Clicky

Jump to content
DIGI_Helper

Oferta Optim si Complet cu telefoane - disponibila NATIONAL

Recommended Posts

Ce se mai aude de 830? :P  :P

De Nokia Lumia 830.

 

Si inca o chestie, am mers astazi sa-mi fac portarea de la Cosmote la Digi si tipa de la ghiseu mi-a spus ca pot beneficia doar de OPTIM 5, si nu de OPTIM NELIMITAT cum speram eu. Am ramas putin uimit, n-am inteles exact de ce. Vad ca pe Optim 5 am un numar de 500 min. nationale si internationale catre tarile X, iar la Optim Nelimitat nu am nicio limita. De ce nu am putut sa-l am pe cel din urma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar chestia asta nu e specificata pe site. Zice acolo ca daca vreau optim nelimitat mi-l da la 5 euro si daca fac abonament dublu, mi-l da la 4. Ori daca nu inteleg, va rog sa-mi explicati careva.

 

untitled.jpg

Edited by cristipilif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo zice exact ce zicea si colegul mai sus. Daca mai ai alte doua servicii, dai 5 euro. Daca pe langa cele doua servicii, iti iei doua abonamente Optim Nelimitat, le primesti cu cate 4 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poti spune un cod client in PM sa verific ce abonament apare?

DO5 sau DON la 5 euro?

Avand 2 servicii fixe si fiindca ai contractat Optim Nelimitat (DON) vei avea abonamentul de 5 euro. Daca mai contractezi inca un DON atunci vor fi ambele la 4 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

am facut abonament in speranta ca telefoanele comandate Lenovo a 328  vin intr-o  saptamana ....doua insa  de pe 16.12.2014 sun si mi se spune intr-una ca stocul se va actualiza, dar nimeni nu stie cand.......

telefonul meu fiind codat pe orange, am ramas si fara telefon si fara posibilitatea de a folosi "superba lor oferta "

Nu ii intereseaza  si iti inchid telefonul in nas.

Si solicitarile la "relatii clenti" functioneaza doar pe sectiunea incheieri contracte si comenzi, fata de sectiunea probleme si reclamatii..... unde  situatia sta in loc.

Doresc sa renunt la contract insa mi se spune ca nu se poate ca nu are treaba telefonul cu abonamentul. Insa de ce nu au spus acest lucru inainte de a incheia contractul ...... nu raspunde nimeni ceva logic.... o dau in aberatii si apoi iti inchid in nas.... 

un coleg de-al meu  trebuia sa primeasca  la oferta incheiere contract, un router wireless  din luna iunie si nici acum nu l-a primit. La serviciu clienti, magicieni in rezolvarea problemelor, aceeasi placa :      " stocul este in curs de actualizare"

Mai am vreo sansa sa primesc acele 2 telefoane?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat timp comanda este plasata aparatul comanda va intra in posesia abonatului.

Informatia furnizata este cea corecta. Rolul unei comenzi este acela de a notifica clientul automat (mail si/sau sms) de indata ce ajunge echipamentul in stoc.

Te rog sa astepti notificarea; te asigur ca facem tot ce este posibil pentru onorarea fiecarei comenzi plasate in timp util.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdantuscu, sa inteleg ca tu ai sim-ul, platesti deja abonamentul, dar nu poti sa-l folosesti din cauza ca Digi nu ti-au onorat comanda si nu ai telefon compatibil? Iti recomand cu incredere plangerea la ANPC. Este singura cale prin care am reusit sa-mi rezolv problemele cu cei de la DIGI. Lipsa de respect pentru clienti e putin spus.

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sp1tfire : cu tot respectul , nu ai dreptate si nu pune colegii de forum sa faca lucruri fara sens .

Ca sa fiu mai explicit : contractul pt abonament + sim este 1 buc mancare de peste ; contractul pt telefon moka este a 2 a mancare de peste . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles eu, este contract nou. Daca sim-ul i s-a predat si el deja plateste abonamentul si nu are telefon de la Digi, este un motiv intemeiat sa faca plangere la ANPC. De-aia l-am si intrebat care e situatia exacta. Lucrurile fara sens sunt facute de Digi. Experienta mea cu ei mi-a demonstrat ca nu au respect pentru clienti si singura metoda sa-ti rezolvi problemele cu ei este prin a face plangere la institutiile abilitate.

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tema aceasta doresc sa fac referire la Anexa 2 din contract unde este specificat conditia utilizarii cartelei SIM intr-un telefon compatibil:

 

 "** Cartela sim/Smartcardul sunt proprietatea RCS & RDS si sunt oferite in custodie Beneficiarului pe durata de valabilitate a prezentului contract.Beneficiarul se obliga sa foloseasca cartela sim/smartcard-ul intr-un terminal proprietate personala compatibil cu reteaua 3G/cu tehnologia DTH"

 

Cu referire la comanda, doresc sa il asigur pe @bogdantuscu ca vom face tot posibilul sa o onoram intr-un timp cat mai scurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pe tema nerezolvarii unei sesizari timp de 6 luni, la ce anexa mai faceti referire? Daca as fi primit un raspuns de la Digi in termenul legal, fie el si negativ, m-as fi conformat deciziei luate. Cand v-a strans cu usa ANPC-ul ati rezolvat problema chiar de Revelion, fara sa mai aduceti vorba de nicio anexa. Respectati drepturile clientilor inainte de a invoca anexe.

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-am contactat si atunci, probabil ai sesizat colegii, dar tot degeaba. Cand nu exista vointa, exista ANPC. Sper totusi sa nu mai am probleme sau daca am, sa le rezolvati in termenul legal.

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asta nici nu m-am mai obosit sa fac contract cu ei la tel mobila. Nu e admisibil sa ai oferta dar sa nu au stocul. Blocheaza oferta la telefonul pe care nu il ai, ca asa se face treaba, ca ceilalti operatori telecom, nu sa ma pui sa inchei contractul si la telefon sa astept luni intregi. Jalnici! Pe bune, sunt client Rcs - net si cablu - de prin 2006, insa in ultima perioada ma cam sictiresc cu relatia cu clie tul. Pe cablu se schimba programele mai mereu, apreciind ca este normal sa fiu consultat si eu pt modificari, macar prin sondaj, nu sa am parte de o sumedenie de programe de 2 lei. Mai bine sa-mi dea posbilitatea sa platesc pt putine dar bune, ca de aia am conserva cu cartela de la ei -3 -.

 

Trimis de pe al meu GT-N8000 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ati scos din grila 2 programe fara sa faceti un anunt prealabil.

Cred ca este cazul sa invatati si de la concurenta. Si ei mai scot programe din grila dar anunta cu 30 de zile inainte!!!!

Dar ma opresc din "offtopic" ca aici vorbim de telefoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Total de acord ;)

Eu la Vodafone plătesc 25 euro pe lună dar merită ;)

Mai ales că folosesc roaming la greu atât voce cat și date. Iar pe parte de voce convorbirile cu România sunt gratuite dacă sunt sunat din România. Și ajung și până la 2000 de minute vorbite în roaming. De trafic de date nu mai discut.......

Scuze pt flame,dar ieftin și bun nu există.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By DIGI_Helper
      Informativ:
       
      S-a modificat data de facturare (cu exceptia DTH), aceasta va fi prima zi lucratoare a lunii.
    • By DIGI_Helper
      Comunicat de presa Digi Mobil lanseaza noile pachete de servicii Avantaj
       
      RCS & RDS introduce astazi in oferta Digi Mobil, pachetele de servicii Avantaj, avand fiecare in componenta cate un smartphone si beneficii multiple la serviciile de comunicatii mobile. Abonamentele Avantaj au tarife cuprinse intre 2 si 5 euro/luna (TVA inclus) si le permit utilizatorilor sa comunice fara griji in orice retea nationala si internationala, indiferent de destinatie. La contractarea pachetelor de servicii Avantaj, clientii existenti de servicii fixe din portofoliul Digi primesc gratuit telefoane mobile din gama producatorilor Allview (Allview M8, Allview A5 Easy, Allview P5 Life) si Lenovo (Lenovo A1000 si Lenovo A2010).
       
      Avantaj 2 ofera clientilor Digi Mobil 200 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 3 GB/luna, precum si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Minutele incluse pot fi folosite de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA, Canada si China. Pentru Avantaj 2 clientii vor achita 2 euro/luna (TVA inclus). Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica un tarif de 0,01 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru retelele fixe si mobile nationale si intre 0,01 si 0,07 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru destinatiile internationale. La activarea Avantaj 2, clientii pot cumpara un telefon Allview M8 cu doar 20 lei (TVA inclus), daca au cel putin un serviciu fix Digi.

      Avantaj 3 include 300 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 4 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica aceleasi tarife ca la Avantaj 2. Tariful lunar pentru Avantaj 3 va fi de 3 euro/luna (TVA inclus). Clientii existenti care au cel putin un serviciu fix Digi si contracteaza Avantaj 3 pe o perioada de 24 de luni, primesc gratuit unul dintre telefoanele Allview M8, Allview A5 Easy sau Lenovo A1000.

      Avantaj 5 are un pachet de 500 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 5 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse, se aplica aceleasi tarife ca la abonamentele Avantaj 2 si 3. Tariful pentru Avantaj 5 va fi de 5 euro/luna (TVA inclus). Contractarea pachetului de servicii Avantaj 5 pe 24 de luni, le aduce gratuit clientilor existenti de servicii fixe din portofoliul Digi (cel putin un serviciu), unul dintre telefoanele Allview P5 Life sau Lenovo A2010.

      Totodata, RCS & RDS desfasoara o campanie promotionala de sarbatori, prin care utilizatorii care isi porteaza numarul in reteaua Digi Mobil, vor beneficia de o reducere de 50% din costul abonamentului, pe o perioada de 6 luni. Reducerea se aplica la contractarea abonamentelor din gama Optim si Avantaj pe o perioada de 24 de luni.  Promotia este valabila pana la 31 decembrie 2015.

      Mai multe informatii despre serviciile companiei sunt disponibile pe www.rcs-rds.ro.
    • By DIGI_Helper
      ACTIVEAZA FACTURA ELECTRONICA in perioada 16.10 – 20.11.2015 si intri in tombola pentru castigarea unuia dintre cele 50 SMARTPHONE-URI Allview E3 Living si a unuia dintre cele 50 ABONAMENTE GRATUITE DE TELEFONIE MOBILA, Optim Nelimitat, cu:
      convorbiri nelimitate national mii de minute internationale internet 4G cu trafic nelimitat si pana la 15 GB de trafic la viteza maxima Extragem saptamanal, in fiecare vineri, cate 10 castigatori. Poti vedea aici daca te afli printre ei.
      Cum poti activa factura electronica
      in contul tau de client telefonic, la 03xx.400.414 (xx = prefixul judetului tau) sau la 031.400.4414 – pentru Bucuresti in orice punct de prezenta sau magazin Digi Dupa activare, vei primi factura doar electronic, pe adresa ta de e-mail.
       
      Detalii suplimentare la http://www.rcs-rds.ro/activare_factura_electronica
    • By DIGI_Helper
      In acest topic vom discuta despre 4G DIGI (semnal, situatii tehnice, teste de viteza, acoperire, etc).
       
      Comunicatul de presa in care s-a anuntat lansarea 4G -> http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=455
       
      Harta 4G poate fi accesata de AICI (e nevoie sa dati zoom pe localitatea unde doriti sa verificati acoperirea).
       

    • By DIGI_Helper
      Poti plati acum prin SMS si rovinieta si beneficiezi de costuri mai mici pentru plata emiterii rovinietei.
       
      Ce trebuie sa faci pentru plata prin SMS
      trimiti, prin SMS, la numarul scurt 7500, numarul de inmatriculare al vehiculului, urmat de categoria rovinietei, corespunzatoare tipului vehiculului (ex. pentru un autoturism, trimiti textul B54AJV A ); vei primi un SMS, prin care vei fi informat ca rovinieta va fi emisa pentru datele furnizate si cu privire la costul rovinietei si la costul total al tranzactiei (ex. Vrei rovinieta cat. A (autoturism) - 7 zile, pentru B54AJV tarif 3 EUR. Cost total 2,52 EUR+TVA. Trimite DA pentru confirmare sau INFO pentru tip vehicul); vei confirma emiterea rovinietei prin transmiterea, la acelasi numar, a unui nou SMS cu textul “DAâ€; vei primi un SMS de confirmare a emiterii rovinietei, moment in care vei fi tarifat cu suma corespunzatoare rovinietei alese; mesajul continut in SMS va contine urmatoarele informatii, ce vor fi inregistrate in baza de date a SIEGMCR: seria rovinietei; nr. de inmatriculare al vehiculului; categoria rovinietei; anul, luna, ziua si ora expirarii valabilitatii acesteia (data si ora de inceput a valabilitatii rovinietei vor fi data si ora confirmarii de catre operatorul de telefonie mobile a tarifarii rovinietei). Exemplu: (A fost emisă rovinieta XXXXXXXXXX categoria A, pentru vehiculul B54AJV, valabilă până la ZZ.LL.AA ora 23:59:59. Detalii valabilitate rovinietă: www.cnadnr.ro  
      Detalii despre costuri: http://www.rcs-rds.ro/rovinieta#rovinietaSMS
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use