Jump to content

DoruS

Members
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

About DoruS

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    huawei p9 lite 2017
  1. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Da asa este. Din pacate, politica pretului cel mai mic aduce in bussines multi habarnisti, fara softuri, care inceasca sa invete meserie, si fac ceva bani pe nervii nostri.
  2. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Ionele nu e chiar asa. Xiaomi este totusi un brand. Intra pe net si vezi produse, facilitati, cercetare, etc. Dar in Asia. Pana ajung serios si in Europa mai dureaza. Am mai avut Xiaomi MI5 si a fost in telefon super. Chiar daca am avut ghinion sa nimeresc un telefon defect nu blamez producatorul ci sistemul si procedurile vanzator - service, care sunt sub orice critica.
  3. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Dupa 6 trimiteri in service, 2-3 reclamatii depuse la ANPC, am fost in audienta la seful DIGI Brasov. Nu am intrat deoarece de la usa m-a luat un tip tinar de la ei, a vorbit o jumatate de ora cu cei din service si la urmatoarea trimitere in service am primit negatia. Am luat un Samsung Galaxy A5 , nu inainte de a conditiona vanzarea telefonului de o ''DECLARATIE"" cum ca mi-a fost schimbat telefonul si renunt la orice reclamatie catre ANPC. Aia de la service de la Baia Mare sunt vai mama lor la reparat telefoane. Cum am zis mai sus Digi in dorinta lor de a avea numai ieftinaturi pentru atras clienti cu bani putini s-au inhaitat cu diverse firme gen quickmobile care cumpara rebuturi cu containerul si le repara si ei cum pot, apoi le pun pe piata si se mira ca majoritatea vin inapoi. Niste prapaditi. Abia astept sa termin contractul ca sa ma lipsesc cat mai mult de ei. Semnal nema, aparate refurbish, gata stricate, tupeu de melteni cat cuprinde, call center cu robotei care se blocheaza si iti repeta la nesfarsit acelasi lucru chiar daca are sau nu legatura cu solicitarea ta, dar cu un program de facturare foarte bun care functioneaza chiar si cand nu ai beneficiat de servicii. Mi-e scarba de ei.
  4. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Da. Sa tot fi producator asa. Gasesti pe unu sa iti ia 10 tone de telefoane, apoi incepi si ii vinzi piese de schimb... La inceputul telefoniei mobile la noi in tara existau 3 importatori de tel mobile - Connex, Orange si inca unul. Dar toti producatorii de terminale aveau rateurile lor pe care costa mai mult sa le repare decat sa faca altul nou. Asa au aparut firme care cumparau deseuri electronice, le aduceau in tara, intr-o hala erau tipi destul de priceputi care din 3-4 rebuturi faceau un telefon. Mai trebuia ambalaj si desfacere. Desfacerea a venit prin dealer-ii afiliati la diferiti operatori mari. Si treaba a mers mai bine de 10 ani, daca nu merge si acum...
  5. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    ANPC sunt sesizati. RCS a inceput asa timid sa ma sune si sa imi promita ca voi fi contactat de diferite departamente pentru rezolvare, insa doar atat. Service-ul trebuie sa dea negatia dar ei nu pot recunoaste ca nu pot repara. Chiar iti trebuie ceva minte sa iti dai seama ca esti prost. Pe de alta parte sunt curios ce contract au ei cu XIAOMI, ca cei de la Xiaomi mi-au scris clar ca in Europa nu exista facilitati pentru acordarea service-ului. Cred ca Rcs are un contract facut pe genunchi cu o potcovarie care s-a reprofilat... vedem ce urmeaza....
  6. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Cu siguranta. Rcs rds nu are decat obligatia de a incasa banii. Multe produse de la ei nu stiu de unde sunt luate dar sunt cam de unica folosinta (modemuri, telefoane fixe si mobile, decodoare, antene satelit, etc), semnal ai din cand in cand, call-center cu habarnisti, mult tupeu si datorii. Daca ai norocul sa nimeresti un echipament care sa iti functioneze e ok daca nu ei nu au nici o responsabilitate. La tiganii de pe marginea drumului care vand telefoane furate ai garantia ca il vezi functionand. Si al meu a venit tot prin curier, fara casti si cu probleme. Iar acum ma trimitsa obtin eu negatie de la SERVICE-RETURN din Baia Mare, service care nu are nici o treaba cu producatorul telefonului. Astea sunt contractele lui rcs cu pretul cel mai mic - echipamente refurbish de pe vapor si service la potcovarul satului.
  7. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Dear Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Now with EU official website http://www.mi.com/en/store,​ we can ship to UK, France and Germany, we couldn't ship to Romania yet. Please do noted that our EU service center could provide warranty or repair service to the products purchased from this official website only. Sincerely suggest you to contact the seller and see if they can help with this case. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Emma XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: service.eu@xiaomi.com “Always believe that something wonderful is about to happenâ€.
  8. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Corect ce spui, dar service-ul care il alegi, daca nu rezolva problemele aparute, trebuie sa iti asumi responsabilitatea. Nu sa porti telefonul pana se uzeaza de la transport si are 10 ore de functionare in 2 ani. Am vb la ANPC si am depus si o sesizare iar ei au zis ca se rezolva facil. Vedem. oricum o sa postez rezultatele. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
  9. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Nu ma grabesc sa dau vina pe nimeni. Dar.... legea zice ca vanzatorul e responsabil, protectia consumatorului zice ca eu am relatie contractuala cu vanzatorul nu cu service-ul, iar producatorul zice ca in Europa nu sunt facilitati pentru asigurarea service-ului la produsele sale. Deci ma intreb cum comercializeaza digi produse a caror garantie nu o rezolva la producator sau la cineva agreat de producator. Apoi deca tot ai hotarat sa asiguri service-ul asa aiurea la un verisor sau la amanta de ce nu iti asumi responsabilitatea de a schimba un produs daca vezi ca ala nu e in stare sa il repare. Peste 2 ani telefonul meu iese din garantie si constat ca a stat un an jumatate in service si tot stricat este. Service-ul nu va da negatie ca aia ar insemna sa recunoasca ca e prost. il trimite inapoi resoftat si iar si iar....
  10. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Atasez si raspunsul oficial al celor de la Xiaomi in care explica clar ca in Europa nu exista facilitati pentru service. Dear Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Sorry for all the trouble you've met, and we understand your situation. But please understand that in Europe we could provide warranty or repair service for the products purchased from official websitehttp://www.mi.com/en/store.​ We haven’t started to sell phones here, and our EU service center don’t have the facility to repair phones now. In this case hope you can contact the seller and see if they can help with it. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Emma XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: service.eu@xiaomi.com “Always believe that something wonderful is about to happenâ€.
  11. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Exact, informatia primita de voi e cea corecta. Cititi Legea 449/2003 cu completarile si modificarile ulterioare. Citez - Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate,conform prevederilor art.9 – 14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Dar RCS &RDS este mai presus de lege. Nu e problema mea obtinerea negatiei. Problema mea e ca v-am dat bani pe un produs defect, pe care partenerii vostri nu il pot repara si voi o tot dati de gard in loc sa schimbati produsul sau sa returnati banii. De 3 luni platesc telefonul si serviciile degeaba. Sunteti buni afaceristi chiar ideali. incasati bani si oferiti iluzii, minciuni si sperante. Probabil ca va incurca clientii. aveti prea multi.
  12. RCS-RDS probleme cu repararea unui telefon

    Protectia consumatorului zice ca o am cu vanzatorul. Am cumparat un produs defect. Si legea 449/2003 zice tot ca protectia consumatorului. Problema e ca service-ul o tine una si buna ca sa il trimit din nou, eu ma indoiesc ca a 5 a oara e cu noroc. Rcs zice ca procedura lui e sa primeasca negatie. dar service-ul crezi ca o sa zica ca e prost si nu poate repara? Nu, o sa imi zica sa il retrimit pentru a beneficia de toata atentia. Ce fac dupa 2 ani cand telefonul iese din garantie si a stat in service un an si jumatate? Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate,conform prevederilor art.9 – 14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. L449/2003
  13. Am un smartphone Xiaomi Redmi Note 3 cumparat pe 20.04.2016. In mai putin de 3 luni a plecat de 5 (cinci) ori in service (SC SERVICE-RETURN SRL din Baia Mare.)din care ultimile 3 ori cu acelasi defect. Cei de la RCS zic ca nu il pot schimba fara negatie de la service. Cei de la service nu dau negatie ci il trimit inapoi de fiecate data cu mentiunea RESOFTAT. E clar ca e foarte greu sa recunosti ca esti prost si nu poti face un job pentru care esti platit. Urmeaza sa scriu la protectia consumatorului - care telefonic mi-a spus ca eu nu am nici o treaba cu service-ul ci cu vanzatorul. O sa postez unde gasesc un loc gol pana ii fac celebri!
×

Important Information

Terms of Use