Alex1974 8 Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Mda mau sunat cei de la mediagalaxy sa merg la ei pentru ami alege alt telefon nou ( de apreciat) nu aveau pe stoc modelul s3 asa ca am ales altul inferior ca performante la aceiasi bani Da intradevar inferior lam refuzat si astept acelasi telefon saptamana care vine nou. In concluzie se poate daca se vrea. Quote Link to post Share on other sites
Alpe d'Huez 3,046 Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Deci, solutia este: sa scriem fara cratima. Innoxius and Kali 2 Quote Link to post Share on other sites
Alex1974 8 Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 (edited) Deci, solutia este: sa scriem fara cratima.Pe forumu-ri sant multi useri care nu sant doctori in limbi scriu si ei cum pot de pe un telefon care functioneaza ca naiba Edited February 19, 2016 by Alex1974 Quote Link to post Share on other sites
Alex1974 8 Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Vin cu vesti bune .am primit un telefon nou . Multumesc tuturor pentru sprijin. Innoxius 1 Quote Link to post Share on other sites
Innoxius 22,349 Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Ce telefon ? Quote Link to post Share on other sites
Alex1974 8 Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Acelasi telefon E3 sign allview.Asa am cerut eu cei de la mediagalaxy mau invitat sa aleg orice telefon de suma respectiva dar nu aceau nimic cu performantele astea de pe E3 asa ca am cerut acelasi telefon.(Probabil sant masochist si nu ami dau seama ) Innoxius 1 Quote Link to post Share on other sites
sorinsorin80 2 Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Si eu am primit unul nou de la ei și e ok după un an. Quote Link to post Share on other sites
Kali 1,393 Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 @Alpe, o știm toți pe aia cu turcul și pistolul. Acum a apărut sub o oarecare formă și treaba cu clientul și telefonul [emoji6] Sent from my SM-N910C using Tapatalk Innoxius and Alpe d'Huez 2 Quote Link to post Share on other sites
adi19 1 Posted February 25, 2016 Report Share Posted February 25, 2016 (edited) Oricum tel. ti-a fost schimbat pt. ca l-ai luat de la Med.Gal.Ei si Altex probabil E-mag si alti cativa sunt ok cu marfa, o schimba ...dar daca l-ai luat de la Digi spre ex. sau de pe situl lor ,aia dau din umeri si iti zic luati leg cu producatorul ca au service si pana aici ti-a fost cu allview pt. ca ce se duce in service se intoarce la fel de stricat sau se strica in 3-4 zile.Si oricum NU-L VOR SCHIMBA NICIODATA INDIFERENT DE CATE ORI IL TRIMITI LA EI.(EU L-AM TRIMIS DE 5 ORI ...TOT STRICAT E SI ACUM TEL.)!!!! oricum tel. ti-as fost schimbat pt. ca l-ai luat de la Med.Gal.Ei si Altex probabil E-mag si alti cativa sunt ok, cu marfa, o schimba dar daca l-ai luat de la digi spre ex. aia dau din umeri si iti zic luati leg cu producatorul ca au service si pana aici ti-a fost c allview pt. ca ce se duce in service se intoarce la fel de stricat sau se strica in 3-4 zile. Edited February 25, 2016 by adi19 Quote Link to post Share on other sites
catanzaro27 1 Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 De ce nu faceți sesizare la ANPC ca se rezolva? Innoxius 1 Quote Link to post Share on other sites
adi19 1 Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 Pai cred ca o sa fac dar numai drumul dus-intors, ma costa jumate din telefon dupa ce trimit plangerea la ANPC Brasov(de unde este serviceul si unde oricum din cate am citit pe acest forum,nu se rezolva nimic), ma mai cheama o data. 2 zile pierdute aiurea pt. un Allview M8 luat pe oferta la abonament, chiar nu se merita. Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 (edited) Va salut! Dupa ce am ,,rasfoit'' aproape pagina cu pagina topicul, expun si eu problema mea cu un Allview X2 Soul. Anul trecut de BF l-am achizitionat la un pret de 800 lei. Sa fiu sincer, designul si specificatiile m-au atras, lasand in urma constiinta, desi o colega de munca avusese probleme cu acelasi model si dupa 3 trimiteri in service, s-au hotarat sa-i dea unul nou inapoi. Pana acum cateva zile telefonul a functionat foarte bine, cu exceptia faptului ca uneori cand bateria ajungea la 15 %, scadea brusc la 2% si in scurt timp se stingea. Am trecut peste asta si m-am bucurat de el, insa dintr-o data butonul de pornire/blocare ecran nu a mai functionat. Telefonul a fost cumparat de la Altex, unde astazi l-am si dus sa fie trimis in garantie. Singurul defect vizual al telefonului este ca sticla in partea de sus s-a crapat f. putin (2mm), si asta pentru ca in buzunar a facut contact cu cheia de la casa si dintr-un punct mic, avand in vedere ca este sticla, s-a tras mai departe. Desi telefonul a fost tinut in husa de silicon si cu folie fata-spate din prima zi, reprezentantul Altex a scris in procesul verbal: ,, Uzura sticla fata, zgarieturi fine spate si laterale, sticla crapata''. Am termen de rezolvare pana pe 4 aprilie. Astept sa vad ce se va intampla. In cazul in care sa spunem, o sa fie scos de garantie pe un motiv imaginar, care clar nu are nicio legatura cu defectele telefonului, cum ma sfatuiti sa procedez? O seara frumoasa. Edited March 20, 2016 by FlaviusLia Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Am primit un telefon de la cei de la service-ul unde a fost trimis telefonul si se pare ca acesta a fost scos din garantie doar pentru ca avea o bucatica de 1-2mm de pe ecran din sticla de pe fata atinsa si ca trebuie inlocuit display-ul si placa de baza, reparatia costand 1100 lei, cu toate ca eu nu aveam nicio problema cu display-ul si nici nu am cerut acest lucru, ci doar sa se rezolve problema cu butonul. Intentionez sa depun o reclamatie la anpc, dar telefonul fiind cumparat de la altex, acesta se poate face catre altex sau catre service-ul respectiv? Quote Link to post Share on other sites
bogdan_scarlat26 15 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 (edited) Asa s.a intamplat si cu p6 life-ul meu, s.a spart singur in buzunar(bine poate o fi fost si vina mea, poate l.am ciocnit pe undeva). Era doar putin crapat si in 2-3 zile s.a extins pe tot ecranul. Nu l.am mai trimis la service, n.avea rost! Tu daca sustii ca era doar putin crapat neavand probleme cu touchscreenul si necerand schimbarea touchscreenului e altceva. Poate au zis ca ti.a cazut din mana si d-asta are probleme cu butonul. Partial e si vina ta. Cineva a trimis un v1 viper in service pe motiv ca se bloca: cumparat de la altex acu' 2 ani, mai avea cateva zile de garantie, insa telefonul arata ca nou, fara zgarieturi. Ce s.a intamplat? Pai i.au fost schimbate geamul/touchscreenul, displayul, resoftat plus camera de pe spate care acumulase praf, asta ca un fel de bonus neintrand in sarcina garantiei. Nu cred ca opc va face nimic deoarece telefonul arata cum arata. E si vina ta! Daca telefonul arata perfect ci siguranta ti.l reparau. Pun pariu ca nici samsung nu.ti repara telefonul daca i.l duceai in crapat si zgariat. Edited March 29, 2016 by bogdan_scarlat26 Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Iti inteleg opinia, dar crapatura e mult spus, e o chestie aproape insesizabila de 1-2 mm si culmea aparuta exact in locul unde nu acopera folia, cei 5 mm. Am inceput sa ma resemnez cu ideea si sun la Diangi, service-ul respectiv si ii rog ca telefonul sa fie trimis incarcat, cum de altfel l-am si predat, si cu functia de prindere la doua atingeri ale ecranului activata astfel incat sa ma pot folosii de el asa. Raspunsul lor e ca domle nu se incarca, ca e mufa defecta. Cum putea fi mufa defecta daca eu l-am incarcat acasa? Este un cerc vicios si nu mi se pare normal sa primesc telefonul cu mai multe defecte decat l-am predat. bogdan_scarlat26 1 Quote Link to post Share on other sites
catanzaro27 1 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Pe chestia aia poti sa mergi la ANPC, aia da. Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 (edited) Service-urile astea nici macar nu au o persoana cu care sa poti discuta si sa te poti intelege. Cand am sunat in legatura cu cele precizate mai sus, a raspuns o domnisoara, ma pune sa astept ca sa-mi dea pe altcineva, dupa ce astept doua minute imi spune ca tehnicianul e in pauza si ca o sa fiu sunat in jumatate de ora, au trecut cam doua ore si inca nu am fost sunat de catre nimeni. O sa-i mai sun inca o data acum, macar sa se rezolve chestiunea asta si daca tot imi spun ca nu il pot incarca fac o sesizare catre ANPC, inclusiv una pe site-ul Allview, poate gasesc oarecare intelegere acolo. Sunt curios in ce stare o sa primesc telefonul. EDIT: Am fost sunat in cele din urma de catre o domnisora si imi spune ca telefonul s-ar incarca, dar ca cei din service nu il pot aprinde datorita acelui buton. Mi-e greu sa cred ca nu exista nicio posibilitate prin care sa poti aprinde un telefon, alta decat cea pe care o cunoastem noi utilizatorii de rand. Astept sa primesc maine telefonul si sa vad daca chiar se incarca. Edited March 29, 2016 by FlaviusLia Quote Link to post Share on other sites
Innoxius 22,349 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 (edited) Cred ca esti constient de plictiseala pe care o incearca angajatii din service-uri, legata de sutele zecile (ca sa nu fiu rau) de clienti Allview nemultumiti. Edited March 29, 2016 by Innoxius Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Absolut. Ideea e ca daca eu semnez pv-ul de primire si duc telefonul intr-un alt service si se constata ca lipseste o piesa ceva, tot nu am ce safac. Practic nu am cum sa verific daca mai functioneaza sau nu. Quote Link to post Share on other sites
Sp1tfire 10,692 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Daca n-o scoti la capat cu service-ul, cu ANPC-ul nici atat. Iti spune cineva care si-a pierdut timpul cu ANPC si avea dreptate, adica eu. ANPC iti vor spune ca nu se pricep la telefoane si vor mentine decizia service-ului. Sent from my LG G3-D855 Quote Link to post Share on other sites
bogdan_scarlat26 15 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Iti inteleg opinia, dar crapatura e mult spus, e o chestie aproape insesizabila de 1-2 mm si culmea aparuta exact in locul unde nu acopera folia, cei 5 mm. Am inceput sa ma resemnez cu ideea si sun la Diangi, service-ul respectiv si ii rog ca telefonul sa fie trimis incarcat, cum de altfel l-am si predat, si cu functia de prindere la doua atingeri ale ecranului activata astfel incat sa ma pot folosii de el asa. Raspunsul lor e ca domle nu se incarca, ca e mufa defecta. Cum putea fi mufa defecta daca eu l-am incarcat acasa? Este un cerc vicios si nu mi se pare normal sa primesc telefonul cu mai multe defecte decat l-am predat.Cand ti.a aparut crapatura? Adica cu cat timp inainte sa il duci in service a aparut. De la o mica crapatura se poate sparge tot ecranul, se extinde.Asta nu pot sa.nteleg cum s.a stricat si mufa... Pai astia nu stiu ce.i cu capul lor, in loc sa le repare mai rau le strica. Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Am gasit o poza cu telefonu si culmea e facut dupa ce s-a intamplat cu ,,crapatura. Se poate zooma si tot nu se vede ca e crapat, mai ales ca este si neagra sticla, mascheaza foarte bine, Am incercuit unde este defectul si marimea lui.Cred ca s-a atins prin buzunar de vreo cheie ceva ca la inceput a fost doar un punct mic si dupa s-a extins intr-o forma de semicerc, dar foarte mica, nici nu se vede daca nu te uiti atent, exact la marginea carcasei unde nu acopera folia. Lucrul asta s-a intamplat cu doua luni inainte sa am problema cu butonu, deci e clar ca nu au legatura unele cu altele. In momentul asta nu stiu cum o sa procedez, o sa intreb la un service din oras ce se poate face, ca eu sunt sigur ca nu are nicio legatura cu placa de baza sau display-ul, din moment ce eram foarte multumit de telefon. O chestie din asta minora, ma va face sa nu mai iau in veci Allview si nici sa nu mai recomand altor persoane. bogdan_scarlat26 1 Quote Link to post Share on other sites
bogdan_scarlat26 15 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Daca telefonul arata asa si in realitate e clar ca n.au nicio treaba. Totusi tine cont ca de la o mica crapatura se poate ajunge sa crape tot ecranul! Asa a fost si la mine pe Allview p6 life, crapatura de ~ 1cm a ajuns sa acopere tot ecranul. Quote Link to post Share on other sites
FlaviusLia 3 Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Pai daca are deja 2 luni si nu s-a extins, nu cred ca o sa se mai intample. Tel a fost tinut in husa de la cumparare, asa ca arata bine. Poate sa mai fi intrat ceva praf pe langa husa. Dupa ce il iau osa pun poze noi sa se vada ca telefonul chiar e in stare foarte buna, acum sper sa nu gasesc altceva dupa ce-l primesc. Quote Link to post Share on other sites
bogdan_scarlat26 15 Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 S.au mai intamplat surprize de genul sa gasesti telefonul mai faramat decat era. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.