Clicky

Jump to content

ALLS

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About ALLS

  • Rank
    Newbie

Contact Methods

  • Website URL
    www.tehnicinfo.com

Profile Information

  • Model Telefon
    Samsung J7
  1. ALLS

    NEGATIE DOMO

    Nu exista o solutie Finala . Allview zice dute la Domo iar cei Domo zic dute la Allview pentru inlocuire produs
  2. ALLS

    Allview X1 Xtreme Stand By Problema

    Incearca sa faci un Hard Reset
  3. ALLS

    NEGATIE DOMO

    Stimate domn, Odata cu negatia s-a emis si o factura storno catre acestia, producatorul returnand banii pentru produs. Intreaga responsabilitate legala avand-o vanzatorul, in acest caz. Va multumim pentru intelegere!
  4. ALLS

    NEGATIE DOMO

    Raspuns Primit : Stimate domn, Din partea noastra s-a oferit solutionare prin acordarea fisei de negatie, ceea ce face ca magazinul de achizitie, sa ofere o finalitate acestui act, prin inlocuirea cu un produs nou sau va restituie contravaloarea acestuia in functie de politica interna a magazinului. Va multumim. O zi buna! Raspuns Primit II : Stimate domn, Decizia service-ului este una finala . Va rugam sa luati legatura cu magazinul in vederea solutionarii. Va multumim. O zi buna!
  5. ALLS

    NEGATIE DOMO

    Ei zic ca in momentul cand s-a emis Negatie Visual Fan a stornat bani catre DOMO
  6. ALLS

    NEGATIE DOMO

    Un raspuns din partea userului Allview Reprezentant Oficial ?
  7. ALLS

    NEGATIE DOMO

    Parerea mea este ca in meomentul cand au preluat obligatile de service de la domo ar trebui sa solutuioneze si partea de Negatie tinand cont ca produsul beneficiaza de 24 Luni Garantie
  8. ALLS

    NEGATIE DOMO

    In cautarea mea pentru a gasi o solutie pentru negatie am dat peste un articol pe Media Fax in care spune ca cei de Altex preia obligațiile Domo față de foștii clienți ai companiei http://mediafax.ro/economic/altex-preia-obligatiile-domo-fata-de-fostii-clienti-ai-companiei-14959579
  9. Recent o cunostinta a primit din partea Allview un act de negatie pentru un produs Impera S cu Windows Phone .din call center am fost indrumat sa iau legatura cu cei de DOMO ,Am sunat la numarul 021.319.81.96 care este afisat pe www.domo.ro , cei de la domo mi-au spus ca nu pot sa mi dea alt Produs sau Bani inapoi pentru ca sunt in Insolventa .
×

Important Information

Terms of Use