Clicky

Jump to content

cosmin_ciuc

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About cosmin_ciuc

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    HTC Radar
  1. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Banuiesc ca aceasta este oferta promotionala de Paste a Vodafone-ului. Ce se va intampla dupa 15 mai? Cine poate sti?... Mi-ar place sa vad in presa de specialitate un raport despre cat de multe abonamente RED au fost incheiate in perioada de valabilitate a promotiei. Dar tare mi-e ca nu se va intampla asta.
  2. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Un raspuns pe cat de elegant pe atat de insubstantial. M-as fi asteptat ca cel putin, smartphone-urile incompatibile cu abonamentele RED sa fie eliminate din lista "Telefoane recomandate cu Vodafone RED". Mi-as fi dorit sa vad aparitia unei note in pagina web de selectie a abonamentului din cadrul magazinului virtual, care sa-i atraga atentia cumparatorului asupra faptului ca abonamentul selectat contine servicii incompatibile cu smartphone-ul ales. Mi-as fi dorit sa vad o reducere a pretului abonamentului RED atunci cand este cumparat cu un smartphone non-Android. Mi-ar placea sa ma duc din nou intr-un magazin Vodafone si sa vad pe pliantul de prezentare al abonamentelor RED scris cu litere de dimensiune normala faptul ca serviciile Vodafone Cloud si Vodafone Protect sunt compatibile doar cu sistemul de operare Android. Dar probabil ca am vise si nazuinte mult prea mari. In aceeasi infama sectiune colapsata intitulata "Bine de stiut", la ultimul punct zice asa: "Pachetele Vodafone RED sunt promoționale. Oferta este valabilă pentru contractele noi, încheiate pe 2 ani, până la 15 mai 2013." Ce inseamna sintagma "termen scurt" din raspunsul pe care l-am primit? Inseamna 3 zile? Inseamna 14 zile? O luna? Se va porta serviciul Vodafone Cloud pe sistemul de operare Windows Phone inainte de 15 mai 2013? Ce inseamna sintagma "termen mediu"? Banuiesc ca nu se refera la o data pana in 15 mai 2013 ci la una ulterioara acestei date. Asa ca "termen mediu" inseamna cumva 2 luni? Inseamna 4 luni? Sau poate ca sunt 6 luni? Intre timp totul ramane ca si pana acum, dupa cum am stabilit.
  3. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Da, asa este. Eu ii intrebasem de ce mai recomanda acele smartphone-uri cu abonamentele RED si printr-un alt e-mail le semnalasem faptul ca induc rau de tot lumea in eroare si ca nu asigura o transparenta completa a informatiilor.
  4. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Am semnalat printr-un e-mail in urma cu 2 zile echipei de suport Vodafone faptul ca pe pagina de prezentare a abonamentelor RED sunt prezente terminalele Windows Phone 8S si Nokia Lumia 920 ca si smartphone-uri recomandate la abonamentele RED desi sistemul lor de operare (Windows Phone 8) este incompatibil cu serviciile Vodafone Cloud, Vodafone Protect si Zonga. Astazi am primit un raspuns detaliat la sesizarea mea. Iata raspunsul: "Buna ziua, Am revenit cu acest email pentru a va transmite informatiile primite. In momentul de fata am optat pentru lansarea serviciilor Vodafone Cloud si Vodafone Protect doar pentru sistemul de operare Android. Sistemele de operare iOS si WP8 sunt sisteme inchise cu un control strict al aplicatiilor implementate si care opteaza preponderant pentru solutii proprii. Pentru ca am primit feedback-ul de la clienti cat si din dorinta de a putea oferi beneficiile celor doua aplicatii unui numar cat mai mare de clienti exista deja planuri de implementare a aplicatiilor pentru iOS si WP8. In curand serviciul Cloud va fi disponibil pentru smartphone-uri si tablete iOS iar pe termen scurt serviciul Cloud va deveni disponibil si pentru telefoane Windows Phone 8. Pe termen mediu si Vodafon Protect este posibil sa devina disponibil pentru alte sisteme de operare. Va stau la dispozitie in continuare pentru orice solicitare legata de serviciile noastre."
  5. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Stiu ca discutia asta este oarescum pe langa subiect, dar postarea lui "Dev" m-a incitat la scris. Cine e interesat citeste, cine nu e interesat poate sa sara peste acest mesaj. Eu sunt abonat Vodafone din 1999, de pe vremea cand se numea Connex. Dintotdeauna am avut abonament. De prin 2004 am un al doilea abonament pe numele meu, la care utilizator este altcineva. Sunt client Gold. In ianuarie 2012 m-am decis sa-mi schimb HTC Touch Diamond-ul (Windows Mobile 6) luat tot de la Vodafone cu un HTC Radar (Windows Phone 7.5). Ma folosesc de punctele de fidelitate acumulate, fac prelungire de contract pe 2 ani de zile, si obtin o reducere la pretul lui HTC Radar de 152 EUR. Adica am platit pe aparat 207 EUR. Si vine in vara lui 2012 Microsoft-ul si anunta ca Windows Phone 7.5 e mort, ca de acum isi canalizeaza toate eforturile pe Windows Phone 8, si ca Windows Phone 7.8 va fi ultimul update disponibil pentru terminalele curente. Genial! Cand incepe sa fie distribuit Windows Phone 7.8 eu stau si astept, si astept sa vad si eu mesajul ca am un update. Si mesajul nu mai vine. Intr-un final intreb pe forumul Vodafone-ului cand va primi si HTC Radar-ul meu update-ul, si mi se raspunde sec, ca Vodafone nu are in plan sa distribuie update-ul WP 7.8 pentru terminalele HTC Radar. Genial, a doua oara! Scriu la HTC Worldwide, mi se raspunde ca toate terminalele cu WP 7.5 vor primi update-ul la 7.8 la un moment dat. Le zic celor de la Vodafone ("Uite ce mi-a zis HTC-ul"), nu se intampla nimic. Cand Vodafone mi-a zis ca nu va face update la WP 7.8 pentru HTC Radar m-au incurajat sa-mi aleg un nou smartphone cu Windows Phone 8. La momentul respectiv aveau in oferta doar Windows Phone 8S si 8X, dar eu nu mai vroiam HTC. Imi intrase microbul ca vreau Lumia 920 pe care insa Vodafone-ul la acel moment nu-l avea in oferta. La sfarsitul lui februarie 2013 se intampla minunea, si reuseste si Vodafone-ul, dupa luni de la lansarea oficiala, sa-si introduca in oferta, Nokia Lumia 920 (Windows Phone 8). Iau si eu legatura cu departamentul de relatii clienti in speranta ca poate reusesc sa obtin si eu un rabat de la lunile de perioada contractuala ramase. Le explic eu ca din cauza ca Microsoft-ul a declarat sistemul de operare mort, si din cauza ca nici ei Vodafone nu vor sa ma actualizeze macar la ultima versiune, si avand in vedere ca sunt abonat vechi, ma gandesc ca poate ar putea sa faca rabat la cele 9 luni de perioada contractuala ramase. Le-am zis ca sunt dispus sa-mi prelungesc contractul pentru inca 3 ani chiar (nu doar 2), daca e nevoie, numai sa-mi faca o oferta convenabila pentru pretul lui Lumia 920. Si-mi fac oferta: "Treceti dumneavoastra la un abonament mai scump cu vreo 3 EUR pe luna, faceti contract pe 3 ani de zile cu acest abonament mai scump, si va dam la Lumia 920 acelasi discount pe care-l dam si unui client nou venit in retea, care ia acelasi abonament ca si dvs., cu aceeasi optiune de smartphone ca si dvs., dar doar pe o perioada de 2 ani zile". Adica, faptul ca sunt client din 1999 nu conteaza, si ca sa faca rabat la 9 luni de perioada contractuala eu trebuie sa-mi fac contractul pe 3 ani in loc de 2. Si in plus trebuie sa iau si un abonament mai scump. Va dati seama ca am spus nu la aceasta oferta. Acuma, eu in octombrie anul acesta as putea sa-mi renegociez contractul. Sunt curios daca voi fi sunat, si sunt curios sa vad ce-mi vor propune. Mai ales ca-n ultimele zile le-am cam criticat oferta RED (zic eu pe drept) pe mai multe forumuri, inclusiv pe forumul Vodafone.
  6. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Am facut testul cu magazinul Vodafone pentru ca persoana de la dep.Relatii Clienti care m-a contactat a incercat sa ma convinga ca nu am dreptate atunci cand spun ca informatiile prezentate pe paginile web ale magazinului online sunt incomplete, induc clientul in eroare si nu sunt corect echilibrate discount-urile intre diversele marci de smartphone-uri. A incercat sa ma convinga ca toata informatia necesara este prezenta pe site-ul Vodafone, ca trebuie doar sa stii cum sa o cauti si cum sa o agregi. Cand am replicat ca nu consider aceasta abordare ca fiind una profesionista mi s-a spus ca pot oricand merge in orice magazin Vodafone si angajatii de acolo ma vor putea informa corect si ma vor putea consilia. Asa ca asta am facut, alegand un magazin Vodafone din apropierea mea. Din pacate am ajuns la concluzia ca cel putin persoana din magazin cu care am vorbit nu primise instruirea care ar fi trebuit, si ca daca nu as fi insistat eu probabil ca mi-ar fi vandut in ncunostinta de cauza un pachet de servicii incompatibil cu smartphone-ul ales de mine. Si nu cred ca este vina angajatului din magazin. Dupa cum am vazut ca este redactat acel pliant de prezentare a abonamentelor Red, si dupa cum am vazut ca este strucurata informatia de pe site-ul Vodafone, cred ca sefii departamentelor implicate in conceperea si implementarea acestor abonamente nu au cautat raspunsuri la urmatoarele intrebari: 1. Sunt serviciile incluse in abonamente compatibile cu toate tipurile de smartphone-uri comercializate de Vodafone? 2. Am ajustat discounturile aplicate la diverse smartphone-uri in conformitate cu capabilitatile lor? 3. Informatia prezentata in portalul Vodafone este completa si corecta? Informatiile de compatibilitate sunt vizibile catre client astfel incat acesta atunci cand cumpara un pachet smartphone+abonament sa aiba toata imaginea de ansamblu? 4. A fost personalul din magazine instruit corespunzator astfel incat sa faca fata la solicitari variate de combinare a abonamentelor cu diverse smartphone-uri? 5. Materialele publicitare sunt corecte si complete? Ofera o descriere a tuturor serviciilor incluse in abonament? Si as mai adauga o a sasea intrebare: 6. Au fost verificate in prealabil bazele de date pentru a vedea cati din actualii abonati si-au depasit in ultimele sase luni de exemplu cota de minute/SMS-uri inclusa in abonamentele lor?
  7. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Dupa cum am promis, am fost intr-un magazin Vodafone din Bucuresti. Nu am sa spun in ce magazin, fiindca lucratorii de acolo saracii nu au nici o vina, si nu vreau sa aud capate rostogolindu-se pe podea. Iata cum a decurs vizita la magazin: - Buna ziua! - Buna ziua! Cu ce va pot ajuta? - Pai as vrea sa cumpar telefonul Nokia Lumia 920, dar nu-l vad pe aici. - Aaaaaa nu-l avem in acest moment expus, dar cred ca mai avem unul in spate. Daca vreti ma duc sa verific. - Nu, nu, stati mai intai sa vedem la ce pret as putea sa-l cumpar. - Vreti sa faceti prelungire de abonament? - Ehhh, as vrea eu, dar nu se poate. Momentan sunt intr-o perioada contractuala care-mi expira abia in ianuarie 2014, asa ca ma gandesc sa-mi mai fac inca un abonament. - Si v-ati gandit la un abonament anume? - Pai am auzit ca aveti acum niste abonamente noi. Imi puteti da mai multe detalii? Primesc un pliant care prezinta pe scurt cele trei abonamente Red. - Eu v-as recomanda Red 29, aveti convorbiri nelimitate, si 500 MB trafic inclus. - Mda, numai ca nu cred ca-mi vor ajunge cei 500 MB. - Atunci urmatorul. - Cat costa abonamentul pe luna? Vad ca pe acest pliant 45 EUR este taiat si langa scrie 35 EUR. - Acela este pretul abonamentului daca-l luati fara telefon. Cu telefon, el costa 45 EUR pe luna, timp de 2 ani. - Si cat ar costa Nokia Lumia 920 cu acest abonament? Incepe sa verifice o lista tiparita, si-mi spune: - 1050 lei. (n.a. sau undeva un jurul lui 1050, nu mai tin foarte minte cu precizie suma, mai ales ca era in lei) - Hmmm, destul de mult. Si ce am inclus in astia 45 EUR lunari? - Pai aveti convorbiri nelimitate, mesaje SMS nelimitate, aveti si convorbiri internationale si 1 GB date. Si..., puteti sa va faceti si asigurarea telefonului. Aaaa..., ba nu, nu e optionala, e inclusa, dupa cum scrie pe acest pliant. - Da, multumesc. Vad ca scrie pe acest pliant ca sunt inclusi 15 GB in Vodafone Cloud. Imi puteti spune mai multe despre acesta? Ce este Vodafone Cloud? - Aaaaa, pai va este familiar Dropbox-ul? - Marturisesc ca nu. - Ce telefon aveti acum? - Am un HTC Radar cu Windows Phone. - Da, eu un HTC cu Android, si Dropbox-ul imi permite sa stochez pozele mele on-line si apoi sa le accesez de pe orice calculator. - Aha... Un soi de Microsoft Skydrive? - Da, ceva de genul acesta. - Si daca cumpar Lumia 920 cu Red 45 pot sa folosesc acest Vodafone Cloud? - Da. (pe un ton foarte hotarat) Intre timp eu tot citeam pe pliant textele scrise cu litere mici, sa vad daca scrie acolo cum ca acele servicii sunt disponibile doar pentru Android. Nu vad sa fie scris nimic de acest gen. - Sigur pot sa folosesc de pe Lumia 920 serviciul asta? - Da,... asa ar trebui,... dar mai bine sa verific. O sa intreb un coleg. - Va rog. Cat timp vanzatorul butoneaza la computer, eu intorc pliantul pe spate, in cautarea unui disclaimer. Si mai era ceva care ma intriga. Pe fata pliantului nu scria absolut nimic despre Vodafone Protect sau Zonga. Pe spatele pliantului gasesc si Vodafone Protect-ul pomenit si Zonga. Dar in continuare nu vad nici un disclaimer cu privire la compatibilitatea acestor servicii cu diversele sisteme de operare pentru smartpphone-uri. - Hmmm, daca n-ati apucat sa luati legatura cu colegul ca sa-i puneti intrebarea, vad pe spatele pliantului ca mai sunt incluse si alte servicii in acest abonament despre care nu mi-ati zis nimic. Intrebati-l va rog si despre Vodafone Protect. - Aaaaa, pai nu ca nu l-am mai contactat pe coleg. Verific mai intai pe site. - Si ce zice pe site? - Zice ca serviciul Vodafone Cloud poate fi folosit pe smartphone-uri si tablete compatibile. - Pai si ce inseamna "compatibile"? - Nu scrie. - Hmmmm, cam ciudat. Cred ca va trebui sa apelati la colegul pentru lamuriri. Intre timp spuneti-mi ce-i cu Vodafone Protect. - Zice pe site ca include un antivirus si va permite sa va localizati telefonul pierdut sau sa-l blocati daca v-a fost furat. E un sistem de protectie in plus pentru telefonul dvs. - Si pot sa-l folosesc cu Nokia Lumia 920? - Stati sa verific. Trec cateva secunde. - Aaaaa... am gasit ceva. Zice aici ca aplicatiile de descarca din Google Play. - Pai inseamna ca sunt pentru Android. - Da, asa se pare. - Hmmmm, si nu se poate sa scoateti din abonament serviciile astea pe care eu nu le pot folosi si sa reduceti costul lunar? - Nu, imi pare rau, dar nu avem noi aceasta autoritate. - Atunci, imi puteti reduce pretul la telefon? - Nu, imi pare rau nici acest lucru nu este in puterea mea. - Atunci, imi pare rau dar nici eu nu mai doresc sa achizitionez acest abonament. Nu-mi convine sa platesc timp de 2 ani niste servicii pe care nu le pot folosi, si in lumina acestor informatii nici pretul lui Lumia 920 nu mai este prea atractiv. Va multumesc pentru informatii. - Cu mare placere. Puteti lua pliantul daca doriti. - Nu, multumesc. - O zi buna! - La revedere! Deci daca eu nu as fi insistat, mi-ar fi fost vandut un abonament cu niste servicii pe care nu le-as fi putut folosi.
  8. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Deci, momentan nici Zonga nu e suportat pe terminalele Windows Phone. Inca un serviciu pe care-l platesti dar nu-l poti folosi. Astazi am semnalat printr-un e-mail departamentului de Relatii Clienti de la Vodafone, faptul ca in online shop, nu este nicaieri precizat in mod clar faptul ca anumite servicii incluse in abonamentele Red nu pot fi folosite decat cu smartphone-uri Android, si faptul ca nu mi se pare deloc corect ca un smartphone Nokia Lumia 920 sa coste de 2 ori mai mult decat un Samsung Galaxy SIII, la acelasi abonament Red 45, in conditiile in care Nokia nu va putea accesa doua din serviciile incluse (Vodafone Cloud si Vodafone Protect). A fost ca si cum as fi vorbit la pereti. S-a incercat sa mi se explice ca nu este posibil sa se reduca pretul lui Lumia 920, si nici nu se poate reduce pretul abonamentului, si ca toata raspunderea in alegerea terminalului si a tipului de abonament o poarta clientul. Mi s-a spus ca toate informatiile sunt prezente pe site-ul Vodafone si ca trebuie doar sa stii unde sa le cauti. Cand le-am zis ca in pagina web de selectie a abonamentului nu este pus nici un link direct catre descrierea detaliata a abonamentului mi s-a spus ca este imposibil de facut asa ceva. Cand le-am zis ca si in pagina de descriere a abonamentelor, datele de compatibilitate a serviciilor Vodafone Protect si Vodafone Cloud cu diverse sisteme de operare sunt efectiv ascunse intr-o sectiune care este implicit hidden si care mai si are un text lung cat o zi de post, m-am lovit de urechi surde. Am promis ca ma duc astazi intr-un magazin Vodafone si o fac pe prostul. Cer sa-mi vanda un HTC 8X sau un Lumia 920 impreuna cu Red 45, si-i pun sa-mi explice in detaliu de ce anume voi beneficia pe luna in contul celor 45 de euro platiti de mine. Mai multe detalii puteti vedea pe forumul Vodafone la adresa aceasta: "https://forum.vodafone.ro/t5/Feedback-%C5%9Fi-sugestii/Pareri-despre-noile-abonamente-RED/td-p/80264".
  9. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Si ca sa fie treaba si mai buna, acum am vazut ca pentru a utiliza serviciile Vodafone Protect si Vodafone Cloud ai nevoie de aplicatii care ruleaza numai pe sistemul de operare Android. Avand in vedere ca aplicatiile Vodafone Protect si Vodafone Cloud sunt disponibile doar pentru sistemul de operare Android, chiar trebuia ca Nokia Lumia 920, care are sistemul de operare Windows Phone 8, sa coste atat de mult atunci cand il achizitionezi impreuna unul din abonamentele RED? Adica, dupa ce ca dai luna de luna cate 45 EUR timp de 2 ani de exemplu, trebuie sa mai dai si pe telefon 239 EUR? Si asta in conditiile in care serviciile Vodafone Cloud si Vodafone Protect incluse in astia 45 EUR nu le poti folosi. Din descrierea abonamentelor RED citire: " [...] Vodafone Protect este o soluție completă de protecție antivirus și localizare telefon în caz de furt sau pierdere. Pentru a putea folosi serviciul trebuie instalată aplicația Vodafone Protect. Aplicația este disponibilă doar pentru smartphone-uri cu sistem de operare Android. [...] Vodafone Cloud este un serviciu pentru salvarea fișierelor personale de pe smartphone, PC sau tabletă într-un loc centralizat și pentru accesarea lor de pe un dispozitiv compatibil. Pentru a putea folosi serviciul trebuie instalată aplicația Vodafone Cloud. Aplicația Vodafone Cloud este disponibilă doar pentru smartphone-uri și tablete cu sistem de operare Android."
  10. cosmin_ciuc

    Vodafone lansează noile abonamente RED

    Am votat si eu, din pacate pentru Vodafone, votul meu este unul negativ. Iar opinia mea, pe care de altfel mi-am exprimat-o si pe forumul Vodafone, este urmatoarea (o sa reiau aici postarea mea de pe forumul Vodafone): "[...] In urma cu o saptamana scrisesem pe acest forum o sugestie, si anume ii recomandam departamentului de marketing din Vodafone Romania sa se inspire din oferta Vodafone UK. Vodafone UK are de ceva vreme (luni de zile) asa numitele "RED plans". Si iata ca vine si Vodafone Romania cu niste abonamente numite tot "RED". Din pacate se pare ca doar numele abonamentelor din UK au fost atractive pentru marketing-ul romanesc. Sa va explic si de ce. In oferta Vodafone au aparut abonamentele Red 29 cu un cost lunar de 29 EUR, Red 45 cu un cost lunar de 45 EUR si Red 65 cu un cost lunar de 65 EUR. Toate cele 3 abonamente Red de la Vodafone Romania au minute si SMS-uri nelimitate in orice retea nationala si minute nelimitate in orice retea fixa europeana. Cam inutil as zice eu. Tare as vrea sa cunosc si eu o persoana, un utilizator normal nu de business, care foloseste telefonul doar in interes personal (nu face tele-sales) si consuma mai mult de 1.000 de minute pe luna. Red 29 are doar 500 MB trafic de date inclus, Red 45 are 2 GB trafic de date iar Red 65 are 4 GB trafic de date. Toate cele 3 abonamente Red ofera muzica nelimitata cu Zonga. Sa inteleg ca traficul de date cu serviciul Zonga nu se contabilizeaza? Toate aboanmentele Red contin si serviciul Vodafone Protect care pe langa un antivirus (nu as putea spune cat de performant este acesta) iti ofera si posibilitatea sa blochezi sau sa stergi datele remote de pe un smartphone pierdut sau furat. Oare avem nevoie de asa ceva? S-a facut un studiu de piata in Romania si s-a ajuns la concluzia ca este asa de cautat acest serviciu? Nu de alta dar atat Samsung Galaxy SIII de exemplu cat si smartphone-urile cu Windows Phone 8 vin out-of-the-box cu posibilitatea de a localiza remote telefonul, cu posibilitatea de a-l bloca, reseta etc. Toate abonamentele RED de la Vodafone Romania includ trafic de date cu Vodafone Cloud. Marturisesc ca nu stiu absolut nimic despre acest serviciu al lui Vodafone. Habar nu am cat poate fi de util. Vrea sa inlocuiasca serviciile Skydrive de la Microsoft, iCloud de la Apple sau Google Drive de la Google? Din nou ma intreb, oare chiar era necesara includerea in aceste abonamente a acestor facilitati? Mai avem in aceste abonamente RED si ceva minute in international si mai avem si asigurarea telefonului inclusa (doar pentru Red 45 si Red 65). Pe mine ma interesa smartphone-ul Nokia Lumia 920, insa am vazut ca nici daca as lua RED 65, cu cost lunar de 65 EUR, timp de 2 ani, tot nu reusesc sa reduc pretul terminalului sub 90 EUR (ma rog, 89 EUR ca sa fim scrupulosi pana la capat). Vorbeam astazi la birou cu cativa colegi despre aceste abonamente RED si mi s-a parut foarte buna remarca unei colege cand i-am zis ca exista un abonament de 65 EUR/luna. A zis: "E ca o rata la un credit bancar" . Si acum sa trecem la oferta lui Vodafone UK. Avem asa: "Red L Plan", cu cost lunar de 42 GBP (lire sterline) pe luna, iar Lumia 920 este GRATIS (zero lire). Red L Plan contine asa: minute nelimitate catre orice retea de telefonie mobila sau terestra din UK, numar nelimitat de mesaje SMS, 2 GB trafic de date. Si atat, dar cred ca este suficient. Exista posibilitatea, daca cineva doreste, sa achizitioneze servicii extra, gen Vodafone Protect, Zonga s.a.m.d. Mai avem tot la Vodafone UK si "Red XL Plan" care costa 47 GBP lunar. La fel Lumia 920 e GRATIS. Red XL contine minute si SMS-uri nelimitate si 4 GB trafic de date. Din nou, lista de servicii incluse in acest abonament se opreste aici, dar la cerere pot fi luate suplimentar si alte inflorituri la acest abonament. Exista si "Red plan" care costa 37 GBP lunar, are minute si SMS-uri nelimitate si 1 GB trafic de date, si platesti 69 GBP pentru Lumia 920. Acum, comparati si dumneavoastra ofertele, si spuneti care dintre ele vi se pare mai apropiata de nevoile utilizatorilor, care vi se pare mai potrivita cu nevoile si puterea de cumparare a pietei. Informatie suplimentara: paritatea GBP/EUR era astazi de 1.1743 EUR pentru 1 GBP.[...]"
×

Important Information

Terms of Use