Clicky

Jump to content

ivazianis

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About ivazianis

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    note 4
  1. În data de 16.11.2017, de pe magazinul online mobileshop.eu (https://ro.mobileshop.eu) am lansat o comanda pentru cumpararea unui smartwatch marca Samsung Gear Sport, la pretul de 296 lei (poza 1). Imediat, am primit un email de confirmare a comenzii din data de 16.11.2017, nr. 73133, gata de livrare (deci produsul era pe stoc), dar cu o suma exprimata in moneda Euro, in valoare de 296 Euro, plata urmand sa se efectueze la livrare. Am fost surprins atat de ordinul de marime al sumei - de 296 euro, cu mult sub pretul initial din poza 1, cat si de modul in sine de exprimare – in Euro, moneda nationala si platile efectuandu-se in Romania, in acest gen de comert, in Lei. De altfel, mi-am si pus problema cum ii voi achita acesti euro catre curier, cat si inexistenta unei minime referiri/ informari privind cursul de schimb. Dar, in fine, nu puteam fi de acord cu suma finala ceruta, fapt pentru care m-am, adresat telefonic unei operatoare si i-am exprimat dorinta mea ca firma sa se tina de cuvant, sa nu furnizeze informatii false clientului si SA LIVREZE PRODUSUL LA PRETUL AFISAT INITIAL PE SITE si la care s-a efectuat comanda, respectiv 296 Lei . Fata de acest dialog, cei de la firma (ora 13.46) MI-AU ANULAT , FARA VOINTA MEA, comanda plasata, pentru ca si-au dat seama ca au gresit. Ulterior, desi primisem un mesaj ca pachetul este gata de expeditie, mi-au comunicat ca produsul nu mai este pe stoc, fapt pe care il consider neadevarat. In fapt, pentru a nu expedia produsul au preferat sa insereze pe site mentiunea “stoc epuizat”, tocmai pentru a nu fi in pierdere.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use