Clicky

Jump to content

Lita Ionut

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Lita Ionut

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    Allview X5 Soul Pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Buna ziua, Din pacate astazi am returnat telefonul deoarece nu am primit un raspuns satisfacator. Va asigur ca nu sunt singura persoana care intampin aceasta problema. voi trimite pe adresa specificata cateva linkuri unde veti pute urmari ce sa intampla cu telefonul exact de la cei care au facut review. Astazi am fost in Magazinul Flanco din Sun Plaza si am avut surpriza ca nu au dorit sa primeasca telefonul si sa-mi returneze banii (poate au dreptate nu am citit pe site-ul lor despre acest lucru). In schimb m-au indrumat sa il trimit in service sa explic problema si acestia sa trimita o negatie (care nu stiu ce insemna) la magazin pentru ami returna banii. Mentionez ca-mi place telefonul foarte mult si nu vreau sa il returnez ( mai am acasa un Allview x3 soul pro care nu are problema mentionata mai sus). Am dorit sa fac un upgrade si am optat pentru acest telefon dar spre dezamagirea mea merge mai prost decat X3 soul pro in jocul PUBG mobile). Legat de incalzire va asigur ca daca setati jocul pe maxim se va incalzi cu siguranta. (detin un joystick cu ventilatoare pentru telefon pentru a preveni incalzirea excesiva) dar repet ESTE NORMAL sa se incalzeasca folosind procesorul la maxim. Linkuri pentru a vedea problema : 1. https://www.youtube.com/watch?v=aQ90p0fVyfA&t=493s min 18:37, 20:59, si cel ma relevant la min 30:16. 2. https://www.youtube.com/watch?v=BCqsFLLhcfg&t=7s min 1:29, 1:45, 1:55 Si lista poate continua... Daca este posibil va ro sa mai testati este imposibil sa nu descoperiti acest lucru (adica este foarte vizivil) Telefonul meu a fost trimis de catre cei de la Flanco in service la DEPANERO (referinta 1245916 aviz nr 118/2850) Atentie mentionez inca odata telefonul este super si mi-l doresc in continuare dar daca nu se poate rezolva acesta problema (cu downgrade la android 8.0 sau un upgrade cum au primit si alte telefoane gen Pixel 2) nu vad rostul de al avea doar sa-l folosesc ca si telefon)
  2. Da asa este am spus si eu ca este normal dar in review se spune ca nu se incalzeste
  3. Buna ziua, Dupa vizionarea reviewurilor pe internet din diverse surse m-am decis sa achizitionez telefonul Allview Soul X5 Pro, Dual SIM, 32GB, 4G, Black in principal pentru jocul PUBG Mobile. Am urmarit chiar cateva persoane care prezentau telefonul jucand acest joc (mobilissimo.ro, android.ro ...). in aceste prezentari se spune ca functioneaza bine nu se incinge spatele telefonului si per total este bun pentru acest joc. avand in vedere toate acestea si pretul acceptabil am mers si l-am cumparat. Surpriza??? Dupa doar 1 zi de testare am inceput sa descopar ca nu este chiar ca in prezentarile de pe youtube si anume (atentie nu sunt un expert ) : 1. Telefonul se incinge (este normal sa se incinga dar asta nu este specificat in review). In low settings este acceptabil dar daca ridici setarile se incinge destul de tare. 2 . Cel mai important este insa faptul ca NU poti sa te joci jocuri care necesite apasarea cu mai multe degete pe ecran. De ce ?. Nu poti sa te joci astfel de jocuri deoarece versiunea de android 8.1 are o problema de soft la multi touch care a fost rezolvata pentru anumite telefoane (pixel 2). Link issue google https://issuetracker.google.com/issues/70344455 . Aceasta problema consta in faptul ca in momentul in care atingi ecranul oricarui telefon care are android 8.1 cu 2 sau mai multe degete camera sau tinta in joc incepe sa se miste necontrolabil (sus jos, stanga dreapta) ceea ce face aprope imposibil sa te joci in conditii normale. (nu stiu cum au reusit cei care au facut review. poate ne raspund aici) Am contactat pe cei de la allview in speranta ca-mi vor oferi o solutie dar raspunsul a fost ca momentan nu au ce sa faca (nu pot face downgrade la 8.0 android care merge bine). Raspunsul a fost unul sec ("nu se poate face downgrade la 8.0") fara insa a oferi o alta solutie (poate un upgrade). A trebuit sa mai adresez inca o intrebare (ce solutii avem in acest moment ?) celor de la support dar din pacate nu am mai primit raspuns pana la momentul acesta. Solutii pe internet se gasesc dar acele solutii atrag de la sine si pierderea garantiei. Ce nu inteleg este faptul ca acest telefon a fost testat de "profesionisti" si cu toate acestea au fost omise niste detalii foarte importante. De ce ?. Sunt conditionati cumva ca reviewurile sa fie doar pozitive ? Telefonul exceptand partea cu jocurile se comporta foarte bine si cel mai probabil vor fi actualizari la aceasta versiune de android care sa rezolve problema dar nu cred ca prea curand. Maine 15.08.2018 voi merge sa returnez telefonul si ma voi reorienta catre altceva. Multumesc.
×

Important Information

Terms of Use