Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Si ce telefon iti iei, €rwin-e?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Voi cumpăra un iPhone 6 pentru fi-miu. Avem on deal prin care am și eu și el de câștigat :)

iPhone 6 plus.

+ îl cumpăr de la QuickMobile, de la resigilate. De fapt telefonul mobil ce îl avem in teste, la un preț mai bun decât cel de pe site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am fost sunat acum de cei de la VDF pentru a-mi face o noua oferta, abonamentul actual expirand pe 27 DEC.

 

Oferta noua este cam asa RED 19 + 3GB internet(4G)  la 24 euro cu TVA .

 

Voi ce parere aveti despre oferta asta ? eu unu zic ca este ok

Edited by fLu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie tot pe 27.12 imi expira si inca nu m-au sunat.

 

Inteleg ca RED 19 ti l-au dat la 19 euro ? Nici o reducere pentru retentie ? Sau ai avut RED 19 Promo, prezentat mai sus de colegul Sp1tfire ? 5 euro pentru 3 GB in 4G pare OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inainte nu am avut RED, acum am smart 8 parca sau ceva de genul cu 800 de min in VDF , 80 min nationale, 1.5 gb internet.

 

LE: este singurul abonament pe care-l am la VDF

Sunt grupa Silver

Abonamentul asta nou este doar pe 1 an

 

 In rest nu stiu ce sa mai zic daca stau sa ma uit pe aici la ofertele primite de alti as putea sa zic ca asta a mea este destul de slaba oferta  dar majoritatea pe aici au mai multe abonamente la vdf si de aici si diferenta de oferta , cred.

 

LE 2 : Ma gandeam totusi sa refuz aceasta oferta si sa le fortez mana cu un abomanent similar cu ce mi-au oferta da la pretul de 19 euro

Edited by fLu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta ta e cam ce ne ofera la toti. Eu as zice sa mai negociezi ceva. Iti ofera si telefon la prelungire? Mie imi expira perioada contractuala pe 19.12, nici pe mine nu m-au sunat. Pe site a disparut din oferta mea ab de 15 euro cu 2 GB date, ala m-ar fi interesat.

 

393a7e4ec0303f119fe2aa00cc73dcb2.jpg

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic să îi lași să te mai sune......

Cel puțin eu am ținut așa vreo 2 luni.....și până la urmă am primit ce am vrut......

Trebuie doar răbdare ;)

 

Sent from my Toshiba Tablet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabdare si nervi de otel, sau oteliti, vreau un fel de DON2 pe VF :)

Vom vedea ce se alege de nr de VF, port are sau confirm are ;)

Sent from my HM NOTE 1W using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am sa si fac pana la urma , ii las sa ma mai sune. Eu unu as vrea aceeasi oferta dar la pretul de 19 euro pe luna si nu 24 asa cum mi-au oferit ,nu cred ca cer atat de mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, care sunt detaliile abonamentului Red 19 Promo? (pret, minute date)

Ma refer la cel despre care am citit aici pe forum ca se ofera la prelungire de abonament.

Edited by Pache

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu e OK, sunt client de cand a aparut Vodafone la noi (eram pe Connex inainte), iar de cand ma tot uit pe site mi-au disparut 2 oferte din meniul de prelungire - cele mai ieftine! Am 3 abonamente la ei, iar cel pe care vreau sa-l prelungesc e de 13 euro (am gresit eu mai devreme zicand ca e de 15). O sa ma duc saptamana asta la ei la sediu, poate reusesc sa obtin oferte de telefoane pentru Red15. Daca nu merge, cred ca ne luam la revedere.

 

Am intarziat putin cu achizitia, insa astazi am ajuns la o intelegere cu ei, fiind pus in legatura cu o persoana cu care am putut negocia un contract nou de catre Tudor. Mentionez ca oricum eram pus si pe lista de asteptare cu o cerere de oferta, pentru ca am sunat si la relatii clienti sambata. 

 

Pentru cei care sunt nemultumiti de serviciile/ofertele Vodafone: Cautati sa vorbiti cu cineva cu care sa puteti negocia, altcineva decat cei care lucreaza ca agenti de vanzari in magazin. Apelati cu incredere serviciul de relatii clienti.

 

Am comandat un LG G3 si astept sa ajunga acasa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da are dreptate Sp1tfire, vrem sa stim oferta acceptata ca si eu sunt la final de contract cu ei si as vrea sa stiu cand ma suna ce le zic, eu am asa in mic plan si ce oferta sa le cer rar poate ma mai inspiri tu cu ceva mai bun :))))

 

Sent from my LG G3 using Tapatalk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putut negocia un contract nou ? Insist pe negocia, pentru ca negociere presupune ca ti s-a oferit un abonament (chiar daca mai avantajos decat e "la suprafata", pe site) si tu ai cerut, pentru acelasi abonament si tarif, conditii mai bune sau pentru aceleasi conditii, tarif mai mic. Si ti s-a acceptat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, sa va povestesc:

 

Am un abonament Mega 8 cu optiune de 500 MB (platesc 15 euro cu TVA). Ce mi s-a parut de prost gust, atat la ofertele lor online, cat si cele offline, era ca orice prelungire de abonament pentru care puteam sa optez, trebuia sa platesc cu minim 4 euro mai mult decat abonamentul actual (adica de la 19 in sus) sau sa prelungesc abonamentul actual care pt 15 euro imi ofera vreo 800 minute in retea si 80 nationale + 580 MB.

 

Negocierea a decurs, pe scurt, cam asa:

 

Am cerut un Red 15 promo si le-am spus ca dispun de 1500 lei si un HTC One S (pe care sa-l dau la buy-back) pentru un LG G3 (la Red 15 Promo telefonul costa 443 euro). Pentru abonament mi s-a zis ca nu se poate, dar ca-mi ofera abonamentul Red19 la pretul de 15 euro (oferta asta o au valabila in magazine, daca si numai daca nu doresc sa-mi cumpar telefon). Pretul telefonului la acest abonament era acum 400 euro, iar eu aveam inca 29 euro din puncte de loialitate. Dupa ce am intrebat daca se poate dubla aceasta valoare din punctele de loialitate - pentru ca pe comenzile de pe net asa functioneaza - mi s-a zis ca nu. La schimb, mi-a fost oferita o reducere de inca 40 euro, deci am iesit mai bine. Practic, mi-au facut o oferta mai buna decat cea pe care am cerut-o eu.

 

Oferta initiala, valabila pentru acelasi abonat, dar pe alt numar, pentru Red 15 Promo si LG G3 imi ducea telefonul la 1700 lei. Ce am obtinut eu este un Red 19 la pretul de 15 euro si telefonul la 1459 lei. Nesperat de bine, zic eu, tinand cont ca pe oferta online puteam prelungi doar cu abonament de la 23 de euro in sus, iar in magazine de la 19 euro in sus si pret oricum mai mare al telefonului.

 

Sper ca s-a inteles tot ce am postat si ca v-am fost de ajutor, iar in caz contrar intrebati-ma si clarific ulterior.

 

Multumesc lui Tudor pentru ca a vorbit cu o colega de-a lui sa imi asculte nemultumirea si colegei lui, pentru promptitudine si pentru oferta. Am fost tratat profesionist si totul a decurs foarte repede. Nu sunt genul care face recomandari/laude gratuite :)

 

 

EDIT: Pentru cei care mai sunt interesati sa-si ia G3:  

https://www.lgpromo.ro/promotie/pachet_G3_accesorii

nu stiu de ce nu merge sa-l fac link.

Edited by Liviu S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te aștept pe topicul dedicat G3 ;)

Deci până acum vom fi trei posesori de G3 pe forum. Eu, @flu și @liviu. Voi cu 3gb iar eu cu 2gb de RAM.

 

Sent from my LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      COMUNICAT DE PRESA:
      Vodafone își va întări poziția pe segmentul de servicii convergente prin achiziționarea UPC România
      Vodafone Group va achiziționa operațiunile Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, printr-o tranzacție cu o valoare de 18,4 miliarde de euro Clienții persoane fizice și juridice din România vor beneficia de acces la noi servicii și de investiții mai mari în creșterea vitezei si calității rețelei de cablu  
      București, 9 mai 2018 – Vodafone Group Plc a semnat un acord pentru preluarea operațiunilor Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro, ce face parte din strategia companiei de a investi semnificativ în convergență în țările din Europa în care operează. Entitatea formată în urma achiziției va permite clienților Vodafone și UPC România să aibă acces la oferte convergente de servicii mobile, de internet în bandă largă și TV, precum și la servicii dedicate persoanelor juridice. Tranzacția nu va include operațiunile UPC România de televiziune prin satelit, Focus Sat.
      În urma achiziției, Vodafone va avea una dintre cele mai mari infrastructuri din Europa de rețea de nouă generație („next generation network”, NGN), cu 54 de milioane de gospodării care beneficiază de servicii prin cablu/fibră prin propria rețea și o acoperire NGN totală de 110 milioane de gospodării și companii, inclusiv prin intermediul parteneriatelor cu alți operatori, devenind unul dintre cei mai importanți furnizori din Europa de servicii de telecomunicații fixe și convergente pentru clienții persoane fizice și juridice.
      Activitățile Vodafone și Liberty Global în România sunt complementare. Vodafone activează în principal pe segmentul de telefonie mobilă, iar UPC România furnizează servicii de cablu în bandă largă și de televiziune.
      Vodafone România este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de telefonie mobilă, iar UPC România operează a doua cea mai mare rețea NGN din România, cu o acoperire de 3,1 milioane de gospodării (41% din numărul total).*
      Compania creată în urma achiziției va putea oferi servicii TV interactive, de internet în bandă largă și de telefonie fixă, precum și servicii mobile, pentru cei 9,9 milioane** de clienți mobili ai Vodafone România și pentru utilizatorii celor 2,1 milioane de abonamente de servicii fixe ale UPC România („revenue generating unit”, RGU)***. Compania astfel creată va avea o cotă totală de piață de 25% după veniturile totale.
      Ca și în tranzacțiile similare efectuate de Vodafone, managementul și angajații companiei achiziționate vor avea un rol important în entitatea creată în urma achiziției, punându-și în valoare aptitudinile în arii precum servicii prin cablu, servicii fixe și de televiziune. Angajații UPC România vor beneficia și de oportunitatea de a-și construi o carieră internațională în Vodafone Group.
      Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Această achiziție va duce la transformări semnificative și va crea un furnizor important de servicii convergente de telecomunicații, contribuind la creșterea competiției pe piața din România. Tranzacția va aduce beneficii atât pentru clienții celor două companii, cât și pentru economia românească, deoarece noua companie va acționa ca un catalizator pentru inovația în servicii și va oferi un context mai amplu pentru investiții în rețeaua fixă. Vodafone și UPC România au în comun o abordare axată pe calitatea serviciilor și sunt complementare prin prisma segmentelor de clienți deservite – Vodafone are utilizatorii mobili, iar UPC România, utilizatori de broadband și de servicii TV”.
      Este de așteptat ca tranzacția să fie revizuită și aprobată de Comisia Europeană. Vodafone anticipează că încheierea tranzacției va avea loc la jumătatea anului 2019.
    • By Feri
      Asa se pare ca Vodafone va cumpara o parte din Liberty Global care este si proprietarul lui UPC Romania. Ce parere aveti despre aceasta achizitie?
      Eu personal astept aceasta fuziune, si astept ofertele care vor veni de Vodafone&UPC.
      Mai multe detalii in articolul care a fost publicat pe Mobilissimo.
      https://www.mobilissimo.ro/stiri-diverse/alo-upc-buna-sunt-andreea-ghidul-tau-vodafone
       
    • By VR46
      Va salut.
       
      Am si eu o intrebare legata de date mobile.
      Am un telefon dual SIM (Telekom + Vodafone). Cartela Telekom este cea principala, iar Vodafone este cea de munca.
      Problema este ca atunci cand vreau sa ma conectez la pachetele de date mobile mi se conecteaza automat la Vodafone si nu stiu cum sa fac sa setez SIM-ul Telekom ca fiind principal.
      Mentionez ca folosesc widget-ul Power Toggles pentru activarea datelor mobile (desi situatia e la fel indiferent ce as folosi). Ca sa ma conectez la Telekom trebuie sa intru in setting, la date usage, s.a.m.d.
      Nu stiu cat conteaza asta, dar la Mobile Network Settings am setat Telekom in meniul 3G service -> Enable 3G, iar la Network Mode este bifat WCDMA only.
      Are cineva vreo idee cum pot face sa ma conectez direct la date mobile Telekom in loc de Vodafone?
    • By Mihai Aurelian
      Pe 23 luna trecuta, am dat comanda de un telefon care a ajuns in 2 zile cu touch-ul pe o parte din ecran nefunctional. Am solicitat inlocuirea telefonului si mi s-a zis ca va veni curierul cu telefonul nou, urmand sa-l ia pe cel defect. A venit curierul doar sa-l ia pe cel defect care a ajuns la regenesis pe 28. Am sunat iar la vodafone si mi s-a spus ca trebuie confirmat defectul inainte sa primesc alt telefon si ca dureaza cateva zile.
      Pe 2 decembrie vorbesc cu cineva pe chat si imi spune ca de fapt se va livra in 14 zile lucratoare incepand cu 28. Cum mi s-a parut foarte ciudat acel termen, am sunat din nou si mi s-a transmis ca s-a confirmat defectul si ca voi primi telefonul nou pana miercuri, 10 decembrie. Miercuri ii sun din nou si doamna care a raspuns a dat peste conversatia de pe chat si a inceput si ea sa o tina una si buna cu 14 zile lucratoare. Nu a putut sa raspunda la intrebarea "Unde apare acest termen in documentele legale de pe site" si nici eu nu am reusit sa-l gasesc.
      Luni(15 dec) intru pe chat si solicit data de livrare a telefonului. Mi se spune ca trebuie sa primeasca raspunsul de la alt departament si ca ma anunta pana la ora 18. La 18 intru iar pe chat si o alta duduie imi spune ca prima duduie nu are inca un raspuns si ma anunta "maine". A doua zi pe la pranz ii sun. Un nene imi spune ca tot nu exista raspuns si ca ma anunta "maine". Astazi(miercuri) pe la pranz intru iar pe chat si minune.. mi se spune ca am sa primesc telefonul astazi. Problema e ca astazi s-a cam dus si fan curier mereu trimite mesaj dimineata cand am ceva de primit de la ei. Nu am primit mesaj. 
      Maine se termina cele 14 zile lucratoare care cica reprezinta termenul de schimbare al unui telefon primit defect(desi nu apare nicaieri.. afli despre el doar cand dai de probleme). Tare curios sunt daca maine va ajunge telefonul, desi nu par sa fie sanse de asa ceva. Parca vad ca mi se trimite acelasi telefon reparat(asta ar fi singura explicatie pentru cele 14 zile necesare schimbului).
      Concluzia..
      De cand am facut comanda asta mi s-a spus de vreo 5 ori ca problema nu se poate rezolva pe loc si voi fi contactat. Niciodata nu am fost contactat.. a trebuit sa-i sun tot eu. Suportul clienti de la vodafone este doar o linie de maimute antrenate sa-ti zica orice numai sa scape de tine cat mai repede ca sa poata trece la urmatorul client. Nimic din ce ti se spune ca se va intampla nu se intampla.
      Mai bine puneam inca 400 lei si cumparam telefonul la liber de la emag.. nu-mi mai faceam nervi cu jegul de vodafone.
    • By Tudor
      Ai nevoie de:
      telefon 4G 1800 Mhz; acoperire 4G in orasul tau; cartela cu una din ofertele noi de minim 6 euro credit https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/cartela-vodafone/oferte-promotionale/index.htm?icmp=hp-p-hs-cartelacucevreitu#tab-1; SIM nou cu serii mai noi de: Nano SIM > 894001131xxxxxxxxxx
      Micro si mini SIM > 894001141xxxxxxxxxx
       
      Daca toate acestea sunt indeplinite si totusi nu functioneaza, ori contactati pe chat de pe site, ori PM la mine.
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use