Clicky

Jump to content
marcelandrusca

Telefon pentru maxim 2.600 de lei

Recommended Posts

Eu în schimb am returnat un laptop de 3300 lei după 28 de zile pentru că efectiv nu mi-a plăcut. Åži tot atunci am returnat și un cooler pad pentru că nu mai aveam la ce să-l folosesc dacă tot nu mai aveam laptop...

Legat de „măgăria“ românească. Eu nu sunt de acord. Eu cred că este o politică firească la comerțul online. Când ești la magazin și testezi/vezi/probezi un produs este o altă mâncare de pește.

 

Când achiziționezi online bazându-te pe review-uri vei da de opinii subiective sau de alte gusturi.

 

Åži poate chiar nu ți se potrivește produsul (cum am pățit eu cu un costum de scufundări comandat din UK).

 

Mănânci cai?

Qashqai!

 

trimis dupe cealaNtă rachetă de Evo 3D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Fiecare magazin online are diverse reguli, sau "beneficii" pentru clienti. Daca toti ar gandi asa, atunci ar putea sa inchida magazinele si sa plece acasa, clientii vor returna marfa cand se plictisesc de ea.

Exista showroom-uri, produsele sunt acolo pentru testare. Politica de retur este pentru produse defecte in principiu, daca produsul respectiv se strica in decurs de 2-3 saptamani, sa nu mai astepti ca berila inca 15 zile.

 

Stiati ca in Germania multi romani cumparau TV-uri mari pe vremea meciurilor, apoi le returnau? Orice se poate tolera, insa un abuz, nu. Puteti incerca sa faceti asta la magazinele online, insa isi rezerva dreptul de a va cere bani, ca sa va invete minte sa nu abuzati de astfel de "portita". Se poate ca sa ceara o contravaloare in bani, pentru ca ai folosit produsul, 100 lei sau 50, depinde. Sau chiar mai mult.

Eu nu tin cu ei, insa orice favor e bine sa nu abuzam de el, pentru ca daca 1000 de oameni fac asta, ne taie noua la restu macaroana si poate isi schimba politica retur.

 

De ce sa sufar eu pentru abuzul altuia? Corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Returnarea e normala pentru cumparaturi la distanta. De aia si exista legiferarea. Ce nu e normal e "Pai asa cu 30 de milioane fac unboxing+review la toate telefoanele"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, asta ține de bunul simț si cred că ar trebui să fie si ceva reguli pentru asta. Mă gândesc că nu poți face retur la infinit.

Deși puteam sa fac asta si eu, mi s-a părut nedemn și deși voiam sa testez câteva modele de laptop-uri, am preferat sa ma informez bine. Am fost într-un magazin unde am pipăit si mirosit produsul si mi-am deplasat frumosul corp cu chelie si burtică la magazinul online unde comandasem produsul, iar pipăit, iar mirosit, am plătit nu vreți să știți cât și asta a fost tot.

Eu am prăvălie si dacă s-ar abuza de mine asa, la modul ăsta, le-aș lua mamele la rând.

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use