Clicky

Jump to content

aproduv

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. aproduv

    Serviciu prost de la quickmobile.ro

    Dragi colegi de forum Dupa ce am trimis telefonul pentru a patra oara in service in data de 26.09.2016, in data de 03.10.2016 primesc urmatorul mail " Buna ziua, Va multumim ca ati apelat la Service Return Produsul dumneavoastra inregistrat cu fisa service: EKQ-138464 urmeaza sa fie inlocuit cu un produs nou cu minim aceleasi specificatii, deoarece acesta nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul autorizat. Urmeaza ca in cel mai scurt timp posibil sa fiti notificat in vederea inlocuirii. O zi frumoasa in continuare, Service Return " Cerand o solutionare cat mai ugenta a acestei probleme deoarece din 217 zile de cand am achizitionat produsul 36 de zile acest produs mai mult a stat in sercvice si pe drum am primit urmatorul raspuns: "Buna ziua, Va multumim ca ati apelat la Service Return. Termenul maxim de solutionare al produsului este de 15 zile de la receptionarea produsului. Acesta urmeaza sa fie inlocuit, service-ul autorizat partener urmand sa emita o recomandare de inlocuire in cel mai scurt timp posibil. Dumneavoastra veti fi notificat in privinta acestei recomandari, in asteptarea unui raspuns. Cu stima," Eu am contactat si Sony Romania iar raspunsul lor scris a fost ca produsul nu a fost vandut pentru piata din Romania (sau CE) si ca nici Quick Mobile si nici Service Return nu sunt importatori oficiali si nici service autorizat de ei in Romania. Ce va mai pot spune este ca toate discutiile nu se pot purta decat pe mail deoarece la tel de la Quick Mobile nu raspunde nimeni iar la Service Return pretul este 1.5 Euro/min fara TVA. Va las pe voi sa trageti concluziile daca acest furnizor este sau nu de incredere eu doar prezentand fapte reale care pot fi demonstrate cu mailuri.
  2. aproduv

    Serviciu prost de la quickmobile.ro

    Am achizitionat de la Quik Mobile un telefon mobil Sony M5 in 02.03.2016. Pana in aceasta data acesta a fost trimis in service de 3 ori cu aceeasi problema - in momentul in care telefonul nu mai are semnal se inchide si nu mai poate fi pornit decat daca este conectat la o sursa de curent. L-au resoftat, i-au schimbat IC Sursa, au reparat etajul RF dar problema nu a fost rezolvata. Acum are aceeasi problema la doar o saptamana dupa ce l-am reprimit din service. Am trimis la info@service-return.com o cerere pe mail, lasand si un numar de contact, prin care solicitam vanzatorului o rezolvare iar raspunsul acestuia a venit imedat pe mail fiind: Iti multumim pentru mesaj. Poti beneficia de suport tehnic din partea partenerului nostru Service Return, lider european in managementul garantiilor. Solicita oricand ajutor prin intermediul platformei online www.service-return.com sau contacteaza-i la info@service-return.com daca ai intrebari. Speram sa se rezolve problema curand. O zi faina, Echipa QuickMobile In urma acestui mesaj am contactat Sony Romania care foarte punctuali m-au contactat si dupa verificarile facute imi spun ca nu ma pot ajuta deoarece telefonul nu este luat pe cale oficiala (ei vanzand acest telefon in Arabia Saudita) si ca firmele Quick Mobile si Service Return nu sunt autorizate de ei. Din pacate nu ma pot adresa Protectiei Consumatorului deoarece telefonul este luat pe firma. Asa ca ... fraierii suntem noi cei care cumparam de la ei. Trageti voi concluziile.
×

Important Information

Terms of Use