Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

  • Replies 556
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Stimati" reprezentati Allview.   Vreau sa va multumesc ca de aceasta data nu ati mai folosit la finalul adresarii catre mine sintagma "cu respect", pe care ati folosit-o pana acum si ati inlocuit-o

Buna ziua,   Precum v-am informat telefonic, astazi va vom trimite un smartphone nou in schimbul celui pierdut de catre firma de curierat. In urma anchetei lor interne nu au reusit sa identifice col

Macar daca avea bunul simt sa ne spuna doar ca ii pare rau pentru situatia colegului si atat. Nu era nevoie sa ne explice el cum produsele lor sunt de cea mai buna calitate si noi suntem niste neander

Posted Images

Oricum tel. ti-a  fost schimbat pt. ca l-ai luat de la Med.Gal.Ei si Altex probabil E-mag si alti cativa sunt ok  cu marfa, o schimba ...dar daca l-ai luat de la Digi spre ex. sau de pe situl lor ,aia dau din umeri si iti zic luati leg cu producatorul ca au service si pana aici ti-a fost cu  allview pt. ca ce se duce in service se intoarce la fel de stricat sau se strica in 3-4 zile.Si oricum NU-L VOR SCHIMBA NICIODATA INDIFERENT DE CATE ORI IL TRIMITI LA EI.(EU L-AM TRIMIS DE 5 ORI ...TOT STRICAT E SI ACUM TEL.)!!!!


oricum tel. ti-as fost schimbat pt. ca l-ai luat de la Med.Gal.Ei si Altex probabil E-mag si alti cativa sunt ok, cu marfa, o schimba dar daca l-ai luat de la digi spre ex. aia dau din umeri si iti zic luati leg cu producatorul ca au service si pana aici ti-a fost c allview pt. ca ce se duce in service se intoarce la fel de stricat sau se strica in 3-4 zile.

Edited by adi19
Link to post
Share on other sites

Pai cred ca o sa fac dar numai drumul dus-intors, ma costa jumate din telefon dupa ce trimit plangerea la ANPC Brasov(de unde este serviceul si unde oricum din cate am citit pe acest forum,nu se rezolva nimic), ma mai cheama o data. 2 zile pierdute aiurea pt. un Allview M8  luat pe oferta la  abonament, chiar nu se merita.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Va salut! Dupa ce am ,,rasfoit'' aproape pagina cu pagina topicul, expun si eu problema mea cu un Allview X2 Soul. Anul trecut de BF l-am achizitionat la un pret de 800 lei. Sa fiu sincer, designul si specificatiile m-au atras, lasand in urma constiinta, desi o colega de munca avusese probleme cu acelasi model si dupa 3 trimiteri in service, s-au hotarat sa-i dea unul nou inapoi. Pana acum cateva zile telefonul a functionat foarte bine, cu exceptia faptului ca uneori cand bateria ajungea la 15 %, scadea brusc la 2% si in scurt timp se stingea. Am trecut peste asta si m-am bucurat de el, insa dintr-o data butonul de pornire/blocare ecran nu a mai functionat. Telefonul a fost cumparat de la Altex, unde astazi l-am si dus sa fie trimis in garantie. Singurul defect vizual al telefonului este ca sticla in partea de sus s-a crapat f. putin (2mm), si asta pentru ca in buzunar a facut contact cu cheia de la casa si dintr-un punct mic, avand in vedere ca este sticla, s-a tras mai departe. Desi telefonul a fost tinut in husa de silicon si cu folie fata-spate din prima zi, reprezentantul Altex a scris in procesul verbal: ,, Uzura sticla fata, zgarieturi fine spate si laterale, sticla crapata''. Am termen de rezolvare pana pe 4 aprilie. Astept sa vad ce se va intampla. In cazul in care sa spunem, o sa fie scos de garantie pe un motiv imaginar, care clar nu are nicio legatura cu defectele telefonului, cum ma sfatuiti sa procedez? O seara frumoasa.

Edited by FlaviusLia
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am primit un telefon de la cei de la service-ul unde a fost trimis telefonul si se pare ca acesta a fost scos din garantie doar pentru ca avea o bucatica de 1-2mm de pe ecran din sticla de pe fata atinsa si ca trebuie inlocuit display-ul si placa de baza, reparatia costand 1100 lei, cu toate ca eu nu aveam nicio problema cu display-ul si nici nu am cerut acest lucru, ci doar sa se rezolve problema cu butonul. Intentionez sa depun o reclamatie la anpc, dar telefonul fiind cumparat de la altex, acesta se poate face catre altex sau catre service-ul respectiv?

Link to post
Share on other sites

Asa s.a intamplat si cu p6 life-ul meu, s.a spart singur in buzunar(bine poate o fi fost si vina mea, poate l.am ciocnit pe undeva). Era doar putin crapat si in 2-3 zile s.a extins pe tot ecranul. Nu l.am mai trimis la service, n.avea rost!

 

Tu daca sustii ca era doar putin crapat neavand probleme cu touchscreenul si necerand schimbarea touchscreenului e altceva. Poate au zis ca ti.a cazut din mana si d-asta are probleme cu butonul. Partial e si vina ta. Cineva a trimis un v1 viper in service pe motiv ca se bloca: cumparat de la altex acu' 2 ani, mai avea cateva zile de garantie, insa telefonul arata ca nou, fara zgarieturi. Ce s.a intamplat? Pai i.au fost schimbate geamul/touchscreenul, displayul, resoftat plus camera de pe spate care acumulase praf, asta ca un fel de bonus neintrand in sarcina garantiei. Nu cred ca opc va face nimic deoarece telefonul arata cum arata. E si vina ta! Daca telefonul arata perfect ci siguranta ti.l reparau.

Pun pariu ca nici samsung nu.ti repara telefonul daca i.l duceai in crapat si zgariat.

Edited by bogdan_scarlat26
Link to post
Share on other sites

Iti inteleg opinia, dar crapatura e mult spus, e o chestie aproape insesizabila de 1-2 mm si culmea aparuta exact in locul unde nu acopera folia, cei 5 mm. Am inceput sa ma resemnez cu ideea si sun la Diangi, service-ul respectiv si ii rog ca telefonul sa fie trimis incarcat, cum de altfel l-am si predat, si cu functia de prindere la doua atingeri ale ecranului activata astfel incat sa ma pot folosii de el asa. Raspunsul lor e ca domle nu se incarca, ca e mufa defecta. Cum putea fi mufa defecta daca eu l-am incarcat acasa? Este un cerc vicios si nu mi se pare normal sa primesc telefonul cu mai multe defecte decat l-am predat.

Link to post
Share on other sites

Service-urile astea nici macar nu au o persoana cu care sa poti discuta si sa te poti intelege. Cand am sunat in legatura cu cele precizate mai sus, a raspuns o domnisoara, ma pune sa astept ca sa-mi dea pe altcineva, dupa ce astept doua minute imi spune ca tehnicianul e in pauza si ca o sa fiu sunat in jumatate de ora, au trecut cam doua ore si inca nu am fost sunat de catre nimeni. O sa-i mai sun inca o data acum, macar sa se rezolve chestiunea asta si daca tot imi spun ca nu il pot incarca fac o sesizare catre ANPC, inclusiv una pe site-ul Allview, poate gasesc oarecare intelegere acolo. Sunt curios in ce stare o sa primesc telefonul.

EDIT: Am fost sunat in cele din urma de catre o domnisora si imi spune ca telefonul s-ar incarca, dar ca cei din service nu il pot aprinde datorita acelui buton. Mi-e greu sa cred ca nu exista nicio posibilitate prin care sa poti aprinde un telefon, alta decat cea pe care o cunoastem noi utilizatorii de rand. Astept sa primesc maine telefonul si sa vad daca chiar se incarca.

Edited by FlaviusLia
Link to post
Share on other sites

Daca n-o scoti la capat cu service-ul, cu ANPC-ul nici atat. Iti spune cineva care si-a pierdut timpul cu ANPC si avea dreptate, adica eu. ANPC iti vor spune ca nu se pricep la telefoane si vor mentine decizia service-ului.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to post
Share on other sites

Iti inteleg opinia, dar crapatura e mult spus, e o chestie aproape insesizabila de 1-2 mm si culmea aparuta exact in locul unde nu acopera folia, cei 5 mm. Am inceput sa ma resemnez cu ideea si sun la Diangi, service-ul respectiv si ii rog ca telefonul sa fie trimis incarcat, cum de altfel l-am si predat, si cu functia de prindere la doua atingeri ale ecranului activata astfel incat sa ma pot folosii de el asa. Raspunsul lor e ca domle nu se incarca, ca e mufa defecta. Cum putea fi mufa defecta daca eu l-am incarcat acasa? Este un cerc vicios si nu mi se pare normal sa primesc telefonul cu mai multe defecte decat l-am predat.

Cand ti.a aparut crapatura? Adica cu cat timp inainte sa il duci in service a aparut. De la o mica crapatura se poate sparge tot ecranul, se extinde.

Asta nu pot sa.nteleg cum s.a stricat si mufa...

Pai astia nu stiu ce.i cu capul lor, in loc sa le repare mai rau le strica.

Link to post
Share on other sites

Am gasit o poza cu telefonu si culmea e facut dupa ce s-a intamplat cu ,,crapatura. Se poate zooma si tot nu se vede ca e crapat, mai ales ca este si neagra sticla, mascheaza foarte bine, Am incercuit unde este defectul si marimea lui.Cred ca s-a atins prin buzunar de vreo cheie ceva ca la inceput a fost doar un punct mic si dupa s-a extins intr-o forma de semicerc, dar foarte mica, nici nu se vede daca nu te uiti atent, exact la marginea carcasei unde nu acopera folia. Lucrul asta s-a intamplat cu doua luni inainte sa am problema cu butonu, deci e clar ca nu au legatura unele cu altele. In momentul asta nu stiu cum o sa procedez, o sa intreb la un service din oras ce se poate face, ca eu sunt sigur ca nu are nicio legatura cu placa de baza sau display-ul, din moment ce eram foarte multumit de telefon. O chestie din asta minora, ma va face sa nu mai iau in veci Allview si nici sa nu mai recomand altor persoane.

post-15843-0-64969900-1459276983_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Pai daca are deja 2 luni si nu s-a extins, nu cred ca o sa se mai intample. Tel a fost tinut in husa de la cumparare, asa ca arata bine. Poate sa mai fi intrat ceva praf pe langa husa. Dupa ce il iau osa pun poze noi sa se vada ca telefonul chiar e in stare foarte buna, acum sper sa nu gasesc altceva dupa ce-l primesc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use