Clicky

Jump to content

Digi Mobil Optim Nelimitat - disponibil NATIONAL


DIGI_Helper

Recommended Posts

Salutare,

De Sambata trecuta(12.07.14) sunt "fericitul" posesor al unui abonament optim nelimitat de7 euro, achizitionat impreuna cu un Allview X2 Soul dupa o asteptare de 3 saptamani, pana aici toate bune si frumoase... Am asteptat pachetul asta cu sufletul la gura, caci hai sa fim sinceri oferta e foarte ok.

Insa problema mea foarte mare e faptul ca NU am semnal de voce bun. Iar cand zic asta ma refer la faptul ca nu ma aude interlocutorul, mi se intrerupe frecvent, etc. Si asta se intampla la locul meu de munca, intr-un hypermarket de la marginea Timisoarei. Iar celelalte retele au semnal foarte bun. Am avut probleme si cu semnalul de net, insa acesta pare ca s-a rezolvat de ieri.

Din pacate specificul locului meu de munca ma face sa folosesc mult telefonul mobil in special ptr a vorbi la el... Iar in conditiile date abonamentul meu nu imi este foarte util. Insa nu vreau nici sa renunt la el, caci banuiesc ca in ceva timp (6 luni, 1 an) aceste aspecte se vor rezolva.

Am sunat la relatii cu clientii sa cer trecerea abonamentului pe o varianta de 2 euro insa mi s-a raspuns ca se poate face asta cu plata de catre mine a unei taxe... Platesc eu de ce? Nu l-as modifica daca ar functiona la parametrii normali incat sa ma pot folosii de el. Plus ca nu mi s-a spus in valoare de cat e acea taxa...

Ma puteti ajuta cu o solutie?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

@bogdanb - Oferta este publica si abonatul alege care abonament i se potriveste cel mai bine. In cazurile in care se doreste, se pot opera modificari atat de upgrade cat si de dwongrade. In cazul donwgrade-ului se achita diferenta dintre taxele de utilizare retea.

 

In cazul tau - Optim Nelimitat= 250 lei // Optim 2=25 lei   // Diferenta dintre cele 2 taxe de utilizare retea este de 225 lei

Daca doresti, poti face downgrade-ul cu sumele mentionate mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Deci in 14 zile calendaristice pot renunta la el nu?

 

Sa luam un caz ipotetic, daca eu as avea un abonament de 2 euro si as opta pentru unul de 7, voi mi-ati platii taxa aceea mie? Oare cat de legala e aceasta taxa?

Plus ca valoarea taxei e cat 7 luni de abonament.

Link to comment
Share on other sites

Nu le iau apararea, dar nu asa se pune problema. Contractul (care e legea partilor, adica are putere de lege), semnat de tine, ce spune ? Ca platesti taxa ? Atunci o platesti. Simplu. Daca in contract scria ca unul dintre semnatari trebuie sa stea in cap pe varful Everest sau sa plateasca despagubiri de 1 milion de euro, ala trebuia sa stea in cap sau sa plateasca.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Deci in 14 zile calendaristice pot renunta la el nu?

 

Sa luam un caz ipotetic, daca eu as avea un abonament de 2 euro si as opta pentru unul de 7, voi mi-ati platii taxa aceea mie? Oare cat de legala e aceasta taxa?

Plus ca valoarea taxei e cat 7 luni de abonament.

 

Acum doresc sa fac mentiuni asupra modificarilor operate prin USSD (*111#) sau daca s-a modificat abonamentul prin Relatii Clienti.

Doar in cazurile de mai sus (upgrade) clientul are timp14 zile sa revina la vechiul pachet de telefonie.

In cazul upgrade-ului nu se percep sume suplimentare. In cazul downgrade-urilor DA (diferenta dintre taxa de utilizare retea).

Se percep sume suplimentare fiindca prin contract te-ai angajat sa pastrezi abonamentul o perioada minima de timp. Ulterior, doresti sa treci pe un pachet inferior -> permitem acest lucru insa conform contactului semnat.

Link to comment
Share on other sites

Bogdane, o dam pe bunul tipic romanesc, unde cand semnam ceva, o facem ca primarii si tot noi ne plangem apoi.

 

Nu ti-a pus nimeni pistolul la tampla, nu te-a obligat nimeni sa semnezi. Daca tu vroiai sa negociezi ceva si n-ai putut, de ce ai mai semnat ? Nu e ca la gaz, curent sau apa calda. Mai exista inca 3 companii care ofera aceleasi servicii.

Link to comment
Share on other sites

Exact. Avem dreptul sa citim inainte de a semna, avem dreptul sa alegem ce si de unde cumparam (nu in toate cazurile) si avem dreptul sa ne plangem. Unii cred ca avem si dreptul sa schimbam ceva cu care am fost de acord si pentru care am semnat. Ce sa vezi, avem si dreptul asta, dar costa. Succes.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost circumspect in legatura cu roaming-ul asta national gratuit. Ma tem ca Digi sa nu fi fost tras in piept in parteneriat. Nu aveam o parere buna despre Vodafone, acum e si mai rea. Eu o sa folosesc in continuare netul de la Digi, sunt sigur ca vor continua sa extinda reteaua. Ar fi FOARTE INDICAT sa nu mai vina cu dume din astea, serviciile lor nu sunt rele, insa pierd mult in astfel de situatii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use