Clicky

Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai eu folosesc doar aplicatii din market...singurele app pe care le am sunt facebook messenger 9gag flipboard si lanterna...jocuri temple run 1 si 2 si fruit ninja vs skittles..nu vad ce ar putea fi incompatibil..mai ales ca daca sunt incompatibile cu device-ul nu ti le arata pe market...de ex. Contract Killer 2 nu imi apare in market;)

Link to post
Share on other sites

Sunt unele aplicați care fac sistemul sa dea erori, nu e vorba de incompatibilitate cu device-ul. Am pățit-o eu, și după ce am dezinstalat aplicația respectiva, nu am mai avut nici o problemă. Se poate sa fie și vreun bug. Ce versiune de soft ai, la soră-mea e 6.2.B.1.96 și merge "lacrimă"

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

 

Edited by samyjuanito
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Hello! Am si eu o problema. Am achizitionat in septembrie 2013 doua telefoane Sony Xperia M de la Emag, unul varianta black si unul in varianta white. Pe la inceputul lunii curente, am sesizat ca cel alb incepe sa aiba delay la butonul on-off. Mai exact in momentul in care apasam butonul pentru a porni ecranul dura +4 secunde pana se aprindea, am incercat toate variantele, de la restart la restore to factory settings si repair tot ce mi-a trecut mie prin minte ca ar putea fi problema. Vazand ca fara rezultat, l-am dus la Emag, mi l-au trimis in service 15 zile calendaristice. Am ridicat telefonul ca sa descopar ca pe foaia de reparatii scria "Uzat. Patat.Upgrade soft" Mentionez ca telefonul a fost folosit doar cu carcasa, are folie anti-scratching este intr-o stare perfecta. Si, pe langa asta.. dupa cateva ore de utilizare, aceeasi problema la butonul de delay. Ideea e ca pe langa problema cu butonul, si incoming calls apareau cu delay, adica suna telefonul 10 secunde cu ecranul stins si pot apasa orice ca nu reactioneaza in niciun fel ( la fel se comporta si la alarma ). Prin urmare l-am trimis din nou in service. Cel black se comporta insa, fara cea mai mica problema. 

I-am intrebat pe cei de la Emag de cate ori va trebui sa-l trimit cate 15 zile in service? Ca sa-mi raspunda ca e "Decizia serviceului" 

Intrebarea mea este, stiti cumva unde pot gasi politica lor? Sau legea sub a carei incidenta intra astfel de cazuri? In cazul in care telefonul meu revine din service cu aceeasi problema, ce pot sa fac?

 

:)  

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use