Clicky

Jump to content

sorin

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Din păcate ANPC nu te poate ajuta numai daca faci o contra expertiza la un alt service autorizat si acestia iti dau dreptate. Tot 5 luni a mers si telefonul meu,tot un produs mediu ca atat mi-am permis.Din păcate asa le invart încât dreptatea ii la ei. Singurul mod prin care ii putem sanctiona este sa le facem reclama si sa nu mai cumparam produsele. Bafta in demersurile pe care urmează sa le faci.
  2. Eu am avut doar Nokia si acum un LG,mai multi bani dar calitate.Pârciuti eu nu mai cumpar. Un prieten a avut un Samsung,s-a defectat de 2 ori si i-au trimis altul nou,asta firma.
  3. Buna Vreau sa va impartasesc si eu nrmultumirea mea.Am trimis la service un telefon Allview Viper L achizitionat in Decembrie. In condirii normale de utilizare telefonul a facut condens sub ecran si a început sa se reseteze singur si intr-un final sa nu mai porneasca. Raspuns de la sevice:senzorul de umiditate a fost activat si placa de baza este corodata, ca urmare am pirdut garantia si costul de reparatie 450 rom. Psi daca a facut condens nu este normal sa apară umiditate. Ca urmare sunt foarte dezamăgit in primul rând de cum s-a pus problema,afica nu contează ca tel nu a avut contact cu apa sincer nici nu dtiu cum a facut condens,daca senzorul a fost activat s-s pierdut gsrantia nu contează cauza oricum "nu puteri demonstra lucru asta" a fost răspunsul.Si eu care mă asteptam sa il schimbe fiind o problema tehnica, poate nu a fost lipit bine sau o garnitura pusa incorect etc. Multumesc Allview o sa va comercializez si pe viitor.
×

Important Information

Terms of Use