Clicky

Jump to content

FlorinHiT

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About FlorinHiT

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    HTC ONE X
  1. Nu e de mirare ca la ora actuală nu avem o rezolvare a problemei cu lag-ul la LG G3S,atata timp cat si cei cu LG G3 se plang de aceasi problema. Asa ca nu te mai chinuii sa dai reset factory,ptr ca e o pierdere de timp.I-am dat eu de nenumarate ori,ba chiar am stat o perioada fara nici o aplicatie instalata si tot apare lag-ul.
  2. Hai sa fim seriosi,au aparut hdd-uri de 1,5-2-3TB .Am facut pe dracu-n patru si am cumparat o capacitate cat mai mare si le-am umplut repede cu torrent-e si doar atat,ca nici 5% din avem stocat nu am reusit sa le vizionam/ascultam etc. Si inca ceva, note 2 e prea mare ptr telefonul de zi cu zi . In momentul de fata nu vad alta solutie ,decat cea sa visam ce-ar mai apare nou.
  3. In momentul de fata nu prea ai ce sa iei. One x+ e "plin" si asta de ripple,se incinge mai mult ,iar la baterie nu se simte cei 300mAh in plus (aproape deloc) iar comandat din uk ajunge la vreo 28 mil aparatul si sincer nu se merita; LG Nexus n-a aparut pe la noi si mai dureaza; Samsung S3 e ok ,dar parca e cam invechit Sunt fan HTC si imi este greu sa ma orientez catre altceva.A aparut HTC X8 dar mi se pare prea scump la ce performante are . Si eu vreau sa-mi iau altceva azi si sunt aproape hotarat sa-mi iau un Note 2 .M-as intoarce cu placere la One S ,dar asta ar insemna sa ma feresc de un S3 .La S am observat ca touch-ul nu prea e de calitate ,si se zgarie mai repede decat la X .
  4. Salut, eu tind sa cred ca mai toate X-urile au aceasi problema ,adica un minim flex pe partea stanga dar nu multi cunosc.Intradevar nu e ceva iesit din comun ,dar gandeste-te ca e cam imposibil sa nu isi ia o mica cazatura cat de atent ai fi tu cu el.Nu e pacat sa cada pe partea stanga si sa se duca naiba display-ul ?Aaaa nu e pacat intradevar daca ptr tine nu conteaza 5-6mil cat costa un display nou. Eu nu ma refer acum sa dai cu el de toti peretii sau sa bati cuie cu el ,dar gandeste-te ca e foarte sensibil intr-o parte. Nu stie nici suportul HTC din romania cand ajunge X+ la noi ,dar'minteri emag-ul !
  5. E jale mare cu htc one x legat de garantie si de problemele generale pe care le are. Tot repara la ele sub pretextu ca producator numai da banii inapoi sau alt telefon nou si se incearca repararea lui.La cate reparatii a avut tel meu ,nici numai sta bine in carcasa.Se "balangane" si trosneste telefonul cum incerci sa-l strangi un pic. Oricum din ce am vazut cu ochii mei un tip a reusit sa schimbe telefonul si s-a intors cu el in garantie tot pe aceasi problema, pixeli morti .
  6. Ca sa vedeti cum isi bate joc HTC de clienti sai . Astazi am fost sa ridic tel din garantie ptr a 3-a oara (tel cumparat pe 6 august si dupa cele 40 zile care s-au scurs ,24zile a stat in service si 16 la mine,si iar timpul se scurge in defavoarea mea incepand de azi) . Ptr defectul de screen flex ,ptr care a trebuit sa refuz telefonul ptr ca nu au facut nimic prima data ,mi-au schimbat azi: display ,touch ,casca si o fisa .Placa de baza mi-au schimbato prima data ,deci mai trebuie sa-mi schimbe bateria si carcasa/capacul si era schimbat absolut totul la acest telefon. Toate bune si frumoase ,l-am butonat 1 min si am zis OK.Avea putin de "screen flex" dar saturat de atata umblatura am zis laso asa ,ca nu era asa grav cum era celalalt.Evident in drum spre casa am cautat pe la unirii sa-i pun o folie. Am ajuns acasa si am constat cu stupoare multi pizeli morti care se vedeau mai bine pe fundal negru si unu l-am zarit pe fundal alb unde era data.Vreau sa zic ca cel care aparea pe fundal alb ,pe fundal negru nu-l zaream. Am fugit cu el la garantie si vedeam pe drum cum parca se reparau pixelii singuri.Erau vreo 4 pixeli in partea dreapta care n-am reusit sa-i mai fac sa apara cand mi-a venit randul la garantie .Dar 3 pixeli am reusit sa ii arat in timp ce stateam la coada.Cu scuzele de riguare ma bagam in fata si ii mai aratam cate un pixel care aparea/disparea Pana la urma n-am reusit sa-i arat toti pixelii morti care i-am vazut si mi-a scris in fisa doar de 3 pixeli pozitionati pe tasta Q si 2 pixeli in partea stanga sus (eu i-am aratat stanga si ea a scris dreapta ) ceilalti 4 pixeli pozitionati in partea dreapta n-au mai aparut timp de 10min cat am stat la coada ...asa a fost norocul sa nu vada duduia si "carul mic" de pe telefonul meu Stand acolo am inceput sa ma plang : pai bine domnita a 4-a oara cand vin cu el in garantie ,tel a stat mai mult la voi decat la mine ,azi am pierdut 3 ore ptr acest tel la fel si acum 5 zile la fel....dai in stanga/dreapta sefu pot sa plec si eu mai devreme ,etc ...deja m-am imprietenit cu dvs ,data viitoare sa va pregatiti sa-mi dati un nr de telefon ,poate iesim la un picnic cu familia/neamuri/copii , poate vin la o aniversare/petrecere a dvs ...in fine m-am plans in asa fel sa nu dau dovada cat de disperat sunt fata de problema mea......La care respectiva era la curent cu orice lege ,dar numai in favoarea cordon. Ca nu mai exista lege ca dupa 3 reclamatii in service cu acelasi defect se incearca money back sau tel nou sigilat. Ca daca tel sta in service 10% din perioada totala a garantiei la fel money sau schimb,nu exista asa ceva. Nu,nimik ....ei au o lege interioara in care producatorul a zis ca numai se da money back sau schimb cu unu nou sigilat ,si se incearca repararea la orice ,si ca cel putin in cazul meu nu are rost schimbarea integrala a produsului cu altu nou ptr ca daca s-a schimbat placa de baza ,e ca si acum mi-ar fi dat altul nou ,ptr ca o placa de baza face cat un tel. Acum cordonul nu se gandeste decat la pierdere si daia o da cu NU si NU si cu aceasi poezie ,ptr ca mi-a schimbat placa de baza care face cat un telefon ,dar ca pe langa pcb a schimbat si casca,touch,display,nu stiu ce folie pana la difuzor ,munca si transport laborator-mosilor si alte multe cheltuieli....nu era mai frumos ca de la prima interventie sa verifice tel cap coada ,adica direct pe defectele uzuale ,mai ales ca vedeau ca este un tel care a fost printre primele produse.Verificau screen flex/ripple,semnal wifi /gsm ,inregistrare cu zgomot fond etc si abia apoi se apuca sa schimbe mai tot prin el.Dar de sa le fac ,au impresia ca suntem rupti de realitate si nu toti stim ce-i aia screen flex etc. ptr ca se stie clar ca e tel cu probleme din fabrica .Numai aveau atatea cheltuieli ,cel putin in cazul meu,sunt sigur ca ieseau mai ieftin daca imi dadeau tel nou . Ca idee ,banuiesc ca nu mi-a pus vreo chinezarie de display compatibil .Oricum nu da bine nici ptr un display cu pixeli morti pe care si-a pus stampila HTC-ul. Asta e ,am tot asteptat pana in Aug dupa htc one x in speranta ca nu o sa am probleme cu el ,dar se pare ca am asteptat degeaba si cordonu sau cei de unde l-am cumparat n-au nici o treaba ca am dat 2600 ron pe el si nu ma bucur de el in momentul de fata. Ma asteptam sa mai aiba cate un bug ,ca de asta e se rezolva ,dar sa ma plimb atata nu-mi imaginam. Scuze ptr pomelnic
  7. Intreb si eu de curiozitate pe posesorii de HOX care au avut probleme legate de screen flex si a avut telefonul in garantie la cordon grup (chiar si la alt service), cum s-a rezolvat problema ? Au cunostiinte legate de aceste defecte de fabrica ? Vreau sa stiu la ce ma astept atunci cand voi ridica tel din garantie. Ma astept sa rezolve problema ca la romani ,cu ceva burete/cauciuc intre display si carcasa apoi o recalibrare a display-ului si "laso ba ca merge asa" ,ii cred in stare de asa ceva .La 10 zile de cand l-am achizitionat ,m-am dus cu el in garantie ptr ca era "mort".L-au rezolvat in 2 saptamani prin schimbarea placii de baza dar au avut grija sa-mi schimbe si casca/difuzorul din telefon,care se auzea si mai incet si distorsionat (tineam sonorul la 50% si tot "gajaia" ) .
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use