Clicky

Jump to content

Comunicate de presa de la Vodafone Romania, Pareri si discutii


Recommended Posts

  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Esti în area 51.....   Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Primul comunicat despre care va scriu este cel emis astazi si este despre eticheta Eco Scor.    

Din 25 martie, tableta Acer Iconia W511, link de eshop inca nu exista. De ieri, 28 martie, Blackberry Z10. In curand, HTC One.

Posted Images

Pentru stick. 30de lei pe lună, cu nelimitat nu am prea înțeles exact cit este dar după ce se termina nu se face cost suplimentar dar scade viteza de la 21.5 mega la 141 kilo. Cam asta ar fi.

 

Trimis de pe al meu Nexus 4 folosind Tapatalk

  Este bine,numai daca raspunde nevoilor pesonale de trafic de date.

 

   La 30 lei este vorba de Internet Nelimitat Standard,oferind 2 GB trafic inclus lunar timp de 2 ani,fara sesiune de noapte(costa 2 euro suplimentar activarea peste acest abonament).Dupa epuizarea celor 2 GB,se trece pe limitare de viteza,navigarea facandu-se cu 128 kbps DL,64 kbps UL.Pe langa asta,se primește modemul 4201-Z, gratuit.

 Acum,daca peste oferta standard se ofera trafic inclus suplimentar si cat,asta nu stiu.Insa,ma repet,daca raspunde nevoilor personale ...

 

  Oricum,serviciul este pentru utilizare decenta.Cam 68 MB/zi.

Edited by Ionuț
Link to post
Share on other sites

Pentru stick. 30de lei pe lună, cu nelimitat nu am prea înțeles exact cit este dar după ce se termina nu se face cost suplimentar dar scade viteza de la 21.5 mega la 141 kilo. Cam asta ar fi.

 

Trimis de pe al meu Nexus 4 folosind Tapatalk

Așa cum a zis și Ionuț, cred ca e vorba de pachetul de 9 euro TVA inclus, cu 2 GB trafic și o reducere lunară de 2 euro, totalul fiind de 7 euro, adică 31.5 RON. Limitarea de viteza după depașirea traficului e de până la 128 kbps pentru Download și până la 64 kbps pentru Upload.

Link to post
Share on other sites

Dacă contractul a fost încheiat la distanță(telefon) ai la dispoziție 14 zile pt renunțare. Dar aici poate da mai multe detalii colegul nostru Tudor.

 

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Tudor, m-am trezit cu factura electronica activata din nou, desi cand ati lansat campania de salvare a padurilor (a se citi reducere de costuri petru voi) am fost asigurat ca nu se va activa. Evident n-am putut s-o dezactivez din myvodafone. A trebuit sa iau iar legatura cu un reprezentant Vodafone. E de toata jena ce faceti cu modificarile astea fara acceptul clientului.

 

 

11:33:21 [Marius Oprisan] Vodafone mi-a activat din nou abuziv factura electronica fara acordul meu. Cat trebuie sa mai suport abuzurile facute de Vodafone?

11:33:31 [bogdan Manolache] Despre ce numar este vorba?

11:33:42 [Marius Oprisan] 07........

11:34:16 [Marius Oprisan] Daca nu ma insel, chiar cu tine am discutat ultima oara si m-ai asigurat ca nu nu a fost activata si nici nu se va activa

11:34:56 [Marius Oprisan] Nu ma intereseaza promotiile voastre de a salva padurile sau de a economisi bani

11:35:19 [Marius Oprisan] Vreau sa nu-mi mai activati factura electronica fara acordul meu

11:35:38 [bogdan Manolache] Nu cu mine s-a purtat discutia anterioara. Voi avea nevoie de cateva momente pentru a verifica numarul.

11:42:02 [bogdan Manolache] Observ ca factura electronica s-a activat automat in urma unei campanii efectuate la sfarsitul lunii ferbruarie. Am dezactivat-o acum. Pe viitor, poate fi facuta o verificare asupra modalitatii de trimitere a facturii din contul MyVodafone, ramura "Factura mea".

11:42:48 [Marius Oprisan] De ce trebuie sa suport eu modificari automate facute fara acordul meu?

11:43:27 [Marius Oprisan] Plus ca nu am putut-o dezactiva din myvodafone, pentru ca mi se spunea ca am alte solicitari in curs

11:43:42 [bogdan Manolache] In momentul in care se desfasoara o astfel de campanie se trimit sms-uri si/sau mail-uri de informare.

11:44:26 [Marius Oprisan] Nu mw intereseaza nicio campanie, legal nu puteti modifica modalitatea de trimitere a facturii fara acordul meu

11:45:11 [bogdan Manolache] In ceea ce priveste aceasta campanie, inainte de momentul activarii facturii electronice s-a trimis un mail de informare. Totodata, a existat posibilitatea refuzului de activare prin SMS.

11:45:44 [Marius Oprisan] Nu trebuie sa-mi exprim refuzul, trebuie sa-mi exprim acceptul

11:45:51 Session Disconnected

Link to post
Share on other sites

Vodafone Smart Tab 3 7" si 10" sunt End of Life.De ieri au introdus Prestigio PMP7110,dar nu si in eshop,similara in specificatii cu VDF Smart Tab 3 10".

La nici un an de aparitie deja sunt end of life? End of support au din secunda 0.

Link to post
Share on other sites

EOL in situatia de fata este asa cum spune Ionut, adica nu mai sunt comercializate. Garantia este oferita conform clauzelor initiale si este de 24 de luni. Daca nu mai exista in stocul service-ului acelasi model de tableta, se da dispozitie de inlocuire cu alta in aceiasi bani cu cea cumparata deja sau posibilitatea de storno. Cel putin asta inseamna atunci cand este mentionat de catre un angajat Vodafone la *222/forum.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      COMUNICAT DE PRESA:
      Vodafone își va întări poziția pe segmentul de servicii convergente prin achiziționarea UPC România
      Vodafone Group va achiziționa operațiunile Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, printr-o tranzacție cu o valoare de 18,4 miliarde de euro Clienții persoane fizice și juridice din România vor beneficia de acces la noi servicii și de investiții mai mari în creșterea vitezei si calității rețelei de cablu  
      București, 9 mai 2018 – Vodafone Group Plc a semnat un acord pentru preluarea operațiunilor Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro, ce face parte din strategia companiei de a investi semnificativ în convergență în țările din Europa în care operează. Entitatea formată în urma achiziției va permite clienților Vodafone și UPC România să aibă acces la oferte convergente de servicii mobile, de internet în bandă largă și TV, precum și la servicii dedicate persoanelor juridice. Tranzacția nu va include operațiunile UPC România de televiziune prin satelit, Focus Sat.
      În urma achiziției, Vodafone va avea una dintre cele mai mari infrastructuri din Europa de rețea de nouă generație („next generation network”, NGN), cu 54 de milioane de gospodării care beneficiază de servicii prin cablu/fibră prin propria rețea și o acoperire NGN totală de 110 milioane de gospodării și companii, inclusiv prin intermediul parteneriatelor cu alți operatori, devenind unul dintre cei mai importanți furnizori din Europa de servicii de telecomunicații fixe și convergente pentru clienții persoane fizice și juridice.
      Activitățile Vodafone și Liberty Global în România sunt complementare. Vodafone activează în principal pe segmentul de telefonie mobilă, iar UPC România furnizează servicii de cablu în bandă largă și de televiziune.
      Vodafone România este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de telefonie mobilă, iar UPC România operează a doua cea mai mare rețea NGN din România, cu o acoperire de 3,1 milioane de gospodării (41% din numărul total).*
      Compania creată în urma achiziției va putea oferi servicii TV interactive, de internet în bandă largă și de telefonie fixă, precum și servicii mobile, pentru cei 9,9 milioane** de clienți mobili ai Vodafone România și pentru utilizatorii celor 2,1 milioane de abonamente de servicii fixe ale UPC România („revenue generating unit”, RGU)***. Compania astfel creată va avea o cotă totală de piață de 25% după veniturile totale.
      Ca și în tranzacțiile similare efectuate de Vodafone, managementul și angajații companiei achiziționate vor avea un rol important în entitatea creată în urma achiziției, punându-și în valoare aptitudinile în arii precum servicii prin cablu, servicii fixe și de televiziune. Angajații UPC România vor beneficia și de oportunitatea de a-și construi o carieră internațională în Vodafone Group.
      Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Această achiziție va duce la transformări semnificative și va crea un furnizor important de servicii convergente de telecomunicații, contribuind la creșterea competiției pe piața din România. Tranzacția va aduce beneficii atât pentru clienții celor două companii, cât și pentru economia românească, deoarece noua companie va acționa ca un catalizator pentru inovația în servicii și va oferi un context mai amplu pentru investiții în rețeaua fixă. Vodafone și UPC România au în comun o abordare axată pe calitatea serviciilor și sunt complementare prin prisma segmentelor de clienți deservite – Vodafone are utilizatorii mobili, iar UPC România, utilizatori de broadband și de servicii TV”.
      Este de așteptat ca tranzacția să fie revizuită și aprobată de Comisia Europeană. Vodafone anticipează că încheierea tranzacției va avea loc la jumătatea anului 2019.
    • By Feri
      Asa se pare ca Vodafone va cumpara o parte din Liberty Global care este si proprietarul lui UPC Romania. Ce parere aveti despre aceasta achizitie?
      Eu personal astept aceasta fuziune, si astept ofertele care vor veni de Vodafone&UPC.
      Mai multe detalii in articolul care a fost publicat pe Mobilissimo.
      https://www.mobilissimo.ro/stiri-diverse/alo-upc-buna-sunt-andreea-ghidul-tau-vodafone
       
    • By VR46
      Va salut.
       
      Am si eu o intrebare legata de date mobile.
      Am un telefon dual SIM (Telekom + Vodafone). Cartela Telekom este cea principala, iar Vodafone este cea de munca.
      Problema este ca atunci cand vreau sa ma conectez la pachetele de date mobile mi se conecteaza automat la Vodafone si nu stiu cum sa fac sa setez SIM-ul Telekom ca fiind principal.
      Mentionez ca folosesc widget-ul Power Toggles pentru activarea datelor mobile (desi situatia e la fel indiferent ce as folosi). Ca sa ma conectez la Telekom trebuie sa intru in setting, la date usage, s.a.m.d.
      Nu stiu cat conteaza asta, dar la Mobile Network Settings am setat Telekom in meniul 3G service -> Enable 3G, iar la Network Mode este bifat WCDMA only.
      Are cineva vreo idee cum pot face sa ma conectez direct la date mobile Telekom in loc de Vodafone?
    • By Mihai Aurelian
      Pe 23 luna trecuta, am dat comanda de un telefon care a ajuns in 2 zile cu touch-ul pe o parte din ecran nefunctional. Am solicitat inlocuirea telefonului si mi s-a zis ca va veni curierul cu telefonul nou, urmand sa-l ia pe cel defect. A venit curierul doar sa-l ia pe cel defect care a ajuns la regenesis pe 28. Am sunat iar la vodafone si mi s-a spus ca trebuie confirmat defectul inainte sa primesc alt telefon si ca dureaza cateva zile.
      Pe 2 decembrie vorbesc cu cineva pe chat si imi spune ca de fapt se va livra in 14 zile lucratoare incepand cu 28. Cum mi s-a parut foarte ciudat acel termen, am sunat din nou si mi s-a transmis ca s-a confirmat defectul si ca voi primi telefonul nou pana miercuri, 10 decembrie. Miercuri ii sun din nou si doamna care a raspuns a dat peste conversatia de pe chat si a inceput si ea sa o tina una si buna cu 14 zile lucratoare. Nu a putut sa raspunda la intrebarea "Unde apare acest termen in documentele legale de pe site" si nici eu nu am reusit sa-l gasesc.
      Luni(15 dec) intru pe chat si solicit data de livrare a telefonului. Mi se spune ca trebuie sa primeasca raspunsul de la alt departament si ca ma anunta pana la ora 18. La 18 intru iar pe chat si o alta duduie imi spune ca prima duduie nu are inca un raspuns si ma anunta "maine". A doua zi pe la pranz ii sun. Un nene imi spune ca tot nu exista raspuns si ca ma anunta "maine". Astazi(miercuri) pe la pranz intru iar pe chat si minune.. mi se spune ca am sa primesc telefonul astazi. Problema e ca astazi s-a cam dus si fan curier mereu trimite mesaj dimineata cand am ceva de primit de la ei. Nu am primit mesaj. 
      Maine se termina cele 14 zile lucratoare care cica reprezinta termenul de schimbare al unui telefon primit defect(desi nu apare nicaieri.. afli despre el doar cand dai de probleme). Tare curios sunt daca maine va ajunge telefonul, desi nu par sa fie sanse de asa ceva. Parca vad ca mi se trimite acelasi telefon reparat(asta ar fi singura explicatie pentru cele 14 zile necesare schimbului).
      Concluzia..
      De cand am facut comanda asta mi s-a spus de vreo 5 ori ca problema nu se poate rezolva pe loc si voi fi contactat. Niciodata nu am fost contactat.. a trebuit sa-i sun tot eu. Suportul clienti de la vodafone este doar o linie de maimute antrenate sa-ti zica orice numai sa scape de tine cat mai repede ca sa poata trece la urmatorul client. Nimic din ce ti se spune ca se va intampla nu se intampla.
      Mai bine puneam inca 400 lei si cumparam telefonul la liber de la emag.. nu-mi mai faceam nervi cu jegul de vodafone.
    • By Tudor
      Ai nevoie de:
      telefon 4G 1800 Mhz; acoperire 4G in orasul tau; cartela cu una din ofertele noi de minim 6 euro credit https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/cartela-vodafone/oferte-promotionale/index.htm?icmp=hp-p-hs-cartelacucevreitu#tab-1; SIM nou cu serii mai noi de: Nano SIM > 894001131xxxxxxxxxx
      Micro si mini SIM > 894001141xxxxxxxxxx
       
      Daca toate acestea sunt indeplinite si totusi nu functioneaza, ori contactati pe chat de pe site, ori PM la mine.
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use