Clicky

Jump to content

DoruS

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    DoruS got a reaction from Sp1tfire in RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon   
    Ionele nu e chiar asa.
    Xiaomi este totusi un brand. Intra pe net si vezi produse, facilitati, cercetare, etc. Dar in Asia. Pana ajung serios si in Europa mai dureaza.
    Am mai avut Xiaomi MI5 si a fost in telefon super.
    Chiar daca am avut ghinion sa nimeresc un telefon defect nu blamez producatorul ci sistemul si procedurile vanzator - service, care sunt sub orice critica.
  2. Like
    DoruS got a reaction from Sp1tfire in RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon   
    Dupa 6 trimiteri in service, 2-3 reclamatii depuse la ANPC, am fost in audienta la seful DIGI Brasov. Nu am intrat deoarece de la usa m-a luat un tip tinar de la ei, a vorbit o jumatate de ora cu cei din service si la urmatoarea trimitere in service am primit negatia. Am luat un Samsung Galaxy A5 , nu inainte de a conditiona vanzarea telefonului de o ''DECLARATIE""  cum ca mi-a fost schimbat telefonul si renunt la orice reclamatie catre ANPC.
    Aia de la service de la Baia Mare sunt vai mama lor la reparat telefoane. Cum am zis mai sus Digi in dorinta lor de a avea numai ieftinaturi pentru atras clienti cu bani putini s-au inhaitat cu diverse firme gen quickmobile care cumpara rebuturi cu containerul si le repara si ei cum pot, apoi le pun pe piata si se mira ca majoritatea vin inapoi. Niste prapaditi. Abia astept sa termin contractul ca sa ma lipsesc cat mai mult de ei. Semnal nema, aparate refurbish, gata stricate, tupeu de melteni cat cuprinde, call center cu robotei care se blocheaza si iti repeta la nesfarsit acelasi lucru chiar daca are sau nu legatura cu solicitarea ta, dar cu un program de facturare foarte bun care functioneaza chiar si cand nu ai beneficiat de servicii. Mi-e scarba de ei.
  3. Like
    DoruS got a reaction from Daniel R in RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon   
    Corect ce spui, dar service-ul care il alegi, daca nu rezolva problemele aparute, trebuie sa iti asumi responsabilitatea. Nu sa porti telefonul pana se uzeaza de la transport si are 10 ore de functionare in 2 ani.
    Am vb la ANPC si am depus si o sesizare iar ei au zis ca se rezolva facil. Vedem. oricum o sa postez rezultatele.
    Multumesc tuturor pentru sfaturi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use