Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Ia uite la Bonnie & Clyde ce își lustruiesc și prepară sculele.

Să le faceți să zboare 😆

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Spit Congrats pentru toate achizițiile! Văd că ai fost harnic/darnic de BF

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
  • Replies 282
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Am prelungit si eu doua abonamente. Al meu l-am prelungit pe 2 ani, a ramas tot de 15 euro, nelimitat national voce+ sms, dar in loc de cei 250 MB pe care ii aveam, acum primesc 3 GB de date + minute

Sincer, sunt dezamagit!   Doar 500 MB de internet pentru RED 29????   Apoi saltul este de 16 EUR pentru RED 45, unde avem 2GB de internet...   Cred ca voi spune pas si raman la vechiul abonament

Probabil e mana cereasca pentru cei care au telefonul lipit de ureche, pentru mine e absolut neinteresant. Minutele pe care le am acum nu le consum, nici daca ma chinui. Daca bagau net nelimitat la 29

Posted Images

N-am vrut auriu, as fi vrut titan black dar se pare ca nu exista culoarea neagra pentru astea de 32 GB, doar pentru alea de 16 GB. Am preferat 1 GB RAM si 16 GB ROM in plus, decat sa am culoarea preferata. Sincer, mie mi-ar fi placut culoarea mov, dar culoarea aia sigur nu e importata oficial la noi si vreau sa particip la promotia LG pentru castile alea bluetooth.

 

48f1ca83cb233bb15f86085c7f924098.jpg

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Al meu l-am prelungit pe 2 ani, a ramas tot de 15 euro, nelimitat national voce+ sms, dar in loc de cei 250 MB pe care ii aveam, acum primesc 3 GB de date + minute internationale pe fix si mobil. 

 

 

Si eu care credeam c-am facut afacere cu 2 GB, tot la 15 euro. Felicitari si sa-ti stapanesti sanatos telefonul!

Link to post
Share on other sites

@Liviu S. Parca tu ai luat tot online LG G3. Te-ai inscris la promotia LG? Ca parca citisem pe aici ca cineva n-a primit factura odata cu livrarea telefonului si avea probleme in a se inscrie la promotie.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Da, cel putin la abonamentul meu nu ma asteptam sa primesc 3 GB date, iar pretul telefonului mi se pare decent, avand in vedere ca la abonamentul de 15 nu prea se practica preturile astea.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

   La retentie se ofera dublul beneficiilor incluse in abonamentul standard.Cum noua promotie ofera 1.5 GB pentru tipul acela de abonament,cu 500 MB mai mult fata de promotia trecuta,te-ai ales cu 3 GB,in loc de 2 GB.In plus,ai primit reducere 100 euro,peste reducerea standard oferita.

 Sunt de acord cu tine:o afacere buna. :)

 

Link to post
Share on other sites

 

 

Ai de gând sa anulezi garanția curând? :))

A se citi "când vrei sa scoți bestia la suprafață?" care se citește "când vrei să începi cu root, rom custom?"

Amu no, n-are legătură cu thread-ul da cer și eu niște milă. 😇

Link to post
Share on other sites

La ce ? La abonament ? Ca asta se discuta aici.

 

@Ionut: Care de cand este ?

Da,la abonament.Incepand cu 14 noiembrie 2014,RED 15 ofera standard 1,5 GB.La retentie,acelasi abonament,devenit RED 15 Promo,ofera dublul traficului,plus achizitie telefon.D-asta am zis ca nu ma mira faptul ca a primit 3 GB trafic national de date.

Link to post
Share on other sites

E discutabil cu teapa,dar,da.Colegul @Sp1tfire l-a prelungit dupa.Adica,in perioada asta,e posibil ca cineva sa-l ia tot in forma ta,dar daca clientul se dovedeste informat,consecvent in negociere si/sau gaseste un angajat generos urca la 3 GB beneficii de trafic de net. :) :)

Link to post
Share on other sites

Da, cred ca depinde si cat de mult esti dispus sa te "tiganesti" si cat de generos este cel care te suna. Eu asta am primit din prima, fiind sunat la cererea mea. Singura chestie pe care am vrut-o a fost consumarea datelor incluse in roaming gratuit, dar nu mi s-a acordat. Presupun ca oricum exista o limita maxima pana la care poate acorda beneficii cel care te suna, indiferent de generozitatea lui.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Intr-adevar,se reclama  un anumit grad de rezonabilitate in negocieri.Adica,pe fondul feedback-urilor primite de la cei care au reinnoit recent un serviciu,coroborat cu oferta standard si standard de retentie,se poate constientiza un nivel pana la care poti merge cu pretentiile si in care poti pastra contactul cu ofertantul.Altfel,il pierzi pe parcursul discutiei. :)

Link to post
Share on other sites

@Liviu S. Parca tu ai luat tot online LG G3. Te-ai inscris la promotia LG? Ca parca citisem pe aici ca cineva n-a primit factura odata cu livrarea telefonului si avea probleme in a se inscrie la promotie.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Nu l-am luat online, tot dupa o conversatie cu ei l-am cumparat. M-am inscris la promotie, dar cadourile vin in 1-2 luni de la cumpararea telefonului.

Scuze de intarziere  ^_^

Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru noul abonament Sp1tfire chiar ai facut o super afacere mai ales ca ai luat telefonul la un pret f bun :D. Vb lui Feri "Welcome in the club G3"

 

Azi am trecut si eu pe 4G , am fost de mi-am schimbat cartela dar bineinteles ca cu peripetii, tipa de la magazinul VDF uniri cand mi-a dat cartela mi-a spus ca eu o pot activa cand vreau  doar sa sun la *222 si sa dau seria de la cartela  si gata. Auzind toate acestea m-am dus la treaba dar cand am avut nevoie sa dau un telefon, pauzaaa, nu mai aveam semnal nimic. Am scos noua cartela si am bagat-o in telefon sa o activez si bineinteles ca era deja activa de aia cand mi-a dat-o ... .Asa in mare prea am avut foarte mult timp sa-l testez foarte mult dar cat am navigat pe net asa de test era o diferenta destul de mare fata de H+,  acum ramane de vazut ce si cum

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Doua intrebari pentru cei care si-au facut prelungire de curand sau au extraoptiuni de date.

 

1. Vi s-a activat automat factura electronica dupa prelungire? La mine e activata si nu o pot dezactiva din myvodafone.

 

2. Cei care aveti extraoptiuni de date cu plata sau fara plata, va mai apar extraoptiunile in mesajul de la Cost Control?

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      COMUNICAT DE PRESA:
      Vodafone își va întări poziția pe segmentul de servicii convergente prin achiziționarea UPC România
      Vodafone Group va achiziționa operațiunile Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, printr-o tranzacție cu o valoare de 18,4 miliarde de euro Clienții persoane fizice și juridice din România vor beneficia de acces la noi servicii și de investiții mai mari în creșterea vitezei si calității rețelei de cablu  
      București, 9 mai 2018 – Vodafone Group Plc a semnat un acord pentru preluarea operațiunilor Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro, ce face parte din strategia companiei de a investi semnificativ în convergență în țările din Europa în care operează. Entitatea formată în urma achiziției va permite clienților Vodafone și UPC România să aibă acces la oferte convergente de servicii mobile, de internet în bandă largă și TV, precum și la servicii dedicate persoanelor juridice. Tranzacția nu va include operațiunile UPC România de televiziune prin satelit, Focus Sat.
      În urma achiziției, Vodafone va avea una dintre cele mai mari infrastructuri din Europa de rețea de nouă generație („next generation network”, NGN), cu 54 de milioane de gospodării care beneficiază de servicii prin cablu/fibră prin propria rețea și o acoperire NGN totală de 110 milioane de gospodării și companii, inclusiv prin intermediul parteneriatelor cu alți operatori, devenind unul dintre cei mai importanți furnizori din Europa de servicii de telecomunicații fixe și convergente pentru clienții persoane fizice și juridice.
      Activitățile Vodafone și Liberty Global în România sunt complementare. Vodafone activează în principal pe segmentul de telefonie mobilă, iar UPC România furnizează servicii de cablu în bandă largă și de televiziune.
      Vodafone România este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de telefonie mobilă, iar UPC România operează a doua cea mai mare rețea NGN din România, cu o acoperire de 3,1 milioane de gospodării (41% din numărul total).*
      Compania creată în urma achiziției va putea oferi servicii TV interactive, de internet în bandă largă și de telefonie fixă, precum și servicii mobile, pentru cei 9,9 milioane** de clienți mobili ai Vodafone România și pentru utilizatorii celor 2,1 milioane de abonamente de servicii fixe ale UPC România („revenue generating unit”, RGU)***. Compania astfel creată va avea o cotă totală de piață de 25% după veniturile totale.
      Ca și în tranzacțiile similare efectuate de Vodafone, managementul și angajații companiei achiziționate vor avea un rol important în entitatea creată în urma achiziției, punându-și în valoare aptitudinile în arii precum servicii prin cablu, servicii fixe și de televiziune. Angajații UPC România vor beneficia și de oportunitatea de a-și construi o carieră internațională în Vodafone Group.
      Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Această achiziție va duce la transformări semnificative și va crea un furnizor important de servicii convergente de telecomunicații, contribuind la creșterea competiției pe piața din România. Tranzacția va aduce beneficii atât pentru clienții celor două companii, cât și pentru economia românească, deoarece noua companie va acționa ca un catalizator pentru inovația în servicii și va oferi un context mai amplu pentru investiții în rețeaua fixă. Vodafone și UPC România au în comun o abordare axată pe calitatea serviciilor și sunt complementare prin prisma segmentelor de clienți deservite – Vodafone are utilizatorii mobili, iar UPC România, utilizatori de broadband și de servicii TV”.
      Este de așteptat ca tranzacția să fie revizuită și aprobată de Comisia Europeană. Vodafone anticipează că încheierea tranzacției va avea loc la jumătatea anului 2019.
    • By Feri
      Asa se pare ca Vodafone va cumpara o parte din Liberty Global care este si proprietarul lui UPC Romania. Ce parere aveti despre aceasta achizitie?
      Eu personal astept aceasta fuziune, si astept ofertele care vor veni de Vodafone&UPC.
      Mai multe detalii in articolul care a fost publicat pe Mobilissimo.
      https://www.mobilissimo.ro/stiri-diverse/alo-upc-buna-sunt-andreea-ghidul-tau-vodafone
       
    • By VR46
      Va salut.
       
      Am si eu o intrebare legata de date mobile.
      Am un telefon dual SIM (Telekom + Vodafone). Cartela Telekom este cea principala, iar Vodafone este cea de munca.
      Problema este ca atunci cand vreau sa ma conectez la pachetele de date mobile mi se conecteaza automat la Vodafone si nu stiu cum sa fac sa setez SIM-ul Telekom ca fiind principal.
      Mentionez ca folosesc widget-ul Power Toggles pentru activarea datelor mobile (desi situatia e la fel indiferent ce as folosi). Ca sa ma conectez la Telekom trebuie sa intru in setting, la date usage, s.a.m.d.
      Nu stiu cat conteaza asta, dar la Mobile Network Settings am setat Telekom in meniul 3G service -> Enable 3G, iar la Network Mode este bifat WCDMA only.
      Are cineva vreo idee cum pot face sa ma conectez direct la date mobile Telekom in loc de Vodafone?
    • By Mihai Aurelian
      Pe 23 luna trecuta, am dat comanda de un telefon care a ajuns in 2 zile cu touch-ul pe o parte din ecran nefunctional. Am solicitat inlocuirea telefonului si mi s-a zis ca va veni curierul cu telefonul nou, urmand sa-l ia pe cel defect. A venit curierul doar sa-l ia pe cel defect care a ajuns la regenesis pe 28. Am sunat iar la vodafone si mi s-a spus ca trebuie confirmat defectul inainte sa primesc alt telefon si ca dureaza cateva zile.
      Pe 2 decembrie vorbesc cu cineva pe chat si imi spune ca de fapt se va livra in 14 zile lucratoare incepand cu 28. Cum mi s-a parut foarte ciudat acel termen, am sunat din nou si mi s-a transmis ca s-a confirmat defectul si ca voi primi telefonul nou pana miercuri, 10 decembrie. Miercuri ii sun din nou si doamna care a raspuns a dat peste conversatia de pe chat si a inceput si ea sa o tina una si buna cu 14 zile lucratoare. Nu a putut sa raspunda la intrebarea "Unde apare acest termen in documentele legale de pe site" si nici eu nu am reusit sa-l gasesc.
      Luni(15 dec) intru pe chat si solicit data de livrare a telefonului. Mi se spune ca trebuie sa primeasca raspunsul de la alt departament si ca ma anunta pana la ora 18. La 18 intru iar pe chat si o alta duduie imi spune ca prima duduie nu are inca un raspuns si ma anunta "maine". A doua zi pe la pranz ii sun. Un nene imi spune ca tot nu exista raspuns si ca ma anunta "maine". Astazi(miercuri) pe la pranz intru iar pe chat si minune.. mi se spune ca am sa primesc telefonul astazi. Problema e ca astazi s-a cam dus si fan curier mereu trimite mesaj dimineata cand am ceva de primit de la ei. Nu am primit mesaj. 
      Maine se termina cele 14 zile lucratoare care cica reprezinta termenul de schimbare al unui telefon primit defect(desi nu apare nicaieri.. afli despre el doar cand dai de probleme). Tare curios sunt daca maine va ajunge telefonul, desi nu par sa fie sanse de asa ceva. Parca vad ca mi se trimite acelasi telefon reparat(asta ar fi singura explicatie pentru cele 14 zile necesare schimbului).
      Concluzia..
      De cand am facut comanda asta mi s-a spus de vreo 5 ori ca problema nu se poate rezolva pe loc si voi fi contactat. Niciodata nu am fost contactat.. a trebuit sa-i sun tot eu. Suportul clienti de la vodafone este doar o linie de maimute antrenate sa-ti zica orice numai sa scape de tine cat mai repede ca sa poata trece la urmatorul client. Nimic din ce ti se spune ca se va intampla nu se intampla.
      Mai bine puneam inca 400 lei si cumparam telefonul la liber de la emag.. nu-mi mai faceam nervi cu jegul de vodafone.
    • By Tudor
      Ai nevoie de:
      telefon 4G 1800 Mhz; acoperire 4G in orasul tau; cartela cu una din ofertele noi de minim 6 euro credit https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/cartela-vodafone/oferte-promotionale/index.htm?icmp=hp-p-hs-cartelacucevreitu#tab-1; SIM nou cu serii mai noi de: Nano SIM > 894001131xxxxxxxxxx
      Micro si mini SIM > 894001141xxxxxxxxxx
       
      Daca toate acestea sunt indeplinite si totusi nu functioneaza, ori contactati pe chat de pe site, ori PM la mine.
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use