Clicky

Jump to content

Vine vara! Planuri?

Clasic Costi

Recommended Posts

Lene? Și eu făceam asta acum câteva săptămâni, pana mi-am dat seama ca mai bine fac ceva constructiv.

Eu de exemplu vreau ca vara asta să-mi lucrez corpul și sa învăț sa trăiesc mai sănătos, nu irosi timpul, e de aur.

Trimis de pe al meu veceu, folosind Tapatalk 14

@Ionel, asta am zis și eu vara trecuta, vroiam sa lucrez ca promoter, dar trebuie minim 16 ani, sper ca măcar tu să-ți găsești ceva ce-ți place și din ce sa câștigi ceva bănuți.

Lene? Și eu făceam asta acum câteva săptămâni, pana mi-am dat seama ca mai bine fac ceva constructiv.

Eu de exemplu vreau ca vara asta să-mi lucrez corpul și sa învăț sa trăiesc mai sănătos, nu irosi timpul, e de aur.

Ia-o ușor Van Dame cu sala. Vrei să tragi de fiare sau doar flotări, abdomene, tractiuni, etc.?Eu fac cam de toate, dar fac asta de vreo 3-4 ani.De mâncat,mananc tot ce vreau, dar foarte rar fastfood. Mereu mi-a plăcut să am mușchi, să arăt bine...Am văzut Rambo când eram mai mic:)))

Posted from my G2

Fac zilnic 8km cu bițicli,doar pentru amarâta aia de scoala,+plimbarile de seara,nu mai bate apropouri ca stiu unde vrei sa ajungi..:))))

Trimis de pe celalalt veceu,folosind Tapatalk 14

Eu credeam ca ai 16 ani,bafta la bac

Îți mulțumesc .

Mi s-a mai spus că am 16 ani ,eram într-o seară cu o prietenă și am am întâlnit două fete și tot vorbim noi una alta ,și mă întreabă ce varstă am ,eu i-am spuns să ghicească și ea a zis că aș avea 16 ani ,dar nu am și a fost șocată iar eu m-am simțit â€puștan†.

E bine sa te simti tânar,chiar daca nu esti.

Sper ca nu ai luat-o in nume de rau. :)))))

Chiar nu este nicio problemă , mă simt bine ,iar legat de ce o să faci și tu în vacanță ,am incercat și eu stilul sanatos toate cele ,am și mers la sală vreo 7 luni dar din păcate m-am oprit din lipsă de timp ,dar sper ca tu să ai mai mult noroc ca mine cât și timp liber.