Clicky

Jump to content
Petrut Milu

Probleme cu produse Allview trimise in service

Recommended Posts

Da , sunt curios daca oamenii exagereaza sau ei chiar anuleaza garantia pentru o zgarietura...nu cred c-am vazut poze cu un produs cu garantia anulata.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mirela vezi pagina 14

cei de la service inclusiv visual-fan le scot din garantie legand-use

de orice

la mine dupa 3 zile de functionare nu a mai citit simul

si baietii de la service au spus ca are pinii care fac legatura intre sim si telefon rupti

explicatia a fost "utilizare necorespunzatoare" 

au tot plimbat telefonul cand la Bucuresti cand la Brasov in service vezi doamne pentru

o contra expertiza

nui nimic am reclamat vanzatorul (telekom) la opc si astept raspuns

Mirela vezi  ca daca trec 15 zile si nu iti da un raspuns sunt obligati prin lege sa iti inlocuiasca telefonul

cu unul nou 

eu am primit raspuns dupa 14 zile

ahhhh, nu am stiut ca sunt obligati sa trimita unul nou! :( i-am sunat ieri, erau implinite 17 zile. imediat dupa discutia telefonica m-au sunat ca au facut pachetul. telefonul a venit astazi. Cel initial, al meu, nu unul nou. Inca verific cum merge. L-am primit pe o scala de la 1 la 5 de murdarie fizica, 3. Pe certificatul de garantie este un spatiu foarte mic pentru inscrierea interventiilor de service, asa ca scrisul este indescifrabil. Prelungirea garantiei este cu 15 zile, desi a stat la ei 17... in fine. O sa mai dau vesti despre cum functioneaza dupa servisare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trimis o solicitare către Allview. Sper să rezolvăm problemele. Aștept să lămurim situația cu oficialul de pe forum.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Daca e pentru mine, iti multumesc. Cum deja am scris, telefonul mi-a fost trimis ieri, urgent, in urma unei discutii telefonice. 17 zile. nu stiu inca cum functioneaza. O sa mai dau vesti. Ma bucur ca existati si ca acest forum chiar functioneaza. O sa iti marturisesc si cate ceva din culisele dialogurilor cu consultanti Allview: Asa cum stiti, cei care raspund la telefon au niste formule fixe de adresare impuse de angajator, de conduita... "sunt X, cu ce va pot ajuta?"... "imi permiteti sa verific"... "va multumesc ca ati asteptat"...etc. Ieri cand am sunat ca sa verific starea telefonului meu, dupa ce am trecut de toate formulele consulantului am solicitat sa vorbesc exact cu persoana care a semnat de fiecare data notificarile online, pentru ca din cate stiu, exista un responsabil de fisa de service, stabilit din momentul in care li te adresezi prima data. Domnul consultant nu a vrut sa imi faca legatura cu responsabilul de fisa... "va putem ajuta si noi" , "va rog sa imi spuneti mie ce problema aveti"... etc, formule, etc...

am renuntat sa o vreau neaparat pe doamna responsabila de fisa mea si i-am spus despre ce e vorba. M-a pus in asteptare "sa verifice"

"da, produsul se afla pe masa tehnicianului"

"domnule consultant, tot pe masa tehnicianului se afla si acum 8 zile"

"cand se vor implini 15 zile vi-l trimitem"

"domnule, nu stiu ce ati verificat in cele 3 minute de asteptare, dar si dumneavoastra aveti la dispozitie acelasi istoric al notificarilor online din care ati fi dedus ca telefonul e de 17 zile in service!! si ca sta de mult pe masa tehnicianului"

Lucrez in vanzari si am experienta in management...spun asta ca sa evidentiez ca observ altfel atitudini si greseli profesionale. Sunt dezamagita de dialogul cu Domnul... si de taraganarea reparatiei ... care se pare ca a putut fi scurtata dupa ce i-am sunat!!

Multumesc ca exista acest forum

Edited by mirela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , sunt curios daca oamenii exagereaza sau ei chiar anuleaza garantia pentru o zgarietura...nu cred c-am vazut poze cu un produs cu garantia anulata.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sincer, nu cred că exagerează ;) Forumurile sunt pline de reclamații. Eu am avut un P5 Quad, telefon foarte reușit la acea vreme. Și cât a fost la mine și nepotul meu a mers impecabil.

Acum, eu cât de cât mă pricep la telefoane, știu cum trebuie utilizat, dar sunt mulți care nu știu. Și nu este vina lor. Dar trebuie să recunoaștem că pe parte de suport/garanție cei de la allview sunt "varză". Și nu sunt singurii...

 

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee! Unde ați văzut pe cineva care are probleme cu telefonul, să posteze de bine legat de o firmă? E de așteptat să critice și să facă cu ou și oțet compania, mai ales dacă nu i se rezolvă problema cum și-ar dori persoana, asta chiar dacă vina e a lui și nu a celui care i-a vândut telefonul. Am spus ”de așteptat” și nu normal, deoarece normal mi s-ar părea ca pe forum să se poarte un dialog deschis între reprezentanții firmei și client, astfel rezolvam mult mai multe cazuri, împreună, amiabil, ceea ce cred că e de dorit! Trollingul și hetăreala nu duc la nimic bun... Plus vă rog prezentați doar cazurile voastre personale, concrete, lăsând deopartea ”am auzit”, ”am văzut” și altele de genul. Discutăm pe subiecte concrete și le rezolvăm one by one!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@erwin

Nu vreau să fac polemică, dar nici reprezentanții Allview nu prea mai intră pe aici....oare de ce?

PS. Știu și caz concret, la un cunoscut....tot așa au procedat....problema era la mufa de încărcare, iar răspunsul celor de la allview a fost....

Iar acea persoană chiar știa cum să se comporte cu un telefon. Chiar i-am sugerat să scrie și aici pe forum problema, doar că acel cunoscut a rămas cu un gust amar, și a promis că în veci.....

 

Sent from my LG G3

Știu că vrei sa ajuți în rezolvarea problemelor, dar din păcate sunt prea multe.

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu intri la cineva in casă care te înjură? Dialogul e soluția, nu aruncatul cu noroi! Am spus! Nu din auzite! Cine are probleme, să și le expună și vor fi semnalate de mine personal celor de la Allview. Nu vreau încă un topic de cât de nasol sunt unii sau alții! Sunt suficiente boceli publice deja.. aici vreau ca problemele să se rezolve, nu să plângem în grup!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu intri la cineva in casă care te înjură? Dialogul e soluția, nu aruncatul cu noroi! Am spus! Nu din auzite! Cine are probleme, să și le expună și vor fi semnalate de mine personal celor de la Allview. Nu vreau încă un topic de cât de nasol sunt unii sau alții! Sunt suficiente boceli publice deja.. aici vreau ca problemele să se rezolve, nu să plângem în grup!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

6c7c2e8066a3f43b4ef632e433cee3c6.jpg2a0aea5c3833b3bf3c0a007f5872369d.jpg1195d009ff44c84000dbd1607889b7cd.jpg

@erwin

Nu vreau să fac polemică, dar nici reprezentanții Allview nu prea mai intră pe aici....oare de ce?

PS. Știu și caz concret, la un cunoscut....tot așa au procedat....problema era la mufa de încărcare, iar răspunsul celor de la allview a fost....

Iar acea persoană chiar știa cum să se comporte cu un telefon. Chiar i-am sugerat să scrie și aici pe forum problema, doar că acel cunoscut a rămas cu un gust amar, și a promis că în veci.....

 

Sent from my LG G3

Știu că vrei sa ajuți în rezolvarea problemelor, dar din păcate sunt prea multe.

 

Sent from my LG G3

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza cu telefonul ar trebui sa fie facuta la luma zile si cu display-ul oprit, si in focus, si din mai multe unghi-uri! Asa nu se vede nimic, absolut!

 

 

Sent from my iPlaca using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa mă repet , telefon trimis a 3-a data în service cu EXACT ACELEAȘI DEFECTE : lipsa semnal pe ambele simuri; bateria se supraincalzeste; displayul se închide dacă se utilizează mai mult de 15 min. Precizez ca telefonul a stat în husa cât timp a fost în posesia mea deci e vorba de o zgârietură minora ! Telefonul a fost trimis în service în data de 12.05 și l-am primit pe data de 02.06 deci unde sunt cele 15 zile legale ? Când am vorbit cu ei pe data de 29.05 am solicitat un aparat nou dar cei de la call-center mi-au spus ca telefonul e reparat ! I-ti dai seama ce surpriza am avut când am primit coletul și telefonul era nereparat dar și scos din garanție! Telefonul a fost scos din garanție pe data de 26.05.2015 și procesul verbal de constatare a defectului e pe data de 28.05.2015 deci ei îl scot din garanție și după aia văd ce probleme are telefonul! A se vedea pozele atașate ! În legătură cu cele "15 zile " mi-au spus ca au încercat sa ia legătura cu mine pentru a comunica defectul lucru total neadevărat deoarece am vorbit și pe data de 28.05 și pe data de 29.05 lucru demonstrat de pozele atașate! Cum pot sa spună ca sunt piese dezlipite de pe placa de baza atâta timp cât telefonul se deschide și am vizionat un film online ? La ticketele trimise nu am mai putut sa le deschid , numai după ce am amenințat ca le fac plangere la opc! La plângerea făcută la opc inspectorul mi-au dat sa vorbesc cu cineva care S-A recomandat ca reprezentant Visual Fan! Ce sa mai înțeleg din faza ăsta?

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Ca sa mă repet , telefon trimis a 3-a data în service cu EXACT ACELEAȘI DEFECTE : lipsa semnal pe ambele simuri; bateria se supraincalzeste; displayul se închide dacă se utilizează mai mult de 15 min. Precizez ca telefonul a stat în husa cât timp a fost în posesia mea deci e vorba de o zgârietură minora ! Telefonul a fost trimis în service în data de 12.05 și l-am primit pe data de 02.06 deci unde sunt cele 15 zile legale ? Când am vorbit cu ei pe data de 29.05 am solicitat un aparat nou dar cei de la call-center mi-au spus ca telefonul e reparat ! I-ti dai seama ce surpriza am avut când am primit coletul și telefonul era nereparat dar și scos din garanție! Telefonul a fost scos din garanție pe data de 26.05.2015 și procesul verbal de constatare a defectului e pe data de 28.05.2015 deci ei îl scot din garanție și după aia văd ce probleme are telefonul! A se vedea pozele atașate ! În legătură cu cele "15 zile " mi-au spus ca au încercat sa ia legătura cu mine pentru a comunica defectul lucru total neadevărat deoarece am vorbit și pe data de 28.05 și pe data de 29.05 lucru demonstrat de pozele atașate! Cum pot sa spună ca sunt piese dezlipite de pe placa de baza atâta timp cât telefonul se deschide și am vizionat un film online ? La ticketele trimise nu am mai putut sa le deschid , numai după ce am amenințat ca le fac plangere la opc! La plângerea făcută la opc inspectorul mi-au dat sa vorbesc cu cineva care S-A recomandat ca reprezentant Visual Fan! Ce sa mai înțeleg din faza ăsta?

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

167175426065ad613aa3aed9aa7d29f1.jpg

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Din ce citesc, se pare ca sunt urme de cazatuiri pe telefon. Din pacate fotografia cu telefonul nu e de o calitate sa ne poata dumiri daca au sau n-au dreptate cei de la service.

ed8b264a98112eaecb6e4d7ce6efdb32.jpg96f627e9582cc92b9f470d73518a7e1f.jpg29bb01223a01c6be93d6cf81f6e37654.jpg

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Tu intri la cineva in casă care te înjură? Dialogul e soluția, nu aruncatul cu noroi! Am spus! Nu din auzite! Cine are probleme, să și le expună și vor fi semnalate de mine personal celor de la Allview. Nu vreau încă un topic de cât de nasol sunt unii sau alții! Sunt suficiente boceli publice deja.. aici vreau ca problemele să se rezolve, nu să plângem în grup!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Poza am facut-o ca dovada ca telefonul se deschide

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu intri la cineva in casă care te înjură? Dialogul e soluția, nu aruncatul cu noroi! Am spus! Nu din auzite! Cine are probleme, să și le expună și vor fi semnalate de mine personal celor de la Allview. Nu vreau încă un topic de cât de nasol sunt unii sau alții! Sunt suficiente boceli publice deja.. aici vreau ca problemele să se rezolve, nu să plângem în grup!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Nu vreau să fac polemică, persoana în cauză este o rudă foarte apropiată de mine. Doar că este din Ardeal.

Imi cer scuze dacă am supărat pe cineva, chestia este că de data asta nu vorbesc din auzite ci de un fapt întâmplat în familie. Acea persoană chiar face parte din familie.

Și cu asta mă opresc din off-topic.

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

al meu telefon allview x1 xtreme mini oare ce as fi putut eu sa ii fac ca sa se rupa acei pini dintre sim si telefon ????

din el iese acel sertar unde se introduce cartela intrun singur mod apoi ambele in telefon tot intrun singur mod altfel

nu se pot introduce

oare aceste tipuri de telefoane sunt predispuse la astfel de defecte si totusi sunt lansate pe piata in pofida acestui lucru???

domnii de la service visual-fan evita sa imi spuna direct "da domnule Vasile dvs. v-ati stricat singur telefonul produsul nostru

nu are vicii de fabricatie" 

as vrea tare mult sa imi comunice acest lucru.

 

daca domnul ERWIN  facut petitie la allview si pentru mine ii multumesc.

Edited by vasile1312

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e pentru mine, iti multumesc. Cum deja am scris, telefonul mi-a fost trimis ieri, urgent, in urma unei discutii telefonice. 17 zile. nu stiu inca cum functioneaza. O sa mai dau vesti. Ma bucur ca existati si ca acest forum chiar functioneaza. O sa iti marturisesc si cate ceva din culisele dialogurilor cu consultanti Allview: Asa cum stiti, cei care raspund la telefon au niste formule fixe de adresare impuse de angajator, de conduita... "sunt X, cu ce va pot ajuta?"... "imi permiteti sa verific"... "va multumesc ca ati asteptat"...etc. Ieri cand am sunat ca sa verific starea telefonului meu, dupa ce am trecut de toate formulele consulantului am solicitat sa vorbesc exact cu persoana care a semnat de fiecare data notificarile online, pentru ca din cate stiu, exista un responsabil de fisa de service, stabilit din momentul in care li te adresezi prima data. Domnul consultant nu a vrut sa imi faca legatura cu responsabilul de fisa... "va putem ajuta si noi" , "va rog sa imi spuneti mie ce problema aveti"... etc, formule, etc...

am renuntat sa o vreau neaparat pe doamna responsabila de fisa mea si i-am spus despre ce e vorba. M-a pus in asteptare "sa verifice"

"da, produsul se afla pe masa tehnicianului"

"domnule consultant, tot pe masa tehnicianului se afla si acum 8 zile"

"cand se vor implini 15 zile vi-l trimitem"

"domnule, nu stiu ce ati verificat in cele 3 minute de asteptare, dar si dumneavoastra aveti la dispozitie acelasi istoric al notificarilor online din care ati fi dedus ca telefonul e de 17 zile in service!! si ca sta de mult pe masa tehnicianului"

Lucrez in vanzari si am experienta in management...spun asta ca sa evidentiez ca observ altfel atitudini si greseli profesionale. Sunt dezamagita de dialogul cu Domnul... si de taraganarea reparatiei ... care se pare ca a putut fi scurtata dupa ce i-am sunat!!

Multumesc ca exista acest forum

Telefonul dupa servisare functioneaza bine. Problema care era nu mai este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu acelesi probleme cu displayul la un amarat de M8 in garantie, mi-au trimis telefonul de la Ana la Caiafa de la service MagicComp. din Craiova la Brasov, la Bucuresti iar la Visual Fan la Brasov, tot timpul acelasi mail "telefonul se afla pe masa tehnicianului" deja a cam trecut mult timp, basca ca nu pot folosi abonamentul de RDS decat daca iau un alt telefon minim 3G, pt. un nimic de telefon care practic i-a costat 5-6E pe ei au cheltuit numai pe posta si inmagazinare plus timpul tehnicienilor cred ca 100-150E pana acum si cred ca vor mai cheltui si pe amenda de la Protectie ca prea isi bat joc de clientii lor.Mai bine il schimbau in sec. doi si-i schimbau ei displayul sau il foloseau ca piese si ieseau mai castigati Am mai avut si telefoane 2G si 3G si 4G si sincer asta e singurul care s-a stricat in ultimii 15 ani.A fost singura si ultima data cand am luat acest asa-zis telefon de la aceasta  mare firma "romaneasca"Cand am ajuns la Magic cei care colectaza telefoanele lor stricate, pur si simplu o data la 5 min. intra cineva care aducea sau sa intrebe de vreun telefon Allview defect luat de la RDS, binenteles pe oferta.Cereti chinezilor sa va puna niste piese mai de calitate in el chiar daca pe voi va costa un 5-10% in plus castigati mult prin scaderea cheltuielilor cu depanarea, transportul si reteau de distributie a acestora si prin imputinarea nr. de piese de schimb.Parerea mea e ca ne cam luati de prosti pe consumatorii romani.Eu unul asta vad!

Edited by adi19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am si eu un Viper i . Problema principala , displayul se inchide din senin dupa cateva minute de utilizare ,uneori pentru numai o secunda, alte ori imi afiseaza "screensaverul de la matrix" alteori de doar pierde culori  , intelegeti ideea . Prima oara sun la depanero , le trimit telefonul se intoarce dupa vreo 10 zile . Deschid coletul ma incanta sa vad ca inlocuisera castile si cablul de date care erau cam defecte dar sunt surprins sa vad ca folia mea inca era pe display ... Evident nu facusera nimic in legatura cu dispalyu iar pe foaia de service scrie inlocuire casti+cablu . Sun de data asta la visual fan si il expediez iar.La o zi dupa ce le trimit telefonul sun sa ma asigur ca s-au prins ca sunt probleme cu displayul si de asemenea sa imi schimbe numarul de contact  .Cei de la allview imi dau un numar de la service unde o doamna inregistreaza noul numar de contact si ma asigura ca s-au prins care e problema.  Dupa vreo 15 zile (11 in service nu stiu cate la curier ) imi suna telefonul in vacanta si un nene imi spune ca e de la  curier (ciudat ,  parca dadusem alt numar de contact ). In fine ajunge telefonul acasa ajung si eu si deschid repede coletul foarte frumos impachetat cutia indesata acolo si prinsa cu elastice  desi e mare si incapatoare . Eu trimit telefonul in pungulita originala de plastic ei nici nu se obosesc sa puna un aranjeze un carton . Si surpriza folia mea e tot acolo iar pe garantie scrie "schimbare soft " care mai mult ca sigur e resetare soft .Asa aproape imi vine sa sun la serviceul respectiv sa le multumesc ca am aceeasi versiunea de Android dar proaspat cu un display stricat .

 Evident m-am enervat si le am trimis o plangere la suport@allview.ro  in care le explic cum lux de amanunte problema si cum mi s-a pierdut timpul. Nu stiu pe ce lume ma credeam asteptandu-ma la o scuza si promisiune ca vor urgenta reparatia dar am primit in schimb mizeria asta : 

"Stimate domn,

 

Pentru a solutiona situatia dumneavoastra, trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat;

 

Adresa: Visual Fan SRL

Str. Brazilor nr 61, Brasov

Tel: +4(0)268 336 663

 

In momentul in care produsul este pregatit pentru a fi trimis la noi, va rugam sa ne furnizati datele dumneavoastra de contact ( nume, adresa, numarul de telefon) pentru a emite o comanda la firma de curierat Cargus;

 

 

Produsul trebuie insotit de urmatoarele documente:

- o copie dupa factura de achizitie

- certificatul de garantie in original

- este important sa puneti in colet si un bilet in care sa mentionati defectele reclamate si doleantele dumneavoastra;

 

 

Produsul trebuie trimis in cutia originala, impreuna cu accesoriile.

 

Pentru produsele care necesita rescrierea softului, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelr stocate in memoria lor (poze, fisiere sunet si/sau imagini, date din agenda, aplicatii instalate) si nu poate cere daune pentru pierderea acestora sau pentru daune rezultate din pierderea/stergerea acestora.

 

Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. "

 

 

 

Stiu ca am scris cam mult dar sper ca daca cineva e in dubii daca sa isi ia sau nu allview si vede din intamplare asta ,sa stie ca mai bine mai pune niste banuti si isi ia o firma decenta ;

Edited by peetrutz@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

haide domnule ca incep si eu cu "stimate domn" aceasi faza mi s-a spus si mie de catre cei de la minunata firma de cacao allview restul ...........este de la sine inteles ca nu vei rezolva nimic .

sesizeaza ANPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rugaminte, in atentia Administratorului!

Domnule administrator, va rog mult luati legatura cu cei de la Allview pentru ca nu mai stiu cum sa abordez problema cu telefonul meu. Daca mai stiti, a fost in service la ei cu probleme de descarcare a bateriei in mai putin de 30 secunde din momentul in care ajunge la nivelul de 15%. Si a fost tinut 17 zile. Si mi l-au trimis inapoi numai dupa ce am sunat. A mers doua saptamani!! PROBLEMA A REVENIT. Nu a fost reparat!

Nu imi permit sa tot trimit telefonul in service si apoi sa astept doua saptamani!! telefonul imi trebuie, de aceea l-am si cumparat, pentru ca imi trebuie! Este innaceptabil sa stau mereu in coada service-ului Allview! Este innaceptabil ca o firma care are un asemenea brand sa isi pastreze o pozitie favorabila pe piata atata vreme cat produsele sunt atat de proaste si serviciile la fel!!! Trebuie sa afle lumea. Iar eu vreau sa imi fie schimbat telefonul. Sfatuiti-ma! puneti-ma in legatura cu un reprezentant Allview. Nu o sa las lucrurile asa! Nu se poate!

Edited by mirela

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

In aceste conditii, noi nu te putem ajuta direct, dar pot sa sa iti spun ca daca un service depasteste 15 zile calendaristice, in cazul tau 17 zile, te poti adresa autoritatii ANPC.

Chiar si acum, daca esti nemultumita de serviciile firmei si daca nu poti ajunge la un consens cu dansii, imi pare rau ca se ajunge la asta, dar te rog sa depui o reclamatie ANPC-ului, dar nu doar scrisa pe site-ul lor, ci si adresandu-te in persoana unitatii din orasul tau. Mergi acolo si cu fisa de service, neaparat sa o ai la tine, depui o reclamatie.

Sunt obligati sa mearga in control, iar daca incearca sa iti spuna ca nu au caz, depune totusi o reclamatie si scrisa. Vor incerca sa te convinga sa nu depui, cu siguranta.


Am sa incerc sa contactez oficialul Allview de pe acest forum si revin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use