Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   26.07.2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.

Iu Li

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Iu Li

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Location
    Tulcea
  • Interests
    Mobile
  • Model Telefon
    Allview e4 lite
  1. Domnule Damyan nu incercati sa-i scoateti basma curata, stim cu totii ce calitate ofera si ce service-uri au. Daca erau asa cum spuneti dumneavoastra nu mai eram aici si nu mai erau atatea plangeri!
  2. Am sunat si la numarul acela la a 3-a reparatie, mi-au zis ca-mi schimba bateria cand telefonului se bloca displayul, am facut sesizare la Helpdesk pe site-ul lor ei au cerut telefonul in serviceul lor DIANGI si aceia au schimbat softul dupa care mi-a functionat telefonul o zi, cand l-am trimis acum a 4-a oara prin Altex, consultantul inainte sa-l trimita a sunat el personal pentru ca la a 2-a reparatie este specificat cum ca sar fi inlocuit placa de baza, cand eu am verificat codul imei prin *#06# era acelasi, este inscris si pe cutia originala, deci interventia a fost falsa, nu sa schimbat placa de baza, de fiecare data cand l-am trimis mi-au schimbat doar softul. Cand am vorbit inainte de a trimite telefonul ieri mi s-a raspuns ca placa a fost schimbata dar sa rescris codul imei, de aceea este acelasi hai sa fim seriosi ce service din lumea asta rescrie imei-ul, se si pierduse doamna... Am fost chiar la A.N.P.C, am facut plangere acolo, mi-au inregistrat totul.. Am avut rabdare si am incercat sa rezolv pe cale amiabila, dar cand ma-m lovit de nepasare, mi-am pierdut rabdarea. Multumesc!
  3. La Call Center-ul lor, este inchisa linia. Zice ca abonatul nu este disponibil, iar o periodata primeam direct respins, ca si cum ar fi pus numarul meu la bloc. Nu ar fi fost de mirare sa se intample asa pentru ca am ridicat telefon sambata si duminica dimineata nu mai functiona, deci l-au resoftat doar cat sa mearga la primire! Ieri am postat aici pe forum si azi am primit un mesaj cum ca telefonul meu a ajuns la ALtex sa merg sa-l ridic, cand de fapt telefonul l-am primit sambata si deaja azi il trimit inapoi. Tragi-comic..nici macar nu s-au obosit sa ma sune!
  4.  

    Buna! Detin un telefon Allview e4lite, l-am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani. De fiecare data cand l-am primit a functionat maxim 3 zile. Prima data mi-au resoftat, a 2-a zic ei ca mi-au schimbat placa de baza, dar este greu de crezut pentru ca functiona mai prost ca prima data(cat a functionat 2 zile). A 3-a oara am luat legatura cu serviceul si mi-au zis ca-mi schimba bateria, problema telefonului fiind cu totul alta. Am trimis mail la ei la ''Helpdesk'' si au luat telefonul in serviceul lor DIANGI prin care mi-au schimbat iar softul, am ridicat telefonul sambata si duminica dimineata deaja nu mai functiona. Este a 4-a oara, am incercat sa rezolv cu calm dar deaja imi pierd rabdarea! Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? (mai ales ca s-a defectat atat de des, intr-un timp atat de scurt) Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc!

    Precizez ca la a 2 trimitere in garantie este specificat pe certificatul de garantie ca a fost schimbata placa de baza, ceea ce nu sa intamplat pentru ca are acelasi imei de pe cutia originala deci nu a fost schimbata nici o placa de baza, in cazul acesta voi suna la protectia consumatorului!?

  5. Precizez ca la a 2 trimitere in garantie este specificat pe certificatul de garantie ca a fost schimbata placa de baza, ceea ce nu sa intamplat pentru ca are acelasi imei de pe cutia originala deci nu a fost schimbata nici o placa de baza, in cazul acesta voi suna la protectia consumatorului!?
  6. Buna! Detin un telefon Allview e4lite, l-am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani. De fiecare data cand l-am primit a functionat maxim 3 zile. Prima data mi-au resoftat, a 2-a zic ei ca mi-au schimbat placa de baza, dar este greu de crezut pentru ca functiona mai prost ca prima data(cat a functionat 2 zile). A 3-a oara am luat legatura cu serviceul si mi-au zis ca-mi schimba bateria, problema telefonului fiind cu totul alta. Am trimis mail la ei la ''Helpdesk'' si au luat telefonul in serviceul lor DIANGI prin care mi-au schimbat iar softul, am ridicat telefonul sambata si duminica dimineata deaja nu mai functiona. Este a 4-a oara, am incercat sa rezolv cu calm dar deaja imi pierd rabdarea! Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? (mai ales ca s-a defectat atat de des, intr-un timp atat de scurt) Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc!
×

Important Information

Terms of Use