Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Si numai 10 activi, care isi pierd vremea comentand :D Sa inteleg ca romanul munceste mult si nu are vreme de pierdut sau toti de pe forum sunt patroni sau elevi?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Asta intalnesti pe orice forum. Numarul celor activi este infinit mai mic decat cel al userilor.

Nu prea ai ce face. 

La fel si la noi, dar nu e de mirare.

Oricum, forumul a crescut foarte tare. Imi amintesc de vremurile in care eram cativa si vorbeam intre noi.

Nici acum nu suntem prea multi activi, comparativ cu membrii inscrisi. 10 activi din 10.000, inseamna un procent de 0,1 % daca bruma mea de matematica nu ma tradeaza. Parerea mea e ca nu sunt multi interesati sau disperati ca noi sa afle toate stirile din domeniul telefoniei mobile, iar majoritatea isi folosesc telefonul pentru functia de sunat si nu au de ce sa caute informatii pe un forum dedicat.

Nici acum nu suntem prea multi activi, comparativ cu membrii inscrisi. 10 activi din 10.000, inseamna un procent de 0,1 % daca bruma mea de matematica nu ma tradeaza. Parerea mea e ca nu sunt multi interesati sau disperati ca noi sa afle toate stirile din domeniul telefoniei mobile, iar majoritatea isi folosesc telefonul pentru functia de sunat si nu au de ce sa caute informatii pe un forum dedicat.

hai sa nu fim rai...

oricat de mult as fi de interesat de stirile in domeniul telefoniei mobile (ceea ce nu sunt), pe alea nu le gasesc pe forum... ci eventual pe mobilissimo.ro

eu intru sporadic... ma uit la topicurile in care am postat (ma ajuta tapatalk) iar cand intru de pe laptop ma uit la topicuri recente.

daca nu sunt din teme care ma intreseseaza (htc evo 3d, vanzari in bazar de produse htc, windows 8, glume, bancuri si linkuri) trec peste...

sa revenim la domnul zece mii... voi cei mai priceputi in ale graficii vectoriale faceti un png, jpg sau orice cu sigla mobilissimo si cu "al zece miilea utilizator inregistrat".