Clicky

Jump to content
DIGI_Helper

Oferta Optim si Complet cu telefoane - disponibila NATIONAL

Recommended Posts

Da , cred ca doar pt stick . Spun asta pt ca fata de la punct Digi a inceput sa enumere serviciile pe care le am si le platesc , incepand cu stick-ul .

Din mom in care mi-a spus ca pt stick trebuie sa platesc iar pe total ies mai scump ... s-a incheiat dialogul si ... s-a stins lumina .

PS : cum vi s-ar parea sa va zic ceva de genul - prietene / partenere , as vrea sa-ti rasplatesc fidelitatea si te invit la un restaurant . Prietene / partenere , daca nu esti atent ( atentie - daca nu esti atent ! ) la sfasit te trezesti ca tu platesti consumatia iar eu mai plec acasa si cu o sticla de vin in sacosa .

Pam - pam !

Edited by sarbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda.

Asta cu 10 lei pentru modem e veche, puteai să treci la un net fix mai scump și atunci nu mai plăteai stick-ul, așa am procedat eu. 

 

Asa cum am mentionat, am toate serviciile de la ei, mai putin curent. Cand ma refer la toate serviciile ma refer la net 1GB, tot ce se poate la canale tv samd. ..deci nu am ce serviciu sa mai "upgradez". "Oferta" primita a fost: prelungesti tot ce ai acum si platesti in plus.

 

Deci totul se rezumă la modem, nu implică scumpirea restului serviciilor. Eu asta am înțeles din discuții, altceva nu reiese. 

 

Nu sunt sigur ca inteleg punctul tau de vedere in privinta a ce inseamna oferta de fidelizare. Eu consider ca asa ceva presupune ori un upgrade al serviciilor la acelasi pret ori aceleasi servicii la un pret scazut. Aceleasi servicii la un pret mai mare mi se pare un jigodism (daca exista acest cuvant) sa il prezinti ca oferta. Ei vor sa ma fidelizeze pe mine si nu invers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu !!! Stati asa , ca m-am uitat in DEX .

RÄ‚SPLÃTÄ‚ - Acțiune prin care se pedepsește o faptă; pedeapsă primită de cineva pentru faptele săvârșite. – Din răsplăti (derivat regresiv).

Gata !!! Asta e , acu' m-am prins ! Trebuia sa ma fi uitat in DEX inainte de a intra in pct Digi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) Ai dreptate. E trecut si (rar) dar asta e, gigi nu face oferte din astea prea des.

In schimb nu exista verbul "a fideliza".... alta chestie pe care gigi vad ca o stia si o aplica intocmai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakos : in cazul meu nu a fost nici o oferta ; in sms-ul primit scria : " ... iti rsplatim fidelitatea ... " . Cand cineva iti face o oferta : poti s-o accepti sau sa o refuzi . Cand cineva iti spune ca iti rasplateste fidelitatea , te gandesti la faptul ca primesti ceva . Se pare ca Digi a consultat Dex inaintea mea cand s-a gandit sa ma rasplateasca ( vezi descriere rasplata , mai sus ) .

Bine ca nu am intrebat si de oferta aia cu suspendare ... ca cine stie ce mai aflam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel a fost si la mine. Acelasi sms, la fel am gandit si eu. Si cand am stat fata in fata cu reprezentata Digi, respectiva tipa mi-a spus ca asta e oferta pe care vi-o oferim. Am crezut ca nu inteleg eu, am recapitulat ceea ce mi-a spus si mi-a confirmat ca da, am inteles bine... ok, nu, multumesc, pacat ca mi-am pierdut timpul in magazin, pa si la revedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodolay Botond : poate nu m-am exprimat corect .

Revenim la subiect . Am primit de la Digi un sms in care era mentionata RASPLATA fidelitatii ( bla bla 170 ron , bla bla ) . Eu prin rasplata ( mai ales prin rasplata fidelitatii ) inteleg ceva ; se pare ca Digi intelege altceva , adica , sub umbrela unei rasplate sa-ti ia bani mai multi , pe o perioada minima de 2 ani .

Am facut calculul acestei Rasplate a fidelitatii de la Digi care suna cam asa : trebuie sa semnati pe 2 ani ( eu la mom actual sant independent , deci ar fi trebuit sa ma leg la cap cu Digi pt min 2 ani ) si sa platesc , per total , mai mult .

Ca sa fiu si mai simplu in exprimare : pt Digi , rasplata fidelitatii = obligatii contractuale pe 2 ani + cost total marit al serviciilor .

Multumesc frumos Digi pt aceasta rasplata a fidelitatii !

 

Voucherul se obtine in baza fidelizarii serviciilor din oferta curenta.

Din informatiile furnizate pana acum, detii pachete/optiuni care nu mai sunt contractabile drept urmare trebuie sa modifici serviciile pe cele din oferta curenta daca doresti sa beneficiezi de aceasta oferta de fidelizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oferta asta intra in categoria "nelimitat" dar limitat... cum dracu oferi rasplata de 170 lei dar de fapt trebuie sa ne dai tu dublu.... sau mai mult :))

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

marketing românesc

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e vorba de plata in avans a doua luni de abonament daca nu ma insel eu. Daca faci cont online poti vedea exact ce abonament ai si ce anume platesti si deasemenea poti depune o sesizare electronica.

Edited by goodoane

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIGI_Helper, explică-mi și mie de ce imi apare mie eroarea asta în aplicația Digi Online când eu sunt plătitor de servicii CATV. Am ultima versiune de aplicație și funcționa bine-mersi până acum vreo lună. Nu a primit aplicația update intre timp sa se fi stricat prin update ceva. Telefonul este un Galaxy Note 3 cu Android 5.0 curat.a3bf1bab850f54d134a8450f453950a5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au introdus in oferta modelele Iphone 7 si Iphone 7 Plus cu posibilitatea de a alege culorea si spatiul de stocare dorit:

 

Iphone 7 32GB Gold

Iphone 7 32GB Black

Iphone 7 128GB Jet Black

 

Iphone 7 Plus 32GB Black

Iphone 7 Plus 32GB Gold

Iphone 7 Plus 128GB Jet Black

 

http://www.rcs-rds.ro/telefoane-mobile

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Digi,am  2 întrebări:

 

1) De  ce pe site-ul vostru nu specificați pentru toate modelele de telefoane pe care le aveți în ofertă la abonamente,  stocurile actualizate să nu zic la minut, măcar zilnic, ca să știe și omul la ce se poate aștepta și disponibilitatea acestuia în timpi reali (unul din sediile voastre/on-line), este mai simplu și așa vă ușurați si vouă treaba și oamenii sunt mulțumiți, mai ales ca poate mulți oameni nu intră ca noi pe forumuri să citească despre fiecare model în parte pe care și-l dorește fiecare;

 

2) În momentul în care achiziționez un abonament de voce dar nu optez pentru un terminal, trebuie să aștept până termin perioada contractuală sau după un timp ma pot decide de un teminal?

 

Mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi client nou...

1) niciodată, Digi nu îți va da niciodată un nivel al stocurilor pentru că nu-l au. Posibil să nu aibă stocuri deloc. S-a discutat subiectul pe acest forum îndelung. Credem că ei "iau comenzi" și apoi "fac rost". Pentru o firmă de comunicații infrastructura de informații internă PARE deficitară.

 

2) nu.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La alea scumpe sigur nu au stocuri si e asa cum zice DTTR. Asta ti-o spun din experienta (adica patania) proprie, imbogatita cu ale altora, care au patit acelasi lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By DIGI_Helper
      Informativ:
       
      S-a modificat data de facturare (cu exceptia DTH), aceasta va fi prima zi lucratoare a lunii.
    • By DIGI_Helper
      Comunicat de presa Digi Mobil lanseaza noile pachete de servicii Avantaj
       
      RCS & RDS introduce astazi in oferta Digi Mobil, pachetele de servicii Avantaj, avand fiecare in componenta cate un smartphone si beneficii multiple la serviciile de comunicatii mobile. Abonamentele Avantaj au tarife cuprinse intre 2 si 5 euro/luna (TVA inclus) si le permit utilizatorilor sa comunice fara griji in orice retea nationala si internationala, indiferent de destinatie. La contractarea pachetelor de servicii Avantaj, clientii existenti de servicii fixe din portofoliul Digi primesc gratuit telefoane mobile din gama producatorilor Allview (Allview M8, Allview A5 Easy, Allview P5 Life) si Lenovo (Lenovo A1000 si Lenovo A2010).
       
      Avantaj 2 ofera clientilor Digi Mobil 200 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 3 GB/luna, precum si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Minutele incluse pot fi folosite de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA, Canada si China. Pentru Avantaj 2 clientii vor achita 2 euro/luna (TVA inclus). Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica un tarif de 0,01 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru retelele fixe si mobile nationale si intre 0,01 si 0,07 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru destinatiile internationale. La activarea Avantaj 2, clientii pot cumpara un telefon Allview M8 cu doar 20 lei (TVA inclus), daca au cel putin un serviciu fix Digi.

      Avantaj 3 include 300 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 4 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica aceleasi tarife ca la Avantaj 2. Tariful lunar pentru Avantaj 3 va fi de 3 euro/luna (TVA inclus). Clientii existenti care au cel putin un serviciu fix Digi si contracteaza Avantaj 3 pe o perioada de 24 de luni, primesc gratuit unul dintre telefoanele Allview M8, Allview A5 Easy sau Lenovo A1000.

      Avantaj 5 are un pachet de 500 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 5 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse, se aplica aceleasi tarife ca la abonamentele Avantaj 2 si 3. Tariful pentru Avantaj 5 va fi de 5 euro/luna (TVA inclus). Contractarea pachetului de servicii Avantaj 5 pe 24 de luni, le aduce gratuit clientilor existenti de servicii fixe din portofoliul Digi (cel putin un serviciu), unul dintre telefoanele Allview P5 Life sau Lenovo A2010.

      Totodata, RCS & RDS desfasoara o campanie promotionala de sarbatori, prin care utilizatorii care isi porteaza numarul in reteaua Digi Mobil, vor beneficia de o reducere de 50% din costul abonamentului, pe o perioada de 6 luni. Reducerea se aplica la contractarea abonamentelor din gama Optim si Avantaj pe o perioada de 24 de luni.  Promotia este valabila pana la 31 decembrie 2015.

      Mai multe informatii despre serviciile companiei sunt disponibile pe www.rcs-rds.ro.
    • By DIGI_Helper
      ACTIVEAZA FACTURA ELECTRONICA in perioada 16.10 – 20.11.2015 si intri in tombola pentru castigarea unuia dintre cele 50 SMARTPHONE-URI Allview E3 Living si a unuia dintre cele 50 ABONAMENTE GRATUITE DE TELEFONIE MOBILA, Optim Nelimitat, cu:
      convorbiri nelimitate national mii de minute internationale internet 4G cu trafic nelimitat si pana la 15 GB de trafic la viteza maxima Extragem saptamanal, in fiecare vineri, cate 10 castigatori. Poti vedea aici daca te afli printre ei.
      Cum poti activa factura electronica
      in contul tau de client telefonic, la 03xx.400.414 (xx = prefixul judetului tau) sau la 031.400.4414 – pentru Bucuresti in orice punct de prezenta sau magazin Digi Dupa activare, vei primi factura doar electronic, pe adresa ta de e-mail.
       
      Detalii suplimentare la http://www.rcs-rds.ro/activare_factura_electronica
    • By DIGI_Helper
      In acest topic vom discuta despre 4G DIGI (semnal, situatii tehnice, teste de viteza, acoperire, etc).
       
      Comunicatul de presa in care s-a anuntat lansarea 4G -> http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=455
       
      Harta 4G poate fi accesata de AICI (e nevoie sa dati zoom pe localitatea unde doriti sa verificati acoperirea).
       

    • By DIGI_Helper
      Poti plati acum prin SMS si rovinieta si beneficiezi de costuri mai mici pentru plata emiterii rovinietei.
       
      Ce trebuie sa faci pentru plata prin SMS
      trimiti, prin SMS, la numarul scurt 7500, numarul de inmatriculare al vehiculului, urmat de categoria rovinietei, corespunzatoare tipului vehiculului (ex. pentru un autoturism, trimiti textul B54AJV A ); vei primi un SMS, prin care vei fi informat ca rovinieta va fi emisa pentru datele furnizate si cu privire la costul rovinietei si la costul total al tranzactiei (ex. Vrei rovinieta cat. A (autoturism) - 7 zile, pentru B54AJV tarif 3 EUR. Cost total 2,52 EUR+TVA. Trimite DA pentru confirmare sau INFO pentru tip vehicul); vei confirma emiterea rovinietei prin transmiterea, la acelasi numar, a unui nou SMS cu textul “DAâ€; vei primi un SMS de confirmare a emiterii rovinietei, moment in care vei fi tarifat cu suma corespunzatoare rovinietei alese; mesajul continut in SMS va contine urmatoarele informatii, ce vor fi inregistrate in baza de date a SIEGMCR: seria rovinietei; nr. de inmatriculare al vehiculului; categoria rovinietei; anul, luna, ziua si ora expirarii valabilitatii acesteia (data si ora de inceput a valabilitatii rovinietei vor fi data si ora confirmarii de catre operatorul de telefonie mobile a tarifarii rovinietei). Exemplu: (A fost emisă rovinieta XXXXXXXXXX categoria A, pentru vehiculul B54AJV, valabilă până la ZZ.LL.AA ora 23:59:59. Detalii valabilitate rovinietă: www.cnadnr.ro  
      Detalii despre costuri: http://www.rcs-rds.ro/rovinieta#rovinietaSMS
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use