Clicky

Jump to content

sisi2000

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About sisi2000

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    htc one x
  1. Eu am un One X si sunt foarte incantat de el. Al meu este din primele loturi si l-am avut la reparat (schimbat ecran si lipit antena WI-Fi). De atunci merge impecabil si eu sunt foarte multumit de el. Apropo ... si S3-urile au probleme. Imi spunea un priten ca i se tot inchide aiurea, iar meniul merge uneori ciudat... Asa ca nu stiu ce sa zic.... fiecare alege ce ii place.
  2. Mie mi se pare nesimțire sa nu faci rechemare la tot lotul de telefoane unde fabrica a gresit
  3. Una la mână...ei au verificat telefonul după imei si totul a fost ok. Doi: ce treaba are romul cu ecranul care se îngălbenește intr-un punct sau wi-fi-ul merge bine doar dacă il apesi pe capac. Asta sunt probleme de fabrică recunoscute de ei.
  4. salutare tuturor, Sunt nou pe forum si am tot citit aici de problemele intampinate cu garantia la HTC. Haideti sa va spun ce patesc si eu cu HTC. Telefonul mi-a fost adus din Anglia. Al meu prieten a pierdut certificatul de garantie. Acum, dupa o luna de folosinta, wifi-ul imi face figuri, iar cand se incinge in josul ecranului imi apare o pata galbena + screen flex. Bineinteles ca am mers la Cordon pe Mosilor. Acolo mi-au spus ca nici poveste de garantie daca nu am factura. Am incercat sa-i explic doamnei ca nu este importanta factura atata timp cat HOX este iesit pe piata de cateva luni. Toate sunt in garantie. Factura arata cand este cumparat aparatul ca sa nu fie depasit termenul de garantie. In cazul One X nu este nevoie de asa ceva. In fine.... am contactat si HTC Romania, in ideea de a-mi trimite o copie dupa certificatul de garantie. Ei au verificat telefonul dupa IMEi si au zis ca intr-adevar nu este o problema cu achizitia telefonului, dar ca service-ul nu se acorda decat in Anglia, de la magazinul de unde a fost cumparat, adica reprezentanta O2. E total aberant. Le-am spus ca aceste defecte, sunt defecte de fabrica, recunoscute de HTC. Nu mai spun ca daca erau o firma serioasa ei ar fi trebuit sa faca rechemare la aceste loturi de aparate si sa rezolve problemele, ca in cazul autoturismelor. In alta ordine de idei... eu daca imi cumpar un autoturism am garantie in orice service din reteaua marcii respective si nu am nevoie de nicio factura. De ce nu se aplica acelasi lucru si la telefoane. Eu voi sesiza ANPC-ul pentru ca este bataie de joc, la cum procedeaza HTC, mai cu seama ca detin varful de gama al firmei. Daca era un telefon de doi lei intelegeam sa nu am pretentii, dar in momentul in care dai peste 500 de euro pe acest aparat deja lucrurile se schimba.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use