Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Digi Oriunde este o aplicație destinată abonaților RCS RDS care au abonament de telefonie mobilă. Permite utilizatorului să efectueze apel ca și cum ar suna de pe cartela DIGI.

Utilizarea serviciului nu implică nici un cost suplimentar.

Puteți descărca aplicația pentru telefoanele ce rulează pe Andriod, iOS și Windows.

 

Activarea serviciului e gratuită, se realizează din contul Digi Care (dacă nu aveți creat, să vi-l creați) de pe ramura: Servicii -> Alte servicii -> Digi Oriunde

În dreptul numărului pe care doriți activarea serviciului aveți un buton "Creați Cont", dați click pe el, apoi alegeți o parolă.

Pasult următor ar fi să vă instalați aplicația pe telefon, să vă autentificați cu user: numărul de telefon; parola: care ați setat-o în Digi Care și puteți iniția convorbiri (telefonul trebuie să fie conectat la internet).

 

Indiferent de ce cartelă aveți în telefon (poate fi Orange, Vodafone, etc.), dacă intrați în aplicație și vă logați, puteți iniția apel și beneficiile vor fi cele ale abonamentului Digi Mobil (depinde ce pachet aveți). Spre exemplu dacă aveți contractat pachetul Digi Mobil Optim 2 cu 200 de minute naționale/internaționale incluse și nelimitat în rețeaua RDS și mergeți în străinătate, tot ce trebuie să faceți e să vă conectați la internet, accesați aplicația și aveți toate beneficiile abonamentului Digi Mobil Optim 2 ca și cum ați fi în țară. Puteți suna NELIMITAT în rețeaua RCS & RDS și 200 de minute în alte rețele naționale fixe/mobile etc.

 

Printscreen aplicație Digi Oriunde pe Android:

 

post-12891-0-42229400-1397901367_thumb.jpg

 

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri ... nu ezitați

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiica-mea e intr-un hotel in Germania. WiFi-ul de acolo merge (si de pe laptop si de pe telefon). In DIGI Oriunde ii zice "Conexiunea a esuat". Acasa a functionat, am facut proba. Stii care ar putea fi problema ? Skype ii functioneaza si de pe laptop si de pe telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii da drumul, aplicatia are salvate user si parola, in mod normal ar trebui sa apara in coltul stanga-sus un punctulet verde si "Inregistrat". Apare unul rosu si "Conexiunea a esuat". Mai vorbesc deseara cu ea si revin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut cum se comporta: dupa pornire sta foarte mult cu mesajul de conectare, cca, 2 minute (acasa e instant) si apoi apare "Conexiunea a esuat".

Share this post


Link to post
Share on other sites

La servici nu, ca acolo sigur are acces doar in reteaua interna. I-am spus sa incerce maine, cand ajunge in oras. Oricum, am facut modificarea de parola. Vedem deseara sau maine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit functioneaza si via wifi si via reteaua de telefonie mobila dupa ultimele update-uri, adica functiona si inainte dar nu se auzea interlocutorul, am incercat de lungul timpului si pe android si pe ios si pe WP mai nou, dar acum dupa ultimul update de aplicatie functioneaza si pe wifi si ma aud cu orice persoana ...cel putin pe aplicatia WP-ului, pe android si IOS nu am i ncercat ca nu mami am la dispozitie telefoanele cu aceste sisteme de operare!!



Cel putin la mine acum functioneaza impecabil pe nokia 925 atat pe wifi cat si pe 3g de la orange .

Edited by Vlad Ciprian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Acasa pe wifi, aplicatia nu se conecteaza, marti am fost in Bucuresti si pe wifi de la un hotel aplicatia a functionat. Acasa am net de la RDS, ce problema poate sa fie?

Aplicatia functioneaza in strainatate pe tarifele din Romania, cand suni, dar cand esti sunat ce se intampla?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate pana azi mergea perfect, chiar am sunat in Romania fara nici o problema.

Dupa Update numai functioneaza deloc: "Autentificare esuata".

Am facut tot ce este posibil si nu am reusit sa rezilv problema, chiar mi-am resetat si Profilul din Aplicatie, schimbare parola on-lin, chiar toate.

Pe urma am instalat pe un alt aparat (Android 4.2) si acolo dupa ce dau parola numai merge mai departe, adica nu se intampla nimic (nu ca ar fi parola sau user gresit sau altceva).

Cand am incercat din nou pe telefonul meu mi-a spus ca am depassit numarul maxim de aparate si ca trebuie sa intru in Digicare si sa sterg de acolo unul. Am intrat pe Digicare dar nu exista aceasta optiune.

Va rog mult :blush:  sa ma ajutati ! Sunt in Germania si chiar folosesc aplicatia.

 

Cu Multumiri anticipate !

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel si aici, pe un S3. Si ce e mai interesant e ca, revenit in tara, nici asa nu mai merge. Nici in 3G, nici in reteaua WiFi. Lucruri care mergeau inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și va fi rezolvat ca la concurență.. ..

Aceasi problema o am și eu dar cu aplicația UPC Phone ;)

O fi kit Kat de vină?

 

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am instalat aplicatia pe Iphone , am urmat toti pasii ( cont in digicare , ... ) , totul ok numai ca atunci cand initiez un apel , cel pe care-l sun nu ma aude , in schimb eu il aud .

Ce setari mai trebuie facute ? Am gresit pe undeva ?

Edited by sarbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce iOS ai?

Se manifesta asa doar cand apelezi un anumit numar sau ai incercat cu mai multe numere?

Daca situatia se manifesta la mai multe numere te rog sa notezi o sesizare din DigiCare in care sa mentionezi modelul telefonului, sistemul de operare si exact cum se manifesta nefunctionalitatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am IOS 8.1 . Telefonul este un 4S corect , fara gevey , deblocare , .... . Este cumparat corect , cu factura si garantie , neverlocked de la mama lui .

Am incercat sa sun la 2 numere diferite , cei apelati nu ma auzeau , eu ii auzeam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am întâmpinat si eu câteva probleme cu aplicatia, în timpul convorbiri a început sa se audă un zzgomot din 4 în 4 secunde, un fel cârâială, se întâmplă atât pe wwifi de viteză înaltă cât si pe rețeaua 3g.

Înainte im același locuri era ok sibasta e de la aplicatie nu de la celălant capăt al firului 😊.

 

E vb. de aplicația de WP.

Edited by Vlad Ciprian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am IOS 8.1 . Telefonul este un 4S corect , fara gevey , deblocare , .... . Este cumparat corect , cu factura si garantie , neverlocked de la mama lui .

Am incercat sa sun la 2 numere diferite , cei apelati nu ma auzeau , eu ii auzeam .

Poate nu ai dat voie la aplicație sa aiba acces la microfon.

Incearca asa... settings / privacy / microphone si de acolo sa bifezi aplicația. Poate merge. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bingo ! De la bifa aia era . Acum am bifat , am testat si ... functioneaza !

Multumesc eNder .

PS : a aparut alta problema , la aplicatie .

Am incercat sa intru din nou in aplicatie . La un moment dat imi spunea , in coltul din stanga sus , ceva legat de SIP : adresa invalida de SIP . Normal , nu am putut initia nici un apel .

Am iesit din aplicati , am incercat sa intru din nou dar acum se blocheaza cand imi cere sa introduc numarul Digi si parola digicare .

PS 2 : nu mai reusesc sa trec de pasul cu autentificare , am re-instalat aplicatia .

Off !

Edited by sarbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am instalat aplicatia si pe Ipad 2 cu IOS 8.1 . Tableta este ok , corecta . Dupa instalare , am incercat sa ma autentific dar mereu imi apare acel mesaj cu invalid SIP .

Ce sa-i mai fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Similar Content

    • By DIGI_Helper
      Informativ:
       
      S-a modificat data de facturare (cu exceptia DTH), aceasta va fi prima zi lucratoare a lunii.
    • By DIGI_Helper
      Comunicat de presa Digi Mobil lanseaza noile pachete de servicii Avantaj
       
      RCS & RDS introduce astazi in oferta Digi Mobil, pachetele de servicii Avantaj, avand fiecare in componenta cate un smartphone si beneficii multiple la serviciile de comunicatii mobile. Abonamentele Avantaj au tarife cuprinse intre 2 si 5 euro/luna (TVA inclus) si le permit utilizatorilor sa comunice fara griji in orice retea nationala si internationala, indiferent de destinatie. La contractarea pachetelor de servicii Avantaj, clientii existenti de servicii fixe din portofoliul Digi primesc gratuit telefoane mobile din gama producatorilor Allview (Allview M8, Allview A5 Easy, Allview P5 Life) si Lenovo (Lenovo A1000 si Lenovo A2010).
       
      Avantaj 2 ofera clientilor Digi Mobil 200 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 3 GB/luna, precum si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Minutele incluse pot fi folosite de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA, Canada si China. Pentru Avantaj 2 clientii vor achita 2 euro/luna (TVA inclus). Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica un tarif de 0,01 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru retelele fixe si mobile nationale si intre 0,01 si 0,07 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru destinatiile internationale. La activarea Avantaj 2, clientii pot cumpara un telefon Allview M8 cu doar 20 lei (TVA inclus), daca au cel putin un serviciu fix Digi.

      Avantaj 3 include 300 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 4 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica aceleasi tarife ca la Avantaj 2. Tariful lunar pentru Avantaj 3 va fi de 3 euro/luna (TVA inclus). Clientii existenti care au cel putin un serviciu fix Digi si contracteaza Avantaj 3 pe o perioada de 24 de luni, primesc gratuit unul dintre telefoanele Allview M8, Allview A5 Easy sau Lenovo A1000.

      Avantaj 5 are un pachet de 500 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 5 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse, se aplica aceleasi tarife ca la abonamentele Avantaj 2 si 3. Tariful pentru Avantaj 5 va fi de 5 euro/luna (TVA inclus). Contractarea pachetului de servicii Avantaj 5 pe 24 de luni, le aduce gratuit clientilor existenti de servicii fixe din portofoliul Digi (cel putin un serviciu), unul dintre telefoanele Allview P5 Life sau Lenovo A2010.

      Totodata, RCS & RDS desfasoara o campanie promotionala de sarbatori, prin care utilizatorii care isi porteaza numarul in reteaua Digi Mobil, vor beneficia de o reducere de 50% din costul abonamentului, pe o perioada de 6 luni. Reducerea se aplica la contractarea abonamentelor din gama Optim si Avantaj pe o perioada de 24 de luni.  Promotia este valabila pana la 31 decembrie 2015.

      Mai multe informatii despre serviciile companiei sunt disponibile pe www.rcs-rds.ro.
    • By DIGI_Helper
      ACTIVEAZA FACTURA ELECTRONICA in perioada 16.10 – 20.11.2015 si intri in tombola pentru castigarea unuia dintre cele 50 SMARTPHONE-URI Allview E3 Living si a unuia dintre cele 50 ABONAMENTE GRATUITE DE TELEFONIE MOBILA, Optim Nelimitat, cu:
      convorbiri nelimitate national mii de minute internationale internet 4G cu trafic nelimitat si pana la 15 GB de trafic la viteza maxima Extragem saptamanal, in fiecare vineri, cate 10 castigatori. Poti vedea aici daca te afli printre ei.
      Cum poti activa factura electronica
      in contul tau de client telefonic, la 03xx.400.414 (xx = prefixul judetului tau) sau la 031.400.4414 – pentru Bucuresti in orice punct de prezenta sau magazin Digi Dupa activare, vei primi factura doar electronic, pe adresa ta de e-mail.
       
      Detalii suplimentare la http://www.rcs-rds.ro/activare_factura_electronica
    • By DIGI_Helper
      In acest topic vom discuta despre 4G DIGI (semnal, situatii tehnice, teste de viteza, acoperire, etc).
       
      Comunicatul de presa in care s-a anuntat lansarea 4G -> http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=455
       
      Harta 4G poate fi accesata de AICI (e nevoie sa dati zoom pe localitatea unde doriti sa verificati acoperirea).
       

    • By DIGI_Helper
      Poti plati acum prin SMS si rovinieta si beneficiezi de costuri mai mici pentru plata emiterii rovinietei.
       
      Ce trebuie sa faci pentru plata prin SMS
      trimiti, prin SMS, la numarul scurt 7500, numarul de inmatriculare al vehiculului, urmat de categoria rovinietei, corespunzatoare tipului vehiculului (ex. pentru un autoturism, trimiti textul B54AJV A ); vei primi un SMS, prin care vei fi informat ca rovinieta va fi emisa pentru datele furnizate si cu privire la costul rovinietei si la costul total al tranzactiei (ex. Vrei rovinieta cat. A (autoturism) - 7 zile, pentru B54AJV tarif 3 EUR. Cost total 2,52 EUR+TVA. Trimite DA pentru confirmare sau INFO pentru tip vehicul); vei confirma emiterea rovinietei prin transmiterea, la acelasi numar, a unui nou SMS cu textul “DAâ€; vei primi un SMS de confirmare a emiterii rovinietei, moment in care vei fi tarifat cu suma corespunzatoare rovinietei alese; mesajul continut in SMS va contine urmatoarele informatii, ce vor fi inregistrate in baza de date a SIEGMCR: seria rovinietei; nr. de inmatriculare al vehiculului; categoria rovinietei; anul, luna, ziua si ora expirarii valabilitatii acesteia (data si ora de inceput a valabilitatii rovinietei vor fi data si ora confirmarii de catre operatorul de telefonie mobile a tarifarii rovinietei). Exemplu: (A fost emisă rovinieta XXXXXXXXXX categoria A, pentru vehiculul B54AJV, valabilă până la ZZ.LL.AA ora 23:59:59. Detalii valabilitate rovinietă: www.cnadnr.ro  
      Detalii despre costuri: http://www.rcs-rds.ro/rovinieta#rovinietaSMS
  • Who's Online (See full list)

×

Important Information

Terms of Use