Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   26.07.2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.

cata catalin

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. probleme fara raspuns

    Vreau sa va informez ca ieri dupa insistente au dat drumul la nr Dar nu le-au portat mentionez conform contract trebuiau portate 8/12/2016 oricum noi cei mici nu contam mentionez portarea am facuto la ei pentru ca din toti operatori telefonie mobila au semnal mai bun la mine in zona decit ceilalti operatori surprinzator sa vedem cit il lasa? concurenta este cu semnalu aproape iinexistent orange vodafone telekom amagiri ca i-au masuri pentru remediere de ani de zile si nimic Nu din cauza costurilor V a multumesc tutoror pentru suport si va tin la curent
  2. probleme fara raspuns

    DIGI DRAGILOR Este foarte clar scris am facut un nou abonament la digi prin portarea a 2 numere telefon din alta retea dupa cum stiti sau poate nu la portare ti-se acorda doua simuri noi de la noul operator cu doua numere provizori iar unul dintre numere a fost retrictionat nu stiu din ce motive ( exclus motiv telefon 3g tin sa mentionez) am facut sesizare in call center sa dat un numar inregistrare si cam atit de trei zile ma aburesc ca tot urgenteaza rezolvare problemei Am sunat de nenumarete ori si mail degeaba maine ar trebui sa aiba loc portarea i-mi este sa nu pierd vechiul nr de tel
  3. probleme fara raspuns

    am facut si eu o portare de 2 nr in retea mi s-au dat doua nr provizori si unul dinte ele a fost retrictonat dupa o sesizare depusa prin telefon mi-a sa comunicat ca se rezolva dar au trecut 3 zile si problema treneaza dupa mai multe tel date la relati clienti nici o lamurire si se apropie si ziua portari ce fac
×

Important Information

Terms of Use