Clicky

Jump to content

Vreau sa instalez CM

Recommended Posts

In viitorul apropiat planuiesc sa instalez CM  pe telefonul meu ( LG Optimus L5 II ) si am cautat pe site la ei , dar nu am gasit telefonul la devices , pentru a lua o versiune oficiala .

As putea sa instalez fara probleme CM 10 de la S3 de exemplu pe LG-ul meu ?

Si nu exista CM pentru L5 II si exista pentru ( http://wiki.cyanogenmod.org/w/Devices#vendor=%22LG%22; )

LG Optimus Me , One , Sol , etc ?

Nu nu poți e ca și cum ai luea pe tine o bluză L când tu ai nevoie de un tricou M .

Sau cel puți așa știam că nu este foarte recomandat să instalezi un ROM diferit față de cel pe care il suportă telefonul tau , caută pe XDA developers.

Voiam sa incep cu CM pentru ca sunt incepator in chestia cu root/ instalat custom room-uri . Si WTF ?! nu-i pentru telefonul meu si e pentru Optimus ME ? :|

Vreau ceva sa se instaleze usor , pentru prima data si sa fie sigur ..

Edited by Cozo iTz

Note: Make Backup of your data....Im not responsible if you loose your data or bricked your phone.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2343579

Rooting Guide for LG-E450 and E455
-I'm not sure if this will work on LG-E460

Ochii mari, de multe ori

Da...Modelul tau este relativ nou. :P

Sau e din cauza procesorului ca e Mediatek ? Pentru procesoarele Mediatek nu prea se fac ROM-uri in general sau nu de catre cei de la CM ? Citisem undeva ceva de genul ca nu prea sunt custom ROM-uri pentru procesorele Mediatek

A apărut kit kat, pentru Lenovo. Cauta cum se numește defapt p5 quad-ul, cred că la origine este tot un gionee și apoi răscolește netul imposibil să nu găsești un Miui, sau un Vibe pentru el.