Clicky

Jump to content
DIGI_Helper

Digi Mobil Optim Nelimitat - disponibil NATIONAL

Recommended Posts

Oficial nu ni se spune nimic? Cele 100 mb o sa fie doar pana în sept și apoi o sa fie traficul complet sau tot 100 mb? Măcar de vorbit de pe el în roming o sa fie moca ca pana acum? Sa nu ma trezesc ca vorbesc la munca 1 ora și când vad apoi ca am cine știe ce cost suplimentar. E cam nasol ca nu anunțați negru pe alb toate clauzele. Sa știm și noi ce calcule ne facem. Aveam un ab de net de Orange de 3gb cu 8 euro și am depus deja cerere de reziliere. În august e gata. Ii sun pe aia la relații clienți sa nu mai rezilieze? Ma enervează ca nu știu ce vreți sa faceți cu digi asta ca sa știu ce sa fac mai departe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit punctuletul de la roamingul national de la RDS :

"In cazul utilizarii serviciilor de telefonie si date mobile prin selectarea si mentinerea telefonului mobil in reteaua de roaming national si/sau utilizarii exclusive a serviciului de roaming national intr-un singur punct geografic fix, desi serviciile achizitionate sunt prin natura lor servicii mobile de comunicatii electronice si/sau utilizarii exclusive a unei retele mobile de roaming national chiar si atunci cand abonatul se afla in aria de acoperire a retelei Digi Mobil si daca prin aceasta se inregistreaza un consum superior valorilor medii ale consumurilor de servicii de comunicatii electronice, setarile tehnice ale retelei pot conduce automat la restrictionarea serviciului de roaming national."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Asa e. "read the fine print" intotdeauna.

Numai ca nu specifica nici unde care e "valoarea medie, normala" sau care o fi. Colegul se plangea ca i-au blocat roamingul pe voce la telefonul sotiei. Probabil vorbeau foarte mult si am inteles ca vreo 1000 de minute sigur a vorbit.

Cred ca undeva la 1500-2000 minute se intrerupe, dar nu sunt sigur.

Iar la date e 100MB limita, din cate se scria pe site.

 

Deh e gratis, nu? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o alta problema:

desi serviciile achizitionate sunt prin natura lor servicii mobile de comunicatii electronice


Eu am niste nelamuriri, pe care le prezint in continuare, intr-o masura cat se poate de serioasa (adica nu glumesc, chiar daca, obisnuiti cu mine, ati putea crede asta):

  1. Nu am voie sa folosesc DIGi intr-un singur loc, in consecinta trebuie sa ma deplasez. Vreau sa stiu pe ce raza fata de locuinta si cu ce viteza. Pentru ca daca nu ma misc destul de repede, s-ar putea ca sistemul lor sa nu detecteze ca m-am miscat. Ca la contoarele de apa, cele din apartament sunt mai putin sensibile decat cele de pe casa scarii.
  2. Daca am o ruda batrana si bolnava, poate chiar la pat, ii este interzis acest abonament ?
  3. In cazul in care exista semnal Digi foarte bun in locatia mea si, dupa un timp, acesta scade la valoare inutilizabila sau la zero (este cel putin un caz pe SP in care omul se plange ca, de cand cu RN, la el in zona a disparut semnalul DIGI de tot si a aparut in alta zona), cu cati lei (sau euro) ma ajuta RDS pentru a ma muta ?

Intreb toate acestea pentru ca intentionez sa achizitionez un abonament socrului meu, care este batran, bolnav si nu se poate deplasa decat prin casa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Innoxius,

 Fie-ti mila de batranul tau socru si ia-i un abonament la o alta companie.Chiar nu are nevoie de complicatii gen DIGI.

 Cel putin,asa am facut eu pentru soacra mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Innoxius,

 Fie-ti mila de batranul tau socru si i-ai un abonament la o alta companie.Chiar nu are nevoie de complicatii gen DIGI.

 Cel putin,asa am facut eu pentru soacra mea.

 

Nu accepta sa il platesc eu. Cine are batrani intelege ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Digi_Helper

 

Legea 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori, republicata 2012

  • Art. 1 pct. (3) Se interzice profesionistilor stipularea de clauze abuzive in contractele incheiate cu consumatorii.
  • Art. 4 pct. (1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrare cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor.
    (2) O clauza contractuala va fi considerata ca nefiind negociata direct cu consumatorul daca aceasta a fost stabilita fara a da posibilitatea consumatorului sa influenteze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau conditiile generale de vanzare practicate de comercianti pe piata produsului sau serviciului respectiv.
  • ANEXA - LISTA cuprinzand clauzele considerate ca fiind abuzive:
  1. B) obliga consumatorul sa se supuna unor conditii contractuale despre care nu a avut posibilitatea reala sa ia cunostinta la data semnarii contractului;
  2. c) obliga consumatorul sa isi indeplineasca obligatiile contractuale, chiar si in situatiile in care profesionistul nu si le-a indeplinit pe ale sale;
  3. d) dau dreptul profesionistului sa prelungeasca automat un contract incheiat pentru o perioada determinata prin acordul tacit al consumatorului, daca perioada-limita la care acesta putea sa isi exprime optiunea a fost insuficienta;
  4. e) dau dreptul profesionistului sa modifice unilateral, fara acordul consumatorului, clauzele privind caracteristicile produselor si serviciilor care urmeaza sa fie furnizate sau termenul de livrare a unui produs ori termenul de executare a unui serviciu;
  5. h) restrang sau anuleaza dreptul consumatorului sa pretinda despagubiri in cazurile in care profesionistul nu isi indeplineste obligatiile contractuale;
  6. i) obliga consumatorul la plata unor sume disproportionat de mari in cazul neindeplinirii obligatiilor contractuale de catre acesta, comparativ cu pagubele suferite de profesionist;
  7. j) restrang sau anuleaza dreptul consumatorului de a denunta sau de a rezilia unilateral contractul, in cazurile in care:
    - profesionistul a modificat unilateral clauzele prevazute la lit. e);
    - profesionistul nu si-a indeplinit obligatiile contractuale;
    - profesionistul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale;
  8. r) permit profesionistului obtinerea unor sume de bani de la consumator, in cazul neexecutarii sau finalizarii contractului de catre acesta din urma, faa a prevedea existenta compensatiilor in suma echivalenta si pentru consumator, in cazul neexecutarii contractului de catre profesionist;

Mai sus e ceea ce spune legea, iar mai jos sunt unele dintre lucrurile cu a caror forma nu sunt de acord eu.

  1. Nu m-a intrebat operatorul care ma sunat sa ii confirm comanda daca sunt de acord cu clauza privind downgrade-ul abonamentului.
  2. "Convorbirile si mesajele nelimitate in reteaua RCS&RDS si in alte retele sunt destinate exclusiv utilizarii obisnuite de catre Beneficiar a serviciului de telefonie, potrivit nevoilor normale de comunicare, orice utilizare frauduloasa sau cu rea credinta a serviciilor va da dreptul RCS&RDS sa suspende sau sa intrerupa furnizarea serviciilor potrivit conditiilor contractuale".

       Preluare din DEX: NELIMITÃT, -Ä‚, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat;

       Mai sus e definitia cuvantului Nelimitat, sa inteleg ca la voi nelimitat inseamna altceva? Contractul e in limba Romana, cred... Cine stabileste ce inseamna normal sau obisnuit? Poate X tocmai a cunoscut-o pe Y si simt nevoia sa isi impartaseasca cunostintele universului si tocmai de aceea au contractat un abonament "Nelimitat"...

     3. Vorbiti de o arie de acoperire care se poate consulta pe site-ul vostru, insa nu e nimic 100 clar cum va obliga legea sa fiti. Adica totul trebuie sa fie pe intelesul consumatorului.

 

De asemenea nu vad in contract nici un punct unde sa fie trecute obligatiile voastre. Voi ca si prestatori de servicii nu aveti nici o obligatie fata de consumatorii/clientii vostri?

 

@Innoxius mai sunt nelamuriri acum? :)

Edited by bogdanb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca esti asa convins ca ai dreptate in ceea ce priveste contractul ala abuziv pe care l-ai semnat cu manuta ta, de ce nu deschizi o actiune in instanta sa-i inveti minte pe cei de la RDS?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca esti asa convins ca ai dreptate in ceea ce priveste contractul ala abuziv pe care l-ai semnat cu manuta ta, de ce nu deschizi o actiune in instanta sa-i inveti minte pe cei de la RDS?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Poate daca citeai cu atentie observai ca am scris "operatorul care m-a sunat"... A fost un contract facut prin telefon, ma asteptam sa ma sune sa imi ridic telefonul de la un punct de lucru... insa mi l-au trimis prin curier... Deci nu exista semnatura mea pe el.

Poate o sa o fac.

Poate o sa renunt la el in cele 14 zile.

Poate ar trebuii ca fiecare consumator sa citeasca asta si sa stie inainte de a se gandi sa isi contracteze un abonament ce inseamna acesta ptr anumiti operatori,,,

 

Ma uimeste ca un potential consumator are o atitudine de genul asta in favoarea unui prestator de servicii... Si ne mai plangem de cum merge tara asta... Cum sa fie interesata o companie mare sa respecte drepturile consumatorului cand 90% dintre consumatori se complac in situatia data si accepta orice li se baga pe gat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu ma complac in nicio situatie. Inainte de a semna sau a acepta ceva, chiar si telefonic, incerc sa ma informez la maxim, tocmai pentru a nu fi pus in situatia ta de a plange dupa laptele varsat. Faptul ca eu sau restul utilizatorilor iti dau sau nu dreptate pe acest forum, nu valoreaza nici cat o ceapa degerata, nici pentru tine, nici pentru RDS. Foloseste-te de drepturile tale si demonstreaza-le ca ai dreptate, prin orice metoda pe care o ai la dispozitie. Ma tem insa ca postarea pe un forum e cam singura metoda prin care majoritatea incearca sa-si rezolve problemele si asta nu prea functioneaza.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu na ma complac in nicio situatie. Inainte de a semna sau a acepta ceva, chiar si telefonic, incerc sa ma informez la maxim, tocmai pentru a nu fi pus in situatia ta de a plange dupa laptele varsat. Faptul ca eu sau restul utilizatorilor iti dau sau nu dreptate pe acest forum, nu valoreaza nici cat o ceapa degerata, nici pentru tine, nici pentru RDS. Foloseste-te de drepturile tale si demonstreaza-le ca ai dreptate, prin orice metoda pe care o ai la dispozitie. Ma tem insa ca postarea pe un forum e cam singura metoda prin care majoritatea incearca sa-si rezolve problemele si asta nu prea functioneaza.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Cand ai un operator foarte grabit care nu e dispus sa stea la telefon cu tine mai deloc nu prea poti sa ceri foarte multe detalii...

Nici macar sa imi confirme ca ma incadrez abonamentului la valoarea de 7 euro nu a avut rabdare...

Si plus ca e obligatia lor sa informeze consumatorul...

Dar mnoah... ei teoretic nu au nici o obligatie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu le iau apararea,

 

 

Ma uimeste ca un potential consumator are o atitudine de genul asta in favoarea unui prestator de servicii..

 

In alta ordine de idei, sunt sigur ca stiai ca un contract incheiat la distanta are cu totul alte conditii de reziliere (in avantajul cumparatorului) decat unul olograf.

 

PS Incearca sa nu-ti indrepti supararea pricinuita de X asupra altuia, Y. Se cheama cumva chestia asta, dar, nefiind de specialitate, nu ma pronunt. Cu asta eu am incheiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in situatia de care vorbesti, nici nu ma deranjam sa-l ascult. Ii inchideam telefonul si cautam alt operator sau ma duceam la o reprezentanta RDS. Nu incurajez practica operatorilor de a ascunde informatii, dar tocmai asta ma face sa fiu circumspect atunci cand semnez ceva, iar cand e vorba de acorduri verbale prin telefon, solicit si un mail cu termeni si conditii, precum si alte informatii, ca sa am dovada la ce ma inham. Regretabil ca n-ai stiut ce implica discutia telefonica, dar si mai regretabil ca te-ai grabit sa accepti fara a avea macar informatii de baza despre oferta. Daca nu stiai nici cu cati euro pe luna te vor taxa...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alta ordine de idei, sunt sigur ca stiai ca un contract incheiat la distanta are cu totul alte conditii de reziliere (in avantajul cumparatorului) decat unul olograf.

 

PS Incearca sa nu-ti indrepti supararea pricinuita de X asupra altuia, Y. Se cheama cumva chestia asta, dar, nefiind de specialitate, nu ma pronunt. Cu asta eu am incheiat.

 

Chiar nu imi indrept supararea pe nimeni. Si nici macar nu e o suparare pana la urma. Daca as fi suparat era deja inapoiat telefonul si cartela si gata.

Sunt deranjat de inflexibilitatea lor si de faptul ca ei sunt cei care au probleme, implicit ei ar trebuii sa fie cei care sa fie flexibili.

Si sper sa se trezeasca mai multi incat sa nu isi mai poata permite sa faca contracte de genul.

Pai in situatia de care vorbesti, nici nu ma deranjam sa-l ascult. Ii inchideam telefonul si cautam alt operator sau ma duceam la o reprezentanta RDS. Nu incurajez practica operatorilor de a ascunde informatii, dar tocmai asta ma face sa fiu circumspect atunci cand semnez ceva, iar cand e vorba de acorduri verbale prin telefon, solicit si un mail cu termeni si conditii, precum si alte informatii, ca sa am dovada la ce ma inham. Regretabil ca n-ai stiut ce implica discutia telefonica, dar si mai regretabil ca te-ai grabit sa accepti fara a avea macar informatii de baza despre oferta. Daca nu stiai nici cu cati euro pe luna te vor taxa...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Poate nu imi pasa foarte mult de o diferenta de 3 euro...

Poate ca citind in atatea mijloace media de roaming national si de faptul ca prin el si-au rezolvat problemele nu ma gandeam ca nu o sa pot folosii serviciile!

Poate ca dupa o asteptare de aproape o luna eram nerabdator sa imi primesc telefonul...

Poate ca nu ma asteptam sa fie manarii de genul si la ei, sincer aveam o alta parere despre ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

          Clar, e faptul ca aceste contracte folosite de catre cei de la RDS-RCS sunt ilegale! Reclama este mincinoasa si contractele incalca legea flagrant! De asta nu m-am aruncat cu capul inainte in a lua un abonament de la ei. Pur si simplu la ei nelimitat = limitat (la cat avem noi chef) ... iar internetul mobil, limitat la 100mb e jenant!

           Eu, spre exemplu ... la telefonia mobila si internetul mobil de la ei, am semnal doar afara din casa. Daca mi-as fi achizitionat acest abonament, care imi oferea posibilitatea sa sun "nelimitat" (folosind roamingul national) si sa am acces la internet ... as fi luat o teapa groaznica.

           Astept si eu cateva lamuriri ... ce intelege RDS-RCS prin nelimitat ... pentru ca in DEX avem o definitie clara: "NELIMITÃT, -Ä‚, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. — Pref. ne- + limitat. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, o fi pe aici ceva în ceață, dar ce e clar, e ca retina mea suferă.. Nu mai cita postul anterior, te rog eu mult, din suflet! Ceva..cumva..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oficial nu ni se spune nimic? Cele 100 mb o sa fie doar pana în sept și apoi o sa fie traficul complet sau tot 100 mb? Măcar de vorbit de pe el în roming o sa fie moca ca pana acum? Sa nu ma trezesc ca vorbesc la munca 1 ora și când vad apoi ca am cine știe ce cost suplimentar. E cam nasol ca nu anunțați negru pe alb toate clauzele. Sa știm și noi ce calcule ne facem. Aveam un ab de net de Orange de 3gb cu 8 euro și am depus deja cerere de reziliere. În august e gata. Ii sun pe aia la relații clienți sa nu mai rezilieze? Ma enervează ca nu știu ce vreți sa faceți cu digi asta ca sa știu ce sa fac mai departe.

 

Pana in 30 septembrie datele in roaming national sunt oferite promotional (gratuit). Este vorbade 100Mb/SIM si se activeaza pe SIM-urile unde sunt active datele si partea de voce; pe stick-urile 3G nu. Detalii suplimentare pe tema aceasta vor fi dupa data de 30 septembrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu e bine sa-i intrebi pe lingvisti: fiecare ia partea care ii convine - noi "care nu are limite", ei "imens" :D

 

Astept si eu cateva lamuriri ... ce intelege RDS-RCS prin nelimitat ... pentru ca in DEX avem o definitie clara: "NELIMITÁT, -Ä‚, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. — Pref. ne- + limitat. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms de lămuriri digi helper. De azi am și eu net pe roming național de la digi. Merge pe G. Asa o sa mearga și după aceea? Ce diferență. Pe orange e H+. Ma interesează dacă oferta promoțională de 100 mb e la viteza mai mica sau asa o sa fie și ulterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cata incredere mai puteti avea in Digi? Prin iunie cand au aparut cu ofertele senzationale au promis ca in cursul lunii Iulie da drumul la internet in roaming, dupa 1 iulie nu puteau da un raspuns clar cand dau drumul, prin 15 iulie dau drumul la date dar limitat la 100 MB (perioada de teste).

Azi vine DIGI_Helper si spune ca Digi va face un favor ca ofera abonatilor 100MB pana in 30 septembrie.

Deci au mai amanat netul nelimitat in roaming inca 3 luni (iulie, august si septembrie) aruncand 100 MB gratis (nu specifica daca ofera 100MB pe luna sau 100 MB pentru cele 3 luni).

 

In concluzie pretul foarte mic e justificat, cea mai proasta acoperire, roaming foarte restrictiv, conditia pretului mic e abonarea si la alte servicii RDS, altfel pretul abonamentelor e comparabil cu cele de la portocalii, verzi sau rosii.

 

 

Probabil guvernul Ponta ia exemplul celor din Belgravistan si vor sa interzica preturile nesimtit de mici!

Edited by berila_mz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit la relații clienți, sunt tot la fel de nelamuriți ca toată lumea. Eu cred ca acordul s-a făcut intre patronul RDS și ceo Vodafone la una mică. Adică nu e sigur nimic. Și doar ei știu ce au semnat. Cica romingul pt voce e sigur semnat pt 2 ani, dar nu și cel de date. Nu se știe dacă ulterior se da net mai mult de 100 mb sau rămâne asa. Cica e la stiu dineu vodafonului. De parcă ei ar avea interes sa dea net mai mare. Iar cu viteza de net, teoretic ar trebui sa ofere vodafoneul viteza maximă posibilă rețelei Vodafone. Deci eu acum am S, iar clienții Vodafone de aici de la țară unde sunt eu în acest moment au H. Nu H+ ca Orangeul. Cert e o chestie. Am renunțat la cererea mea de reziliere a netului de date de la Orange, ca altfel nu aveam nici o șansă să vă scriu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use