Clicky

Jump to content
Petrut Milu

Probleme cu produse Allview trimise in service

Recommended Posts

Multumesc Allview pentru interventie. Am deschis deja ticket pe helpdesk Allview- nr ticket 308695/25.05.2016.

A se intelege: nu sunt genul procesoman, dar sunt foarte curioasa sa vad daca Allview si service-urile "autorizate" pot mai mult decat sa prosteasca oamenii in fata si sa ceara niste preturi exorbitante pentru o reparatie banala. Acea mufa ar trebui sa reziste macar cat garantia produsului, iar in cazul unei defectiuni sa poata fi inlocuita fara probleme, avand in vedere gradul ei de rezistenta.

Bineinteles ca in cazul in care nu se va rezolva nimic, imi voi utiliza drepturile mai departe.

Atasez cateva imagini cu tableta, pentru a se intelege ca nu s-a abuzat de ea.

 

As prefera sa fiu contactata de un reprezentant Allview decat sa vorbesc la un Call Center.

Daca nu se poate, va rog sa imi transmiteti datele unei persoane de decizie de la Allview pentru a o putea contacta.

 

Multumesc si astept detalii.

post-15971-0-17203700-1464254750_thumb.jpg

post-15971-0-63748300-1464254751_thumb.jpg

post-15971-0-97657200-1464254752_thumb.jpg

post-15971-0-28611900-1464254754_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspuns de la Helpdesk Allview:

 

Stimate client,

In urma analizarii situatiei s-a ajuns la concluzia ca produsul nu poate fi reparat decat contra-cost , mufa USB fiind exfoliata de pe placa de baza.
Acest defect nu face obiectiul garantiei conform termenilor inscrisi in certificat, reprezentand utilizare neconforma.
La verificari nu s-a relevat nici un viciu ascuns sau defect de fabricatie al dispozitivului.
Atasate aveti fotografiile constatarii.

 

Concluzie dragi potentiali viitori clienti Allview: fugiti cat puteti de repede de acest "brand"!!!!! Pentru ei se pare ca a incarca bateria unei tablete cu incarcatorul destinat acestui scop reprezinta o utilizare neconforma!!!! Poate nu am inteles noi scopul acestui produs: ar trebui utilizat pana se descarca bateria si apoi tinut pe post de exponat de muzeu - nu de alta, dar riscam sa se exfolieze mufa USB  si asta e un pacat pedepsit cu minim 400 lei!!!

Nici nu ma asteptam la altceva din partea acestei respectabile societati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tot nu înțeleg un lucru .... Tot vad ca cei de la allview lansează telefoane peste telefoane , chiar atât de mult se vând in cât își permit sa lanseze asa de des si de multe modele?? Adică la naiba , cine cumpara un telefon allview de 20-25 milioane in loc Lg - Samsung - huawei - etc .... Tatăl meu tot luni bune ma tot bate la cap ca are de gând sa își schimbe telefonul si au ăștia la Rds nu stiu ce telefon allview si zis clar ca nu ,nici gratis sa nu-l ia si mai bine ramane cu ce are acum , un htc One s .... Chiar si sub 10 mil tot găsesc variante mai bune fata de orice telefon allview

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mă întreb cum se poate exfolia o mufa de pe placa de bază? Și asta la un terminal care în poze se vede că arată excelent. Și mă întreb de ce doar la Allview se întâmplă asta? Cam la toate defectele pe terminale Allview ăsta este cel mai des întâlnit......

Nu vreau să laud LG, dar în cazul unor defecte de fabricație, le-a remediat pe garanție. În cazul lui G3 cu celebrele crăpături la carcasă....s-a schimbat carcasa + ecranul !!!! Și asta gratuit...

 

Sent from my Samsung Galaxy S7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta ma întreb și eu. In plus, replica utilizare necorespunzătoare este complet aberanta în situația în care am telefoane și alte deviceuri cu peste 3 ani vechime și nenumărate cicluri de încărcare fără probleme. Cunosc și eu cazurile altor mărci, tocmai de aceea am ridicat problema. Dar acelea sunt mărci respectabile....ce putem aștepta de la Allview? Doar păreri de rau si costuri de reparatie pe măsură.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt persoana competenta ca sa pot acuza Allview, dar mă "deranjează" că nu recunosc defectele de fabricație la produsele lor....si asta indiferent ca vorbim de un high-end sau low-end marca Allview.

 

Sent from my Samsung Galaxy S7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Vechea poveste cu mufa microUSB :( Acest tip de defect sau neconformitate se manifesta destul de des la produsele unde CTC-ul lipseste, de obicei produsele chinezesti ieftine si fara nume consacrat.

Service-ul este acoperit din punct de vedere legal din pacate, el constata si indeplineste procedurile interne pentru produsele respective. Eu zic ca aici nu vei avea castig de cauza, este vorba de un defect de lot sau defect individual chiar, cineva nu si-a facut treaba pe linia de productie, la alte produse similare nu se intampla, dar eu din experienta iti spun ca lipiturile sunt slabe, conectorii microUSB sunt din cei mai ieftini posibil si ca nu exista o inspectie de calitate minutioasa la iesirea de pe linia de productie. Aceste lucruri se numesc vicii de fabricatie si sunt cele mai grele de dovedit.

 

Daca service-ul sau comerciantul doreste sa te ajute, te va ajuta, din pacate ei nu au nici un interes sa o faca. Probabil pentru service inseamna o pierdere pe care nu vor sa si-o asume.

In acest caz, service-ul de obicei escaladeaza la producator pentru o rezolutie, insa in cazul acesta, cine e "producatorul"? :) Producatorul ia atunci o decize peste service si poate oferi negatie.

Poate totusi ANPC se va implica, dar depinde foarte mult de la caz la caz. Din punct de vedere procedural, service-ul este acoperit, nu uita asta. Clientul ce nu este de acord cu rezolutia service-ului, poate apela la ANPC sau la o expertiza autorizata (costa foarte mult) si actiona in instanta apoi, nu ANPC.

 

Ideea e: ei se tin tare pe pozitii, tu nu renunti pentru ca esti persoana pagubita. Inteleg si imi pare rau de situatie, imi doresc sa rezolvati amiabil. Comunicarea trebuie sa fie excelenta si sa fii sincera in ceea ce afirmi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Deio,

Atunci cum îți explici că granzi....totuși recunosc defectele de fabricație și le schimba gratuit. În cazul lui LG G3 este vorba de carcasă care se fisureaza din senin, sau la LG G4 care are o problema gravă la placa de bază.

Dacă nu mă înșel și la Samsung Note 2 erau probleme cu chipul de memorie care la fel se schimba în garanție dacă se strica. Din păcate al meu note 2 încă funcționează cu acel chip nebun....dar lui @meserschmith l-au schimbat în garanție.

 

Sent from my Samsung Galaxy S7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice afacere mai răsărită are (sau ar trebui să) bugetat ceva de genul "pierderi datorate clienților nemulțumiți: X%".

Atâta timp cât pierderea e mai mică decât X, nu-și bat capul, pentru că și asta costă. La firmele mari, pierderea pe om nemulțumit este mult mai mare pentru că și expunerea (mediatică sau de altă natură) este mai mare. De aceea au mai multă grijă.

O firmă mică are mult mai puțin de apărat. Iar una care colcăie de probleme și i s-a dus buha, mai puțin decât mult mai puțin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Guru - multumesc pentru sfat. Cunosc spatele scenei in ceea ce priveste service-ul, am lucrat in domeniu aproape 6 ani, dar stiu si confirm ca firmele care se respecta, recunosc defectele de lot si actioneaza ca atare, neimputand inutil clientilor ceea ce ei, ca producatori au estimat prost. Aici insa probabil ca este o problema generala si e normal sa nu recunoasca.

Comunicarea eficienta are nevoie de un feedback, iar de la mine, acesta este ca oamenii trebuie sa schimbe ceva in modul de lucru si macar sa ofere tarife preferentiale pentru astfel de interventii. 400 lei sa schimbi o mufa??? Se stie ca acest tarif vine in mod intentionat pentru a descuraja clientul, iar in cazul in care se gasesc cativa care accepta, uite profitul... 

Mai mult, mi-au mai si anulat garantia in conditiile in care chiar am umblat cu manusi cu aceasta tableta (si cu orice alt device pe care il folosesc). Daca eu pot accepta un cost infim pentru reparatie, ei de ce nu ar putea accepta sa ajute??? Simplu si ai dreptate - pentru ca nu sunt interesati.

 

Inteleg ca o concluzie ca Allview nu se dezice si nu va ajuta cu nimic pentru a rezolva situatia prietenos, va mentine minciuna cu utilizarea necorespunzatoare si ramane sa decid cum voi actiona mai departe.  :(

Asta e... inca un pagubit prostit, dar care va avea grija sa perpetueze calitatea indoielnica si garantia nerecunoscuta a produselor Allview, ca o reclama pe care o merita din plin.

 

Multumesc tuturor celor care au confirmat, prin comentariile lor, existenta problemelor de calitate a produselor Allview si nu pot spune decat: Rusine Allview!!!  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelele se lanseaza in mama China, ei doar le importa.

Parerea mea este urmatoarea :ei cer piese foarte proaste pt. productia lor sperand ca vor rezista atat timp cat telefonul  sa fie schimbat  cu un model mai nou si beneficiind de "functionalitatea institutiilor noastre" refuza sa le schimbe pe cele cu probleme.Referitor la telefoanele din China, am cumparat un Ulefefone Be Pro de vreun an si n-am nici o problema de functionare cu el la 100E sincer super-super telefonul...asa ca nu confirm faptul ca telef. din China sunt toate proaste.Gandeste ca Lenovo sunt de acolo, Iphone sunt produse in totalitate acolo ceva din LG, ceva din Samsung, Motorola s.a.m.d. Referitor la Allview am un M8 join care a ajuns de 5 ori in service si de 5 s-a intors iar a doua zi era defect.Ia fost schimbata placa de baza, displayul etc drumul a fost platit de ei si  tot s-au ambitionat sa nu-l schimbe..Am renuntat sa-l mai trimit dar pur si simplu mi-e greata de aceasta firma.Am mai avut Motorola, Lg,Samsung,Ulefone,Lenovo,Htc dar asta este cela mai proasta firma pe care am intalnit-o vreodata!Nu luati de la ei nici gratis!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

V-ati dat toti singuri raspuns la intrebari :)

Adica, firmele mari, "granzi" cum le zice Feri, isi pot asuma pierderi, pentru ca fac profit astronomic oricum. Firmele mai mici si cele autohtone nu isi permit sa piarda pentru ca nu au sustinere de la producatori, deoarece "producatorii" sunt de cele mai multe ori brokeri capușe ce stau pe langa brandurile consacrate deja. 

 

Din pacate observ destul de multe reclamatii :( Evident ca se si vand multe produse, acum nu am cifre de RMA/sales si statistici, dar pot spune ca sunt cifre mai mari decat la branduri cu renume.

 

400 lei nu e sa schimbi o mufa :) 400 lei costa probabil toata placa de baza, iar daca are daughterboard (modul dedicat alimentare separat de placa de baza) atunci sigur nu costa 400 lei. 

 

Va mai pot zice atat: producatorii consacrati si cu renume, ofera service-urilor autorizate logistica si piese de schimb, nu toti fac asta, depinde foarte mult de ce organizare au e intern. Cei ce nu pot face asta, nu ofera piese schimb. Si depinde foarte mult si ce nivel de suport are service-ul respectiv. 

Exista nivelul 1, 2 si 3. Nivelul 3 repara si intervine SMD, e cel mai inalt nivel.

 

Majoritatea service-urilor oficiale din Romania sunt nivelul 1 si 2 (schimba placi si module, ecrane, dezasambleaza /asambleaza), nu au specializarea necesara sa intervina avansat, cum o fac unele unitati de service specializate si care nu sunt autorizate, dar se pricep destul de bine si schimba si piese SMD.

 

Restul trageti voi concluzii. Mie imi pare rau de situatiile astea si poate reusiti totusi sa rezolvati amiabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este urmatoarea :ei cer piese foarte proaste pt. productia lor sperand ca vor rezista atat timp cat telefonul  sa fie schimbat  cu un model mai nou si beneficiind de "functionalitatea institutiilor noastre" refuza sa le schimbe pe cele cu probleme.Referitor la telefoanele din China, am cumparat un Ulefefone Be Pro de vreun an si n-am nici o problema de functionare cu el la 100E sincer super-super telefonul...asa ca nu confirm faptul ca telef. din China sunt toate proaste.Gandeste ca Lenovo sunt de acolo, Iphone sunt produse in totalitate acolo ceva din LG, ceva din Samsung, Motorola s.a.m.d. Referitor la Allview am un M8 join care a ajuns de 5 ori in service si de 5 s-a intors iar a doua zi era defect.Ia fost schimbata placa de baza, displayul etc drumul a fost platit de ei si  tot s-au ambitionat sa nu-l schimbe..Am renuntat sa-l mai trimit dar pur si simplu mi-e greata de aceasta firma.Am mai avut Motorola, Lg,Samsung,Ulefone,Lenovo,Htc dar asta este cela mai proasta firma pe care am intalnit-o vreodata!Nu luati de la ei nici gratis!! 

Prin afirmatia pe care am facut-o nu am vrut sa spun ca toate produsele made in China sunt de calitate indoielnica, ci doar sa intaresc putin modul de percepere al calitatii Allview. O alta chestie la care trebuie sa va ganditi sunt serviciile post-garantie, adica ffff putine service-uri au piese pentru Allview si mai putine se baga sa le repare. Raspunsul reprezentantului Allview e ceva de genul: ,,asta e, mai departe procedezi cum vrei, ma doare in c*r''. Poate procentul de nemultumiti este mic in comparatie cu vanzarile, dar asta nu absolva cu nimic responsabilitatea vanzatorului de a-si asuma responsabilitatea pentru anumite vicii de fabricatie. Sau ar trebuie sa scrie clar in magazine la standul Allview: ,,telefoane/tablete fara garantie reala''. Putin imi pasa ca primesc o amarata de foaie care chiar nu ma ajuta cu nimic atunci cand am nevoie. Asa ca nu ramane decat, ca viitorii cumparatori sa spere ca nu o sa aiba vreodata probleme cu produsele in speta.

Edited by FlaviusLia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare tuturor,

 

Luand in considerare situatia intampinata de "Annakonda" si informatiile primite din partea unitatii service, dorim sa va relatam ca situatia pe care aceasta a intampinat-o nu este una general valabila pentru produsele noastre si nu reprezinta un viciu de fabricatie al modelului pe care il are in posesie, asa cum presupuneti.

 

Faptul ca mufa usb a fost rupta, afectand si circuitele de pe placa de baza, nu permite doar inlocuirea acesteia.

In concluzie, unitatea service considera ca produsul a fost utilizat necorespunzator, datorita acestui motiv. La o utilizare normala, fara fortarea mufei, circuitele de pe placa de baza nu ar fi fost afectate, chiar daca mufa s-ar fi dezlipit sau defectat.

 

Dorim sa va relatam ca in cazurile in care la anumite produse Allview a fost sesizata o situatie cauzata de un defect de lot/viciu de fabricatie, compania noastra si-a asumat acest lucru si a adus produsele la conformitate in baza garantiei, asa cum specificati ca au procedat si alte companii.

 

Inca odata dorim sa ne exprimam parerea de rau pentru situatia pe care "Annakonda" a intampinat-o.

 

Multumim pentru intelegere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios acum, suntem toti cat de cat tehnici pe aici si persoana in cauza a lucrat in service. Cum se poate forta o mufa USB mama? Cand bagi, trebuie sa fi Dorel x 2 ca sa fortezi astfel incat sa o dezlipesti de pe placa. Cand scoti, e clar ca nu ai ce forta. E asa de greu sa recunoasteti ca aveti (are producatorul) o problema de productie / CTC? Daca va complaceti in a achizitiona produse ieftine, macar nu ne considerati habarnisti, ca ne jigniti si chiar m-am saturat de raspunsurile astea corporatiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorba lui Innoxius, cum poți sa forțezi atât de rău o mufa? Sa zicem, ca un utilizator neexperimentat, care încearcă sa introducă cablul cu pinii invers poate sa ii producă daune, dar dacă ești aproape expert în asa ceva, este clar ca voi greșiți. Ca este un defect la mijloc, o problema de fabricație, ar trebui remediat, sau schimbata tableta. Nu vorbim de un produs atât de scump, deci nu înțeleg de ce nu îl schimbați.

 

Trimis de pe al meu Sony Z2 D6503

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Cand conectezi gresit, la orice conector microUSB sau USB 2.0/3.0/3.1 i se rupe plasticul ce tine pinii de conectare. Ca sa reusesti asa o "performanta" ai nevoie de o forta destul de mare si o convingere de gen "Tarzan da gaura oriunde" :))

Conectorii microUSB au 9 puncte de sudura: 5 din pinii de conectare si 2 sau 4 pini de sustinere, de obicei sunt 4. Din pacate nu am o placa de telefon la indemana sa va arat cum ar trebui sau cum arata sudurile si sustinerea, insa sa rupi un conector microUSB este destul de greu.

Din conectare este putin cam greu sa rupi, insa, datorita flambarii si miscarii cablului cand dispozitivul este conectat la incarcare, daca tragi in toate partile de el, il rupi mai usor. Evident, nu are nimeni interesul sa faca asta cu buna stiinta.

Din experienta pot sa spun ca extrem, dar extrem de rar am avut produse la care conectorul microUSB era defect, in sensul ca avea joc, nu facea conexiune corecta, dar nu era rupt de pe placa.

Am avut totusi si cazuri in care au mai venit persoane cu tablete cu mufele incarcare separat :), oamenii au recunoscut ca au dat la copii si cum cei mici sunt insistenti, iaca, se mai intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru explicatii celor de la Allview, am primit si imagini de la ei, dar raspunsurile colegilor de forum sunt suficiente pentru a se intelege perseverenta "respectabilei" firme Allview in a nu recunoaste o eroare de fabricatie.

Nu imi mai pierd timpul si nici pe al celorlati care mi-au sustinut punctul de vedere (si le multumesc), deoarece m-am convins ca este inutil si intre timp am dat tableta la un inginer electronist, care ghiciti ce a constatat doar privind tableta: conectorul este fixat putin mai jos decat fanta din carcasa, lucru care evident nu este normal. Mi-a spus ca ar fi trebuit sa o dau inapoi de la inceput, insa eu nu sunt electronist, de aici nepriceperea. Cum de cei de la service nu au remarcat acest aspect sau au trecut pe langa el? E drept ca m-am intrebat si eu de ce mufa nu intra drept cand conectam incarcatorul la tableta, dar m-am gandit ca asa o fi la Allview si trebuie sa cobori dealuri ca sa o incarci (n-am mai avut inainte acest "brand"), insa cand discuti cu oameni care numai cu asta lucreaza, afli multe lucruri noi. Asa ca, pana aici cu utilizarea defectuoasa a unei tablete Allview care era defecta din fabricatie - pana la urma va fi reparata de cineva care chiar se pricepe si nu voi mai sta cu teama de a-mi mai strica si alte piese. Nu pot verifica daca tot lotul este asa, dar cu siguranta, aici nu a fost vina mea, care sesizand involuntar si aceasta inadvertenta de pozitionare a conectorului fata de fanta carcasei, am avut grija sa conectez incarcatorul astfel incat sa nu fie afectat conectorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci e clar. Oricata grija ai avut, existand acel unghi, chiar si stand tableta pe masa nemiscata in timp ce se incarca, tot se exercita o forta de dezlipire. Mica, mica, dar repetata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atatea probleme la Allview...incat cumparatorii au inceput sa si le repare singuri.

http://forum.softpedia.com/index.php?/topic/1058209-Nu-stiu-sa-scot-aceasta-banda-de-pe-placuta-telefonului

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use