Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Salutare!

 

Tocmai ce mi-a sosit din service-ul autorizat Samsung telefonul personal, Samsung I9100. Pe fisa de reparatie apare ca mi s-a schimat LCD-ul (telefonul are display amoled  :o) Problema acum apare: displayul telefonului se vede ca a fost schimbat (nu mai are zgarieturile fine pe care le avea inainte) dar din pacate pentru mine se pare ca a fost schimbat cu unul mai de proasta calitate nu cu acelasi original, pe care il aveam si inainte.

Mi-am dat seama pentru ca acum ecranul are o tenta albastruie nu acel negru (contrast pur) precum ecranul din fabrica. Mai am observat ca vizibilitatea e mult scazuta la lumina zilei/ pe soare- ecranul are o tenta alba (ca de ceata).

 

Ce pot sa fac in acest caz? exista vreo posibilitate sa cer negatie- inlocuire pentru ca nu accept aceasta piesa?

 

Multumesc anticipat. 

 

Link to post
Share on other sites

Incearca sa iei legatura cu cei de la Samsung Romania si sa le explici problema. In caz ca nu accepta sa iti schimbe ecranul sau considera ei ca ecranul schimbat este ORIGINAL poti apela la prietenii nostrii de la OPC...asta in ultima instanta.

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use