Clicky

Jump to content
DIGI_Helper

Digi Mobil Optim Nelimitat - disponibil NATIONAL

Recommended Posts

:(

 

trimis cu eforturi dupe tabloul nevestii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi Mobil reduce cu pana la 40% tariful abonamentelor Optim Nelimitat si introduce Complet 5, un nou tip de abonament

De astazi, 3 iunie, orice client care opteaza pentru abonamentele Optim Nelimitat  se va bucura de numeroasele avantaje ale acestui serviciu pentru doar 5 euro/luna (TVA inclusa), respectiv 6 euro/luna (TVA inclusa).

Astfel, clientii care nu au niciun serviciu fix Digi (internet sau televiziune), vor plati de acum 6 euro/luna (TVA inclusa) pentru un abonament Optim Nelimitat (anterior 10 euro/luna), iar cei care incheie doua astfel de abonamente, vor achita 5 euro/luna (TVA inclusa) pentru fiecare abonament contractat (anterior 7 euro/luna).

Clientii care au un singur serviciu fix Digi, pot opta acum pentru Optim Nelimitat si vor plati 5 euro/luna (TVA inclusa), fata de 7 euro/luna cat plateau pana acum.

Abonatii RCS & RDS care au doua servicii fixe, pot contracta Optim Nelimitat cu 5 euro/luna (TVA inclusa) si 4 euro/luna (TVA inclusa) pentru cel putin doua abonamente, pentru fiecare abonament in parte.

Complet 5 ofera clientilor pentru doar 5 euro/luna (TVA inclusa), convorbiri gratuite in reteaua Digi Mobil, mesaje si trafic de date nelimitat in reteaua proprie, 300 de minute catre retelele fixe si mobile nationale si internationale, dar si o gama de echipamente gratuite, la semnarea contractelor pe 24 de luni.

Detalii supliemntare in comunicatul de presa: http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=411

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie! Conform aici e fara spatii, deci B15DGI1

 

Se trimite SMS la 7577 cu numarul de inmatriculare al vehiculului si tipul acestuia . De exemplu, pentru un autoturism se va trimite urmatorul mesaj: B15DGI 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai cumparati telefoane de la RDS, sunt jalnici,  au o retea foarte secreta. Am primit negatie la dispozitivele trimise in service si la care inca platesc rata lunara  si ma obliga sa iau acelasi dispozitiv. Din 5 luni de abonament, 3 nu am putut beneficia de serviciul pe care-l platesc. Banii nu vor sa mi-i restituie . Si cu service-ul...... ma scuzati dar e treba voastra nu a lor , ei nu au nici o legatura  cu acesti contractori  ai lor, niste contractori de 2 lei daca nu-si fac treaba nu ai  cui sa te adresezi. Daca ceri sa vb cu cineva care sa rezolve problema ... toti sunt foarte bine instruiti sa nu divulge nici un nume, nici un nr de telefon, nici un sediu central ,,,,, nimic. Doar puncte  de prezenta ... nimic mai mult .... Nu recomand nimanui  acest balci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma intreb ce se va intampla dupa ce vor trece cei 2 ani de roaming national. Au spus ca investesc in retea si ca maresc acoperirea. In practica reteaua merge mult mai prost iar internetul mobil merge jalnic in unele orase mari. Harta cu acoperirea 3G este neschimbata de vreo 2 ani... doar au mai schimbat niste culori pe acolo cica au marit viteza doar pe hartie ca in teren e jale (merge mult mai rau ca inainte).

 

Sent from my Moto G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasa tu asta... 4 euro e 4 euro... ;)

azi am primit confirmarea de la orange ca inca un numar devine prepaid...

in 24 iunie... merg la rds pentru inca o portare.

Vuie Modafone

Ouie Mrange

Tuie Melekom

 

ce treaba am eu ca nu s-a marit acoperirea?

in oradea am acoperire...

ce treaba am ca merge netul prost in unele mari orase?

in oradea merge...

 

dau telefoane internationale de ma plictisesc.

trimit sms cu UN CENT bucata... de ma plictisesc...

 

merg in UE si am roaming cu 6 centi APELUL EFECTUAT...

2 centi apelul primit...

 

4 euro...

 

luna de luna...

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

un lucru ieftin si prost va fi intodeauna mai cautat decat unul scump si bun.

iti jur ca mult mai multi oameni cumpara parizer cu 13 lei pe kg decat salam pepperonni (de care cumpar eu) cu 40 de lei pe kg.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De azi, regula: cine mai scrie, pomeneste, pune foto / video cu mancare pe forum.... nu stiu, ma mai gandesc.

 

Da, DTTR, dar vezi tu, am fost azi in Covaci, la doi pasi de Timisoara. Hotel de 4 stele. RDS ioc, nici macar in roaming, pentru ca VDF are acolo doar 2G. Dar, ii are si pe aia 2. In concluzie, ca in comunism: de la fiecare dupa posibilitati, fiecaruia dupa nevoi. Eu am posibilitati si nevoi mai mari. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Incerc sa devin client RCS RDS si pentru  telefonie mobila (am contract pt cablu TV + internet fix + mobil + telefonie fixa).

Din data 10.07.2015, tot primesc SMS-uri ca "dispozitivul" nu este in stoc.... revenim in 5 zile....

Peste cele 5 zile, acelasi SMS: Dispozituvul nu este in stoc, revenim in 5 zile...

Nu inteleg.

La ce Dumnezeu' iarta-ma sunt promotii daca nu "avem" dispozitivele?

Edited by Seche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vin ele...in cateva luni. O ruda a comandat router de la ei si nu au anulat comanda , chiar daca i-am cumparat eu din magazin.. A sosit mesajul abia peste 2 luni ca e in stoc :).

 

Sent from my GT-P3100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asta nu mă abonez la RCS......

Oferte bune.....echipamente.....la Sfântu Așteaptă ;)

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi... Digi nu-și permite să te subvenționeze cu terminale.

Eu n-am cumparat nimic de la dânșii.

Am pe stoc.

 

trimis după racheta nevestei cu un alt Tapatalk decât cel de până acum.

Mănânc cai? Qashqai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Seche - Acesta este si rosul plasarii unei comenzi - sa se instiinteze abonatul in mod automat de indata ce echipamentul dorit este in stoc.

Te asigur ca de indata ce va fi in stoc echipamentul dorit vei fii notificat prin mail si/sau sms in functie de datele de contact lasate pe comanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Seche - Acesta este si rosul plasarii unei comenzi - sa se instiinteze abonatul in mod automat de indata ce echipamentul dorit este in stoc.

Te asigur ca de indata ce va fi in stoc echipamentul dorit vei fii notificat prin mail si/sau sms in functie de datele de contact lasate pe comanda.

Ok !

Va rog sa-mi spuneti clar un tremen minim in care puteti onora comanda. (Ex: 3 saptamani, 3 luni..., 3 ani, etc.)

Care este de fapt problema?

Aceste dispozitive nu le avti in stoc, nici macar la sediul cetral?

La ce Dumnezeu le mai afisati pe site?

Spuneti clar - "momentan indisponibil" si pe site, sa nu creati astfel de situatii.

Iar atunci cand il aveti in stoc ofertati-l.

Prin astfel de practici, va inselati proprii clienti, ii induceti in eroare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Seche - DIn cate observ m-ati contactat si in PM cu aceleasi doleante. Am raspuns in privat avand in vedere ca mi-ati adresat nelamuririle acolo prima oara.

Multumesc.

 

 Rspunsul Dumneavoastra / Raspunsul meu.

 

In cazul in care se putea oferi un astfel de termen, era mentionat in sms/mail la fiecare actualizare de stoc.

Nu stiu cum sa interpretez faptul ca din data de 10.07.2015 pana astazi nu a-ti putut sa procurati in stoc acest telefon... Poate ca se incerca vanzarea "pielii ursului din padure"...

Fiind vorba de echipamente, acestea se ofera in limita stocului disponibil iar in cazul in care nu sunt in stoc veti fi instiintat.

Atat timp cat nu aveti dispozituvul in stoc, informati clientul inca de la inceput: postati pe site - momentan indisponibil. In momentul in care-l aveti in stoc, scieti calr- in stoc

Din pacate nu as putea confirma un termen. 

Acest aspect tine clar de organizare, seriozitate... si-mi ridica multe semne de intrebare.

Va asigur insa ca incercam sa onoram comanda dvs. intr-un timp cat mai scurt.

Definiti va rog termenul relativ "scurt".

Multumesc pentru intelegere."

Edited by Seche

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Seche - Ultima doleanta este de fapt o reformulare a solicitarii initiale de a mentiona o data pe cand se va onora comanda.

Interesul nostru este ca dvs. sa intrati in posesia echipamentului comanda cat se poate de repede.

Daca se putea comunica o perioada de timp (indiferent de perioada) o mentionam.

In acest caz va rog sa asteptati si veti fi notificat de indata ce va sosi modelul in stoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peste 3 luni?

Nu ești singurul în această situație.

Apropo, plătești cumva abonament deja și nu ai terminal?

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peste 3 luni?

Nu ești singurul în această situație.

Apropo, plătești cumva abonament deja și nu ai terminal?

 

Sent from my LG G3

Mi s-a oferit si aceasta "facilitate" ...

Vroiam sa-mi portez numarul de pe Vodafone, si doamna de la contracare mi-a spus, foarte amabil, ca pot deja sa ma abonez si sa folosesc vechiul telefon pana ce-mi vine celalat.

Numai un moment de insiratie m-a facut sa refuz aceasta "facilitate".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use