Jump to content

Cypmar

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. S7 Edge și garanția sa

    Dragul meu nu am postat aici pentru nici un concurs . Am cerut păreri mai avizate decât a mea . Sa țin telefonul în service nu e alegerea mea ci a faptului ca nu a fost reparat cum trebuie iar volumul atunci când sunt apelat și în timpul convorbirii este foarte scăzut și nu reușesc sa aud interlocutorul decât dacă sunt înăuntru și e liniște. În rest mulțumesc. Oricum vreau să-l schimb cu diferența pe un note 7 edge. În ceea ce tine de apa dacă tot este certificat faptul ca poți filma cu el sub apa 30 min la o adâncime de 1.5 metri , ar trebui sa îl poți folosi măcar 2 minute la o adâncime mai mica . Iar ca principiu ar trebui sa se obișnuiască producătorii ca specificațiile unui produs trebuie sa fie reale
  2. Am cumărat un s7 edge . Toată bune și frumoase pana l-am băgat la 10 cm sub apa timp de 1 mine. Am ieșit din apa duă care telefonul s-a Închis și a Început sa fie din ce În ce mai fierbinte și gata nu a mai mers deloc . L-am dus la service la Esd și mirare mi-au schimbat 90% din piese și l-au dat Înapoi. Și asta nu e tot l-am luat și am observat ca are volumul mult mai scăzut(aproape 0) și În timpul convorbirii și când suna . Am sunat din nou la Esd și la Samsung și mi-au spus sa-la trimit din nou În service . Oare de ce sa dau 3700 lei pe un telefon care sa-l tin prin serviceuri . Cum as putea sa fac și unde o sesizare ?
×

Important Information

Terms of Use