Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Am avut o mica obsesie cu un anume telefon, si anume Sony Xperia ZR, proaspat lansat. Inainte sa incerc sa il comand din UE, unde il gasesc destul de ieftin, am incercat sa il gasesc in Romania, ca sa fie lucrurile mai simple. HAHA! Proasta idee! Am trecut prin site toate magazinele care il au pe site-uri, si sint destul de multe, am dat telefoane. Problema e ca multe au modelul C5502, care nu are LTE. Eu vroiam modelul C5503. Ei bine, in sfirsit m-au sunat de la Quickmobile.ro si au spus ca il au pe stoc. Ura! I-am intrebat de doua ori daca e modelul C5503. Au spus ca probabil ca da, dar sa sune intii la furnizor si sa imi confirme. M-au sunat apoi si mi-au spus, DA, este C5503. Perfect! Il vreau rapid! Ei bine, dupa doua zile, am primit coletul, bineinteles ca in interior era modelul C5502, fara LTE. Desi pe site-ul lor spun clar la specificatii tehnice ca telefonul pe care il vind ei are capabilitati LTE. Acum trebuie sa fac retur, trebuie sa insist cu doua telefoane la ei sa plateasca ei returul, si nu eu. Plus completeaza formulare, impacheteaza la loc produsul, fa copii la factura si bonuri, asteapta 30 de zile pina imi returneaza banii, etc. Foarte neprofesionisti. Daca veti cumpara ceva de la ei, eu zic sa faceti totul in scris, si nici asta nu o sa va scuteasca de posibile reprize. Ma intreb, sincer, ce era in mintea operatorului care, spun ei, a verificat cu furnizorul si m-a sunat sa imi confirme, ferm, ca e modelul pe care il vreau eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relax ;)

Eu am comandat pentru firma anul trecut in decembrie cam de 3800 ron diverse cadouri pentru colegi. Comand de pe e-mail ul de serviciu, imi trimit factura proforma o accept, platesc........si imi vine coletul , dar la curier surpriza. Invoice si AVB ul pe numele meu :blink: ....telefoane , e-mail uri etc. Insist sa isi repare "omisiunea"... ghiciti ce ?

Asa a ramas si pana astazi , adica nu au catadicsit sa imi trimita .

NU as fi comentat daca nu vedea post ul anterior, dar le pot da si eu un "mai invatati baieti un comert civilizat"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, la o faza din asta, o firma dintr-o tara vecina si cu muuulte si bune autostrazi (gulasul e la mare pret acolo), pentru o astfel de greseala cu livrare in Bucuresti, valoare 300 de lei (trei sute, nu mii), nu numai ca si-au cerut scuze, dar au intors din drum curierul in aceeasi zi sa ia factura pe PF si au trimis factura pe PJ cu DHL. Totul pe cheltuiala lor. Dar na, o fi de la gulas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună Tudork,

 

Îți scriu din partea Agenției The Spirit, ce are client QuickMobile. Îmi pare sincer rău că un operator s-a încurcat creându-ți neplăceri în urmă cu aproape un an.

Mi-aș dori însă să nu ai o atitudine negativă față de companie, din cauza unui angajat care a avut, mă gândesc, o zi proastă. A greșit și cu siguranță știi că tuturor ni se întâmplă să greșim în joburile noastre.

Este evident că QuickMobile este interesată de părerea clienților, noi suntem dovada, iar acolo unde există probleme, există și soluții. Important este să comunicăm, iar eu îți ofer adresa mea de e-mail, adriana@thespirit.ro, pentru orice problemă întâmpinată în relația cu QuickMobile.

Te asigur că îți răspund prompt și caut soluția cea mai bună pentru tine.

Îmi doresc să fii mulțumit, pentru că doar prin clienți mulțumiți compania crește frumos.

Dacă poți să-mi lași adresa de e-mail, aș dori să-ți propun ceva.

Mulțumesc frumos!

Adriana

 

Ma intreb, sincer, ce era in mintea operatorului care, spun ei, a verificat cu furnizorul si m-a sunat sa imi confirme, ferm, ca e modelul pe care il vreau eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa nu scrii agentiei respective (nu ai nici o certitudine ca reprezinta quickmobile).

si eu pot sa zic ca-l reprezint pe cristiano ronaldo. daca vrei autograf cu dansul trimite-mi o solicitare verbala si te rezolv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai fi cucoana serioasa!

acuma daca EU am platit pe unul sa-mi inregistreze domeniul si acum pe altul sa mi-l gazduiasca... tu zici ca aia ma reprezinta pe mine?

 

sau vitzavercea...

 

NOT!

Edited by DTTR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inregistrare sau gazduire nu e totuna cu detinere. Detinatorul domeniului thespirit.ro este Electro Distribution SRL, adica Quickmobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate un reprezentant oficial nu strică pe forum. Așa cum au cei de la Allview, Digi sau Tudor care "reprezintă" Vodafone.

 

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Va spun eu.... LASATI QUICKMOBILE!!! NU IL RECOMAND DELOC!!!  NU CUMPARATI DE LA EI !! O SA VA PARA RAU DACA VETI AVEA PROBLEME CU TELEFONUL.. GARANTIA AIA PE CARE O AVETI VOI DEFAPT NU ESTE NICI O GARANTIE... O SA GASEASCA ORICE MOTIV SA O ANULEZE...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Va spun eu.... LASATI QUICKMOBILE!!! NU IL RECOMAND DELOC!!! NU CUMPARATI DE LA EI !! O SA VA PARA RAU DACA VETI AVEA PROBLEME CU TELEFONUL.. GARANTIA AIA PE CARE O AVETI VOI DEFAPT NU ESTE NICI O GARANTIE... O SA GASEASCA ORICE MOTIV SA O ANULEZE...

Ai si un caz concret? Ca pe aici ne plac lucrurile concrete, nu compuneri. Si te rog sa nu mai strigi, auzim destul de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asta cu garantia am patit.o si eu..zdravăn de tot, cei mai neprofesionisti astia de la qm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și sa fi văzut articole în printurile de biznis cum lăudau bumul companiei și cât de serioși sunt și cum sunt motivați sa continue dezvoltând gama de produse:(

Deci în loc sa asigure bani pentru piese de schimb și service, mai bine reclamă la greu sa mai caște cine nu citește pe forumuri buzunarul când au oferte brici.

După aia apar ca și Chivuletz și își varsă amarul.

Sorry Dude dar asa sigur vei spune și altora să nu facă ca tine

 

Sent from my SM-N910C

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit-o cu garantia neacoperita, dar merg la Protectia Consumatorului, pentru ca sunt neseriosi; gasesc tot felul de motive ca sa nu rezolve problema... conformitatea produsului - va suna cunoscuta expresia? nu vorbesc la obiect si mai au si taxa de 1,5 Euro/ minut - fara TVA, daca vrei sa ii suni; am cumparat de aici un telefon care are ca prima proprietate rezistent la apa, dar s-a stricat de nu se mai deschide si nici nu se incarca deloc; concluzia dlor e ca a intrat lichid in el... este vorba de un Sony Xperia M4Aqua. eu banuiesc ca nu era un telefon original, sau era un rebut... pentru ca se incalzea destul de tare in timpul utilizarii

Share this post


Link to post
Share on other sites

O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am achizitionat de la Quik Mobile un telefon mobil Sony M5 in 02.03.2016.
Pana in aceasta data acesta a fost trimis in service de 3 ori cu aceeasi problema - in momentul in care telefonul nu mai are semnal se inchide si nu mai poate fi pornit decat daca este conectat la o sursa de curent.
L-au resoftat, i-au schimbat IC Sursa, au reparat etajul RF dar problema nu a fost rezolvata.
Acum are aceeasi problema la doar o saptamana dupa ce l-am reprimit din service.
Am trimis la info@service-return.com o cerere pe mail, lasand si un numar de contact, prin care solicitam vanzatorului o rezolvare iar raspunsul acestuia a venit imedat pe mail fiind:

Iti multumim pentru mesaj.
Poti beneficia de suport tehnic din partea partenerului nostru Service Return, lider european in managementul garantiilor. Solicita oricand ajutor prin intermediul platformei online www.service-return.com sau contacteaza-i la info@service-return.com daca ai intrebari.
Speram sa se rezolve problema curand.

O zi faina,
Echipa QuickMobile


In urma acestui mesaj am contactat Sony Romania care foarte punctuali m-au contactat si dupa verificarile facute imi spun ca nu ma pot ajuta deoarece telefonul nu este luat pe cale oficiala (ei vanzand acest telefon in Arabia Saudita) si ca firmele Quick Mobile si Service Return nu sunt autorizate de ei.
Din pacate nu ma pot adresa Protectiei Consumatorului deoarece telefonul este luat pe firma.

Asa ca ... fraierii suntem noi cei care cumparam de la ei.
Trageti voi concluziile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am fost blocat de cei de la QuickMobile pe Facebook dupa ce am reclamat printr-o postare pe wall-ul lor o problema similara cu garantia inexistenta si caile de provenienta neoficiale a telefoanelor vandute de ei.

 

Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Tudose Iulian
      Buna ziua,
       
      Am un htc m8s de aproximativ un an si in aceasta dimineata ma confrunt prima oara cu aceasta problema. L-am lasat la incarcat deoarece se descarcase complet, si nu am fost atent dar beculet de notificare clipocea, l-am lasat peste noapte asa si dimineata la fel face, tin sa mentionez ca am incercat cu 2 incarcatoare diferite, atat in diferite prize cat si in laptop, acelasi rezultat. Am incercat sa tin apasat atat VOLUME UP + POWER 10 secunde de mai multe ori si nimic. Are cineva idee ce as putea sa fac, de preferat sa nu ajung cu el in service?
    • By S6Edge
      Salut! De o lună am grave probleme cu bateria acestui telefon. Se descarcă ridicol de rapid, să vă exemplific:
      Ieri aveam 18% baterie, deschis wi-fi-ul, POC, 11% dupa ce imi apar notificari de la mesajele de pe messenger. Dau sa citesc o converaatie, POC, 3%.
      Èšin să precizez că ce am zis mai sus nu se întâmpla mereu.
      Dacă ar fi aceea singura problemă, meh. Dar fraților, abia se încarcă. Scrie "încărcare rapidă", dar într-o oră in care ar fi trebuit să fie 100%, abia de face 20%. Rareori, 1/5 cazuri chiar încarcă rapid.
      Atenție, mereu am folosit încărcătorul original.
      De altfel, a treia și ultima, a apărut o pată de nu știu unde pe telefon. http://i.imgur.com/TsbNTKy.jpg
      Sper că mă puteți ajuta cu niște sfaturi și îmi cer scuze dacă am postat la categoria greșită!
    • By George Bda
      Salut de curand mi-am cumparat un HuaweiP8 lite    are doar 3 zile dar mi-am bagat nasul unde nu-mi fierbe oala cum s-ar zice si i-am   deblocat bootloader-ul si i-am facut root  in prima zi totul ok  pana cand am instalat cateva aplicatii care necesita root si am observat ca nu functioneaza cum trebuie aici vine prostioara mea am decis sa folosesc un program de pe net pentru ca  am crezut ca am gresit niste pasi la root-ul de dinainte programul se numeste Kingo root dupa ce am terminat procesul de root cu succes al programului   am observat ca nu mai am root deloc aplicatia SuperSU a cerut restart telefonului i-am dat restart si ramane blocat dupa ce apare sigla Huawei ecranul ramane negru  ceva sugestii ? multumesc. (de mentionat am incercat un recovery sau  factory reset dar cand apas pe volum si pe butonul de power off imi spune Software insall failed   apoi am citit pe alt forum ceva sa incerc cu cablu usb in pc a mers dar se blocheaza la 90%  are idee cineva daca pot face ceva  inainte sa-l returnez ?  multumesc . :(
    • By Arsinel Alexandru
      QuickMobile, unul dintre principalii retaileri electroIT din tara, toamna  acesta isi va  lansa un magazin online international capabil sa livreze în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene si isi va  extinde si partea de service (reparare sau inlocuire) a terminalelor achiztionate de la ei. Magazinul online se va numi QuickMobileShop.com, iar platforma de service se va numi Service-Return.com care practic ar trebui sa rezolve cererile venite in service din orice colt al Europei ( ai marilor producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, termenul de solutionare a problemelor fiind de maxim 5 zile lucratoare.)
        Noul magazin va avea un stoc permanent de 5.000 de produse in functie de categoria dorita de catre clienti: telefoane, tablete, gadget-uri și accesorii. Preturile vor fi exprimate in Euro si se va aplica si TVA si taxele aferente. Distributia acestor produse va fi facuta de catre firmele de curierat internationale: UPS,TNT si DHL, clientii putand opta pentru 2 tipuri de livrari; cea standard cu un termen de livrare cuprins intre 2 si 5 zile lucratoare, sau cea express, cu timp de livrare in 1-2 zile lucratoare.
      Tudor Èšiboc, General Manager QuickMobile, a declarat: „După 10 ani de la înființare și după ce am reușit performanța de aduce în România toate produsele în același timp cu lansarea lor pe cele mai mari piețe internaționale, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com, la nivel european. Practic, fiecare cetățean din Europa va putea plasa o comandă pe QuickMobileShop.comâ€.
      Daca unui client i se strica vre-un produs achizitionat de pe platforma online QuickMobileShop.com, acesta are posibilitatea de a intra pe Service-Return.com, completeaza o fisa de service, urmand a-i fi ridicat produsul prin intermediul curieratului rapid international de la domiciliu, se va trimite in service, iar returnarea catre client a produsului reparat se va face tot prin intermediul curierului toate acestea efectuandu-se fara a implica vre-un cost din partea clientului.
       
       
      sursa
    • By neXt
      In sectiunea import kits, ar trebui sa poti da paste la un link ce contine echipamentul care iti place.Pe iOS sa Android nu e o problema, insa pe windows phone nu exista optiunea paste! Am scris link-uri kilometrice si tot download failed apare.Stie cineva o rezolvare?
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use