasi defect la livrare.Despre ce vorbim!!??

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Sincer nici mie nu mi-au placut experientele prin care am trecut nu foarte demult asa cum am scris si eu in acest topic. Tot de 4 ori am plimbat telefonul la service si a patra oara am facut si cerere scrisa la ANPC. Dupa o saptamana cu ajutorul oficialului Allview de pe acest forum am primit telefon nou si la 2 zile si raspuns de la ANPC prin care ma anuntau ca produsul a fost schimbat. In alta ordine de idei daca ai rabdare, pe banii tai si pe nervii tai clarifici favorabil, doar ai platit!

Edited by sorinsorin80

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am convorbirile inregistrate cu cei de la allview care zic, ca telefonul are DOAR urme de uzura si se va rezolva, iar un altul imi zice ca are urme de soc mecanic si in plus am poze facute cu time stamping cu data si ora in momentul cand a fost predat telefonul curierul cu toate detaliile si unghiurile telefonului in care nu apare nici o urma de lovitura

Sper ca se rezolva pana la urma, doar e problema de soft


si eu am rabdare dar deja se apropie de sfarsit.......


si eu am rabdare dar deja se apropie de sfarsit.......


si stiti care e faza ca si eu si sotul si fetita tot allview avem :((((((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci esti acoperit. Multi cred ca daca "ei" inregistreaza, ii pot inregistra la randul lor fara sa-i anunte, ceea ce e ilegal si nu numai ca nu poate fi considerata proba, dar o si pot incurca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inițial ma saturasem cat ma amânaseră cu trimiterea curierului după telefon pentru a il trimite la garanție si am zis ca sa ii înregistrez pentru a argumenta reclamația pe care urma sa le anexez in reclamația pentru anpc. Nu vreau sa ma laud dar soțul lucrează in MAI si el m-a sfătuit sa fac asta. Acum sper sa mi se rezolve problema il al 12 ceas pentru a nu merge mai departe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use