Clicky

Jump to content

Recommended Posts

NU FACETI GRESEALA SA CUMPARATI PRODUSE ALLVIEW, decat daca le tineti in cutie si nu le  folositi. In perioada de garantie, daca un telefon are un defect cat de mic, cei de la service-ul autorizat il va face inutilizabil si il reparadoar contracost. Cazul meu, am cumparat (ca prostul) 3 telefoane. Unul din ele a inceput sa incarce greu (1-2% in doua ore, dar mergea transferul de date). L-am dus la vagazin, acesta l-a trimis la service. De acolo, reparatia ma costa cel putin 450 lei plus taxe de transport. PROBLEMA CEA MAI MARE ESTE CA ACUM NU MAI INCARCA DELOC SI NICI TRANSFERUL DE DATE NU MAI MERGE…….   L-AU STRICAT DEFINITIV…….

Salut ,

Specifica-ne de ce s-a cerut aceasta suma ? Interventiile contra-cost se realizeaza doar pentru produsele post-garantie .

De asemenea specifica-ne si ultimele 6 icfre din codul Imei (in privat ) pentru a face verificarile necesare.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prezentat la Mobile World Congress 2013, Allview P5 Quad ajunge si pe mana noastra, pentru o recenzie amanuntiata!   Iata clipul scoaterii din cutie:     Telefonul costa 1099 lei la eMAG.ro (

L-a incarcat gresit omul, priceless [emoji1] Avand in vedere calitatea telefoanelor si a tabletelor AllView, eu nici nu m-as mai risca sa le incarc. As sta cu cortul in fata sediului lor si as ruga un

Eu am avut telefonul in service si, dupa ce ca am platit aproape 200 de lei cu tot cu transport, mi-a ajuns telefonul cu touch-ul aproape dezlipit. Ba mai mult, dupa ce ca au comis-o, ma pun tot pe mi

Posted Images

Pe data de 18 oct. 2014 am adus in Magazinul Media Galaxy Feeria, telefonul cu seria IMEI *****489679, Allview P5Quad negru, Proces Verbal de Predare Primire (din 18 oct.2014), aflat in garantie, cu urmatorul defect: Incarca foarte greu (1-2 % in doua ore), raspunde greu la comezi. Telefonul arata procesul de incacare (lucru verificat in magazin si consemnat in procesul verbal de predare primire), a fost predat complet, cu incarcator, cablu de date, casti manual de utilizare si cutie intacta, certificat de garantie in original si bonul de achitare a produsului. Pe data de 29 oct. 2014 (la 10 zile de cand a fost lasat in magazin) am primit SMS de la SFINX TELECOM (firma service autorizat Allview) in care mi se spunea ca: “garantia anulata, datorita utilizarii necorespunzatoare. Reparatia se poate realiza doar contra cost = 450 lei + taxe postaleâ€. Am refuzat reparatia contracost si am solicitat trimiterea produsului in magazin, mentionand telefonic ca vreau produsul asa cum l-am trimis (sa se poata incarca 1-2 % foarte greu).Pe data de 31 oct. 2014 cand am venit sa ridic produsul, am constatat ca telefonul nu mai putea fi incarcat deloc, mufa de incarcare la telefon nu mai este fixa, cablul nu mai sta fixat in telefon si nu mai incarca deloc si nu mai arata semnul de incarcare.

In concluzie, l-au trimis mai defect decat era.

Nu am nimic de ascuns, asa ca pun IMEI-ul aici. (daca-l vreti complet nu este nici o problema)

Defectul care-l avea, faptul ca incarca foarte greu si functiona transferul de date se putea constata foarte usor, fara a desprinde de tot mufa USB si a face poze cu ea demontata. 

 

Sigur nu va mai răspunde....

Sent from my LG G3

Am raspuns mai jos. Nu lucrez la firme concurente. Daca vreti, va pun si scanarile proceselor verbale si ale pozelor..... cu tot ce am primit de la service.Sunt doar un client care a primit inapoi un telefon stricat mai rau decat era de la un service autorizat Alview (sau colaborator, cum le place celor de la Visual Fan sa le spuna) care reprezinta firma Visual Fan. 

Si DA, chiar am cumparat trei telefoane Alview P5 Quad.......... 

Edited by nicolaev1970
Link to post
Share on other sites

Pe data de 18 oct. 2014 am adus in Magazinul Media Galaxy Feeria, telefonul cu seria IMEI *****489679, Allview P5Quad negru, Proces Verbal de Predare Primire (din 18 oct.2014), aflat in garantie, cu urmatorul defect: Incarca foarte greu (1-2 % in doua ore), raspunde greu la comezi. Telefonul arata procesul de incacare (lucru verificat in magazin si consemnat in procesul verbal de predare primire), a fost predat complet, cu incarcator, cablu de date, casti manual de utilizare si cutie intacta, certificat de garantie in original si bonul de achitare a produsului. Pe data de 29 oct. 2014 (la 10 zile de cand a fost lasat in magazin) am primit SMS de la SFINX TELECOM (firma service autorizat Allview) in care mi se spunea ca: “garantia anulata, datorita utilizarii necorespunzatoare. Reparatia se poate realiza doar contra cost = 450 lei + taxe postaleâ€. Am refuzat reparatia contracost si am solicitat trimiterea produsului in magazin, mentionand telefonic ca vreau produsul asa cum l-am trimis (sa se poata incarca 1-2 % foarte greu).Pe data de 31 oct. 2014 cand am venit sa ridic produsul, am constatat ca telefonul nu mai putea fi incarcat deloc, mufa de incarcare la telefon nu mai este fixa, cablul nu mai sta fixat in telefon si nu mai incarca deloc si nu mai arata semnul de incarcare.

In concluzie, l-au trimis mai defect decat era.

Nu am nimic de ascuns, asa ca pun IMEI-ul aici. (daca-l vreti complet nu este nici o problema)

Defectul care-l avea, faptul ca incarca foarte greu si functiona transferul de date se putea constata foarte usor, fara a desprinde de tot mufa USB si a face poze cu ea demontata. 

 

Am raspuns mai jos. Nu lucrez la firme concurente. Daca vreti, va pun si scanarile proceselor verbale si ale pozelor..... cu tot ce am primit de la service.Sunt doar un client care a primit inapoi un telefon stricat mai rau decat era de la un service autorizat Alview (sau colaborator, cum le place celor de la Visual Fan sa le spuna) care reprezinta firma Visual Fan. 

Si DA, chiar am cumparat trei telefoane Alview P5 Quad.......... 

Salut Newbie,

 

Conform constatarilor  facute de tehnicieni :

Pinii mufei de incarcare (usb ) s-au exfoliat de pe placa de baza din cauza utilizarii necorespunzatoare .

Initial se incearca lipirea acestor pini la loc dar daca dupa aceasta operatiune in continuare mufa nu incarca (sau prezinta dificultati la incarcare /conectare la pc ) se ia decizia de inlocuire a placii de baza deoarece aceasta mufa/pini/subansamblu nu se mai poate repara .

Daca tu refuzi reparatia telefonului se incearca asamblarea acestuia la loc cum a fost trimis de catre client dar trebuie sa intelegi ca in momentul in care pinii respectivi se exfoliaza de pe placa de baza ,practic aceasta mufa mai este sustinuta doar de carcasa din punct de vedere tehnic .

La demontarea dispozitivului daca aceasta se desprinde de tot ,chiar daca unul dintre tehnicieni o relipeste s-ar putea sa nu mai functioneze .

 

 

Facand o paralela :E ca si cum ai sparge display-ul la un telefon,il trimiti la noi ,iar cand se intoarce nu se mai aprinde .Acel display este defect si se poate defecta oricand de tot .(atat cat si ca in urma unui soc mecanic sau a unei utilizari necorespunzatoare se pot defecta si alte subansamble ) .

 

Utilizare necorespunzatoare in acest caz insemna fortarea mufei de incarcare ,miscarea acesteia in mod repetat si brusc atat timp cat este la incarcat dispozitivul etc .

 

Multumim pentru intelegere !

Link to post
Share on other sites

L-a incarcat gresit omul, priceless [emoji1] Avand in vedere calitatea telefoanelor si a tabletelor AllView, eu nici nu m-as mai risca sa le incarc. As sta cu cortul in fata sediului lor si as ruga un angajat Allview sa-mi incarce in mod corect dispozitivul.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Deci produsele firmei sunt de o calitate indoelnica si pretul nu reflecta calitatea, de garantie nu se mai pune problema...

Sper ca si nici o ruda de a mea sa nu achizitioneze un produs de la dvs...

 

 

Sent from my iPlaca using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Service-ul e de 2 lei. Am înlocuit touch-ul la ei, am plătit și mi-a venit defect. Și acuma e la fel. Nu l-am trimis înapoi deoarece mi s-a părut penibil sa plătesc curierul pentru a repara ceva ce ar fi trebuit făcut bine din prima.

Eu nu voi mai cumpăra allview cat oi trăi!

Link to post
Share on other sites

L-a incarcat gresit omul, priceless [emoji1] Avand in vedere calitatea telefoanelor si a tabletelor AllView, eu nici nu m-as mai risca sa le incarc. As sta cu cortul in fata sediului lor si as ruga un angajat Allview sa-mi incarce in mod corect dispozitivul.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Salut ,

Cum precizam :

Utilizare necorespunzatoare in acest caz insemna fortarea mufei de incarcare ,miscarea acesteia in mod repetat si brusc atat timp cat este la incarcat dispozitivul etc .

 

Link to post
Share on other sites

Eu tin sa te contrazic, din simplul fapt ca am primit cadou o tableta AllView de la mobilissimo si mufa de incarcare a tabletei era pilaf, doar dupa review. Mi-e greu sa cred ca Erwin sau staff-ul mobilissimo nu stiu sa incarce o tableta sau forteaza mufa intentionat. In plus, se stie ca si la telefoanele marca Samsung, care nu-i o firma de cartier, apare problema cu mufa de incarcare, dar n-am auzit sa fie refuzata garantia pe motivul penibil ca omul a vrut sa-si bata joc singur de telefon.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Salut ,

Cum precizam :

Utilizare necorespunzatoare in acest caz insemna fortarea mufei de incarcare ,miscarea acesteia in mod repetat si brusc atat timp cat este la incarcat dispozitivul etc .

 

Doamna / Domnule, tin sa va amintesc ca service-ul oferit de firma dvs. este jalnic. Cand am reclamat faptul ca telefonul meu a venit cu defect de la reparatie (am platit reparatia, nu s-a facut pe baza garantiei), am creat un tichet pe site-ul dvs. pentru suport. Mi s-a zis ca am garantie timp de 6 luni pentru manopera iar daca nu imi convine ceva sa trimit telefonul inapoi. Am refuzat din doua motive simple:

-1 la mana, mi se pare penibil sa mi se ceara plata curierului pentru a trimite coletul la Brasov dupa ce ati asamblat telefonul gresit (mai exact, touch-screen-ul nu a fost lipit bine).

-2 la mana, am zis ca merg la un service din oras sa-l repar. inca nu am facut-o.

Nu am mers la OPC dintr-un singur motiv, statusem 2 saptamani fara telefon (asta se poate dovedi, presupun ca tineti evidenta telefoanelor care va vin in service) si, pentru o reparatie de 30-40 de lei (bani pe care ii pierd aiurea!), sa mai stau iar doua saptamani fara telefon. Mi se pare jalnic. Iar faptul ca la orice defect aparut la telefoanele vandute de firma VISUAL FAN recomandati resetarea la parametrii din fabrica mi se pare si mai penibil. Ar trebui sa tineti cont de parerile cumparatorilor ca altfel o sa picati in cap ca MIG-urile de la Buzau. Vorba aia, ulciorul nu merge de multe ori la apa...

P.S: ceea ce am zis eu se poate documenta pas cu pas. Am actele si pot dovedi cu poze defectul. Din pacate, este sfarsita garantia pentru manopera dar oricum, cu ea sau fara ea, lucrul facut de service-ul VISUAL FAN ESTE EXECRABIL. Sa nu mai zic si de faptul ca a venit cu o zgarietura urata pe rama...

RUSINE ALLVIEW!!!!

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

 Daca citesti cu grija certif. de garantie, aceasta se acorda numai pt. defectele de fabricatie. Pe intelesul tuturor: daca l-ai verificat ca funtioneaza in magazin si totul a fost ok (adica ai iesit cu el pe poarta) se considera ca este bun si deci nu are viciu de fabricatie, doar utilizare necorespunzatoare, care implicit atrage anularea garantiei. Vorbesc din proprie experienta

Link to post
Share on other sites

Nu. Nu este asa. Cel putin nu conform legii. Si e si logic. In primul rand nimeni nu ma poate obliga sa stau in magazin cu orele sa testez ABSOLUT tot. Sau sa stau pana face un ciclu de incarcare / descarcare. Exista o perioada de cateva luni in care se considera ca orice defect este viciu de fabricatie (nu stiu exact daca asta e termenul). Nici vorba sa fie principiul "ai iesit cu el pe poarta dupa ce l-ai verificat, inseamna ca e bun". Ce sa verific in magazin ? Ca porneste ? Sau nu e vorba de smartphone, ci de lanterne aici ?

Link to post
Share on other sites

E corect ce zice Innoxius. Intr-adevar, vanzatorii incearca pe cat posibil sa nu onoreze garantia. Dar daca iti crapa ceva hardware si tu te duci cu telefonul impecabil, fara urme de socuri mecanice, fara urme de lichid, nu au cum sa nu-ti onoreze garantia. La AllView am observat ca motivul cel mai des invocat e ca nu stim sa incarcam telefoanele [emoji1]

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Mda.... Asa cum am scris si la post #204 -->, vorbesc din proprie experienta,  Se pot citi si raspunsurile celor de la Allview... Pot sa va dau si raspunsul celor de la OPC.....  Concluzia a fost urmatoarea: Telefon trimis in service deoarece incarca foarte greu si functioneaza transferul de date, anulat garantia pe motiv "utilizare necorespunzatoare" si stricat definitiv....  astfel incat sa nu mai poti folosi nici transferul de date si nici sa nu-l mai incarci (nici macar cum l-ai trimis).

Nu a fost problema vanzatorilor sa nu  onoreze garantia. Problema a fost la Service-ul autorizat......  Aveam folia de protectie originala din pachetul lor, iar dupa 11-12 luni de utilizare, chiar si in husa de protectie flipchart... nu poti sa mai spui ca este impecabil...  Asa cum a spus si Sp1tfire....  nu stim sa le incarcam....   Oricum, la 450 lei (cat m-ar fi costat reparatia + taxe de transport)  mi-am cumparat alt telefon:  display IPS de 4.5 inch cu rezoluție 480×854 pixeli cu rezoluție 540×960 pixeli, procesor Broadcom quad-core la 1.2 GHz pe ARM Cortex-A7, 1 GB RAM, 8 GB spațiu de stocare și slot pentru microSD, Android 4.4 KitKat, dual-sim, 8 Megapixeli și cameră frontală de 0.3 

Inca mai am 2 tel Allview care functioneaza....

Lucrurile pe care va recomand sa le verificati la fiecare achizitionare:   incarca, se conecteaza la PC, se conecteaza la Wi-Fi, bluetooth, eventual HotSpot, accesarea catorva meniuri   si GATA ...

Parerea proasta o am in continuare fata de service-ul Allview si voi recomanda in continuare sa nu se cumpere produse Alview.... decat pentru unica folosinta....

Link to post
Share on other sites

Noroc ca nu fac si masini, altfel ar trebui sa verificam la cumparare daca se roteste volanul :D

 

Lucrurile pe care va recomand sa le verificati la fiecare achizitionare:   incarca, se conecteaza la PC, se conecteaza la Wi-Fi, bluetooth, eventual HotSpot, accesarea catorva meniuri   si GATA ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      Allview tocmai ce au anunțat primul asistent virtual în limba română. Acesta va veni preinstalat pe Allview X4 Soul Infinity. 
      Iată comunicatul de presă:
      Allview lansează primul asistent vocal în limba română, creat de echipa de cercetare și dezvoltare a companiei brașovene
      Noul flagship, telefonul X4 Soul Infinity, va fi primul terminal Allview dotat cu asistent vocal
      19.09.2017 - Allview, brandul autohton numărul unu de smartphone-uri și tablete prezent pe piața din România, anunță lansarea asistentului vocal în limba română. Zilele acestea Allview definitivează ultimele scenarii de răspuns și lucrează deja la stadiul doi de evoluție a asistentului vocal. X4 Soul Infinity, flagship-ul Allview care se va lansa în curând, va fi primul terminal dotat cu asistent vocal.
      Platforma AI dezvoltată de Allview vine ca o confirmare a noii etape de dezvoltare a companiei. Activitatea Allview a fost remarcată și pe piața internațională, fapt confirmat de recenta nominalizare a companiei în raportul Bursei de la Londra, în rândul “top companii care pot inspira Europa”.
      „Suntem inspirați de clienții care au crezut în noi și care au cumpărat produsele Allview să demonstrăm că am evoluat și că putem concura pe un nou segment de piață, într-o altă ligă. Am investit mult know-how și resurse în noul X4 Soul Infinity și în crearea asistentului vocal. În urma mai multor studii am identificat faptul că românii își doresc un asistent vocal cu care pot interacționa în limba noastră și cred că am reușit să venim cu un produs puternic, cu impact real pentru piața locală”, a explicat Lucian Peticilă, fondatorul Allview.
      Echipa Allview a integrat pentru început cele mai utile funcții, care sunt necesare atunci când utilizatorul se află în mașină sau dorește să rezolve rapid o situație fără a tasta. Compania va lucra permanent la dezvoltarea de noi capabilități, astfel că asistentul vocal va cunoaște o adevărată evoluție la scurt timp de la lansare. Utilizatorii care vor cumpăra telefoanele dotate cu asistent vocal se vor putea bucura de funcțiile acestuia, compania fiind pregătită să lanseze versiuni noi ale asistentului.
      “Suntem în punctul în care vom putea dezvolta asistentul vocal în orice direcție vom dori, inclusiv lansarea în alte limbi europene, pentru piețele internaționale“, a dezvăluit Lucian Peticilă.
      Versiunea Beta a asistentului vocal va fi disponibilă pe două terminale din aceeași gamă, respectiv X4 Soul Infinity cu noua generație de ecran de 5,7” și X4 Soul Infinity Plus, cu ecran de 6”. Caracteristicile complete ale noilor telefoane vor fi prezentate în momentul lansării din toamna acestui an.
    • By Alex Matei
      Salut. Am un allview v1 viper e din 2013. Telefonul a functionat perfect, n-am avut probleme cu el, dar int-un timp m-a batut gandul sa-i fac un upgrade, nu aveam update-uri disponibile, si fiind incapatinat am cautat android 5.0 pe diferite forumuri, intr-un final am gasit o versiune dezvoltata de un roman. Am pus-o , arata frumos, n-am ce zice, dar apar o multime de probleme, incepand de la google play , care arata non-stop "downloading" fara success, si atele. Asa ca m-am gandit poate ii pun firmware-u care a venit din frabrica, dar de unde? Nu I-am facut backup. De aceea am apelat aici, poate cineva are acest telefon si imi poate da backup-ul lui, sau un link la firmaware-ul original. Multumesc.
      Acesta e telefonul : http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/4153-forum-allview-v1-viper-e-telefon-chic-pentru-cei-care-preferă-dimensiuni-mai-mici-pentru-un-telefon-unboxing-review-și-galerie-foto/
    • By Lisa
      Buna seara. Am o tableta allview alldro 2 speed cumparata in 10-04-2014 pentru un concediu ( strict pt chat pe skype , verificare email si jocul jewels , care sunt destul de mici ).
      Am folosit-o in acel concediu pt a tine legatura cu familia , dupa care cateva luni o deschideam dimineata pt o verificare rapida a emailurilor ( am cateva nu doar o adresa ) dupa care o inchideam pana a 2-a zi de dimineata. Dupa cam un an am adus-o la setarile dim fabrica si am pus-o in cutia ei la pastrare deoarece nu am mai avut nevoie de ea ( deoarece am achizitionat un smartphone cu diagonala destul de mare care a inlocuit tableta ).
      Inca de cand am luat tableta de la flanco (la cateva luni ) a inceput sa faca erori si sa se inchida singura , uneori se reaprindea si greu o mai puteam opri . Cand i-am contactat pe cei de la flanco mi-au spus ca trebuie sa o duca in service pentru verificare si eventual o reparare. Auzind acestea am fost socata ca desi am cumparat tableta noua din magazin ( nu de la resigilate ci noua sigilata ) , am mai si citit pe di erse forum-uri , de astfel am auzit cazuri precum ca la astfel de centre/service se cam fura piesele bune din respectivul device si se inlocuiesc cu unele mai proaste . Eram foarte dezamagita insa am preferat sa dau vi a pe aplcatiile instalate ( desi erau doar cele banale cu review-uri bune ) deoarece mi-a fost teama sa dau in service tableta noua si sa ma trezesc cu cine stie ce si am preferat sa o pun la pastrare.
      Fupa cateva luni _ un an am decis sa verific tableta , insa surpriza cea mai neplacuta a venit odata cu incercarile mele esuate de a o deschide in zadar deoarece se aprinde si ramane blocata pe logo-ul Allview si nu se mai deschide ..In momentul in care apas ambele butoane ( power + home ) pt resetare se intampla acelas lucru incontinuu : tableta se inchide pt cateva secunde dupa care reporneste singura ramanand blocata la fel ( pe logo-ul Allview ).
      Cum este posibil ca produsele cumparate noi ( si in special allview ) sa fie defecte din fabricatie si cum trece garantia gratuita de 2 ani , cum mor odata cu ea ?! 
      Tin sa mentionez ca nu doar tableta mea a fost defecta di fabricatie ci si inca vre-o 4 telefoane allview cumparate de la diverse magazine la fel cu probleme de functionare.
      Allview ar trebui sa ofere garantie pe viata ( dupa parerea mea ) sau cel putin 5 ani tinand cont ca preturile produselor sunt destul de ridicate iar produsele sunt sub orice critica .
      Eu nu voi renunta deoarece tableta asta a costat ceva bani si nici macar nu am reusit sa ma folosesc de ea cum trebuie. Este chiar strigator la cer !! Cineva trebuie tras la raspundere si sa rezolve problema ca nu ne dau banii afara din casa sa ne cumparam acelas produs an de an !!
    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      Allview X3 Soul Lite
       
      Mobilissimo.ro prezintă telefonul Allview X3 Soul Lite la doar 2 ore după anunțarea sa oficială. Terminalul costă 899 lei și există și un voucher care îi scade prețul cu 300 lei. Detalii aflați în clip-ul de mai jos. Handsetul vine cu un ecran 2.5D de 5 inch, cu rezoluție HD și procesor quad core MediaTek. Aduce 3 GB RAM, 16 GB stocare, baterie de 2400 mAh și camera de 13 MP.
       
      Allview X3 Soul Lite prețuri actualizate:
      Allview.ro eMAG.ro Cel.ro evoMAG.ro Altex.ro Compari.ro  
       
      Allview X3 Soul Lite Preview
       


       
       
      Allview X3 Soul Lite Unboxing
       
      curând
       
       
      Allview X3 Soul Lite Review
       
      curând
       
       
      Allview X3 Soul Lite Galerie Foto
       

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      Allview P8 Energy Pro
       
      Mobilissimo.ro scoate din cutie un battery phone de mari dimensiuni, modelul Allview P8 Energy Pro. El vine cu un ecran de 6 inch AMOLED și costă 1.899 lei. Punctul său forțe e bateria de 5020 mAh, care în condițiile unei talii de 8.4 mm, nu e rea deloc. Terminalul se remarcă și prin scannerul de amprente integrat în butonul Home și panoul frontal 2.5D.
       
      Allview P8 Energy Pro prețuri actualizate:
      eMAG.ro Cel.ro evoMAG.ro Altex.ro Compari.ro  
       
      Allview P8 Energy Pro Unboxing
       


       
       
      Allview P8 Energy Pro Review
       
      curând
       
       
      Allview P8 Energy Pro Galerie Foto
       

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use