Clicky

Jump to content

FlaviusLia

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Prin afirmatia pe care am facut-o nu am vrut sa spun ca toate produsele made in China sunt de calitate indoielnica, ci doar sa intaresc putin modul de percepere al calitatii Allview. O alta chestie la care trebuie sa va ganditi sunt serviciile post-garantie, adica ffff putine service-uri au piese pentru Allview si mai putine se baga sa le repare. Raspunsul reprezentantului Allview e ceva de genul: ,,asta e, mai departe procedezi cum vrei, ma doare in c*r''. Poate procentul de nemultumiti este mic in comparatie cu vanzarile, dar asta nu absolva cu nimic responsabilitatea vanzatorului de a-si as
  2. Sunt curios cate raspunsuri pozitive pentru client are acest service ,,autorizat''. La al meu X2 Soul mi-au spus ca trebuie schimbata placa de baza si display-ul pentru nefunctionarea butonului de deblocare.
  3. Am scris cateva posturi mai sus, telefonul a fost scos din garantie. Il tin asa, cat merge, merge. Nici nu il vand pentru ca imi place foarte mult ca design. Am cumparat zilele trecute un Samsung Galaxy A5 2016, asa ca nu imi mai bat capul cu el.
  4. Update. Telefonul si-a revenit singur. Ma jucam intr-o zi si tot incercam sa il aprind, cand dintr-o data a aparut logo-ul Alllview. Dupa ce s-a aprins a intrat in ,, Factory Mode'' si si-a facut singur un test. Acum vad ca functioneaza perfect si butonul nu mai face figuri.
  5. Telefonul fiind unibqdy, nu e asa usor de desfacut, trebuie pus pe o placa calda pana se inmoaie lipiciul, scos spatele si dupa vazut ce si cum. Am intrebat la 4 service-uri si nu se baga nimeni. Dupa pv-ul de constatare cica e contactul butonului dezlipit de oe placa de baza. In cel mai bun caz merge relipit
  6. Am vb. direct la Allview si constatarea e 45 lei + curierul. Inca ma gandesc daca sa-l trimit sau nu. Daca reparatia duce 3-400 lei mai bine il vand pentru piese si iau alt telefon.
  7. As fi multumit daca l-as putea deschide macar. Avea activata functia de deblocare la atingere ecran, astfel putea fi folosit in felul acesta, dar din cauza butonului vietii nu am nicio posibilitate.
  8. Am ridicat azi telefonul de la Altex. Estetic nu am observat nicio diferenta, insa cred ca are probleme cu incarcarea bateriei, probleme pe care nu le avea, in sensul ca e la incarcat de doua ore si daca scot mufa si o introduc din nou, afiseaza mereu ,,power is low''. Nu stiu daca au apucat sa-l ,,opereze'', dar oricum ceva nu e in regula. Calitate produs/servicii 0. Nu stiu daca sa mai aleg sau nu repararea lui, alte service-uri nu se baga la asa ceva, asta inseamna bani pierduti.
  9. Pai daca are deja 2 luni si nu s-a extins, nu cred ca o sa se mai intample. Tel a fost tinut in husa de la cumparare, asa ca arata bine. Poate sa mai fi intrat ceva praf pe langa husa. Dupa ce il iau osa pun poze noi sa se vada ca telefonul chiar e in stare foarte buna, acum sper sa nu gasesc altceva dupa ce-l primesc.
  10. Am gasit o poza cu telefonu si culmea e facut dupa ce s-a intamplat cu ,,crapatura. Se poate zooma si tot nu se vede ca e crapat, mai ales ca este si neagra sticla, mascheaza foarte bine, Am incercuit unde este defectul si marimea lui.Cred ca s-a atins prin buzunar de vreo cheie ceva ca la inceput a fost doar un punct mic si dupa s-a extins intr-o forma de semicerc, dar foarte mica, nici nu se vede daca nu te uiti atent, exact la marginea carcasei unde nu acopera folia. Lucrul asta s-a intamplat cu doua luni inainte sa am problema cu butonu, deci e clar ca nu au legatura unele cu altele. In mo
  11. Absolut. Ideea e ca daca eu semnez pv-ul de primire si duc telefonul intr-un alt service si se constata ca lipseste o piesa ceva, tot nu am ce safac. Practic nu am cum sa verific daca mai functioneaza sau nu.
  12. Service-urile astea nici macar nu au o persoana cu care sa poti discuta si sa te poti intelege. Cand am sunat in legatura cu cele precizate mai sus, a raspuns o domnisoara, ma pune sa astept ca sa-mi dea pe altcineva, dupa ce astept doua minute imi spune ca tehnicianul e in pauza si ca o sa fiu sunat in jumatate de ora, au trecut cam doua ore si inca nu am fost sunat de catre nimeni. O sa-i mai sun inca o data acum, macar sa se rezolve chestiunea asta si daca tot imi spun ca nu il pot incarca fac o sesizare catre ANPC, inclusiv una pe site-ul Allview, poate gasesc oarecare intelegere acolo. Su
  13. Iti inteleg opinia, dar crapatura e mult spus, e o chestie aproape insesizabila de 1-2 mm si culmea aparuta exact in locul unde nu acopera folia, cei 5 mm. Am inceput sa ma resemnez cu ideea si sun la Diangi, service-ul respectiv si ii rog ca telefonul sa fie trimis incarcat, cum de altfel l-am si predat, si cu functia de prindere la doua atingeri ale ecranului activata astfel incat sa ma pot folosii de el asa. Raspunsul lor e ca domle nu se incarca, ca e mufa defecta. Cum putea fi mufa defecta daca eu l-am incarcat acasa? Este un cerc vicios si nu mi se pare normal sa primesc telefonul cu mai
  14. Am primit un telefon de la cei de la service-ul unde a fost trimis telefonul si se pare ca acesta a fost scos din garantie doar pentru ca avea o bucatica de 1-2mm de pe ecran din sticla de pe fata atinsa si ca trebuie inlocuit display-ul si placa de baza, reparatia costand 1100 lei, cu toate ca eu nu aveam nicio problema cu display-ul si nici nu am cerut acest lucru, ci doar sa se rezolve problema cu butonul. Intentionez sa depun o reclamatie la anpc, dar telefonul fiind cumparat de la altex, acesta se poate face catre altex sau catre service-ul respectiv?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use