Clicky

Jump to content

Greuceanu

Gold Member
  • Content Count

    457
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Greuceanu last won the day on May 29

Greuceanu had the most liked content!

2 Followers

About Greuceanu

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Location
    Târgoviște
  • Model Telefon
    Samsung Note 8

Recent Profile Visitors

453 profile views
  1. Greuceanu

    Off Topic V3

    Și mie îmi place diesel. Actorul Vin Diesel. [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  2. Greuceanu

    Off Topic V3

    Cu actualul Civic îți dai seama că nu am făcut test cu măsurare din vârf de pe Păduchiosu fix până în Fieni. [emoji3] Am observat că la un drum Târgoviște-platoul Piatra Arsă(Babele) cu urcare pe Păduchiosu am plecat cu 8% consum din vârf de la Piatra Arsă și am ajuns în Târgoviște cu 5,8%. Adică vreo 60 km. Îți dai seama că dacă a scăzut de la 8% la 5,8% consumul pe acea porțiune de coborâre a fost între 3,5 și 4%. [emoji4] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  3. Greuceanu

    Off Topic V3

    Dacă sunt exploatate corect ca stil de condus și norme de întreținere(revizii la timp și în parametrii specificați de producător) nu au de ce să fie mai puțin fiabile. Vom vedea în timp. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  4. Greuceanu

    Off Topic V3

    Andrei, aici suntem perfect de acord, dieselul e bun în afara orașului pentru un minim de 80-100km la un drum. Sub această valoare dacă circuli și în oraș în aglomerație nu prea iese cine știe ce economie de combustibil. Și am adăugat eu cu condiția să fie un drum expres sau autostradă pentru că dimineața pe un drum județean e trafic intens, nu se circulă la viteze constante, sunt frânări multe, lucruri care nu favorizează economia de combustibil. Uite, îți mai povestesc ceva, cu modelul vechi de Civic, 1,8l iVtec 140CP, aspirat natural am făcut un test de consum economic, am plecat din punctul zero(Dedeman Târgoviște) și m-am oprit în punctul final cartierul Titan din București. Am condus cu maxim 80 Km/h destul de constant, fără depășiri și fără AC pornit. Am prins și un trafic mai lejer in acea zi. La sfârșitul drumului(77 km în total)computerul afișa un neverosimil 4,5% consum, record absolut cu acea mașină. Asta în condițiile în care media mea cu acel automobil era cam de 7,2%. Cum au spus și alții depinde clar și de stilul de condus, condiții de trafic, dar am vrut să subliniez că și mașinile pe benzină sunt capabile de consum redus dacă ești atent din acest punct de vedere. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  5. Greuceanu

    Off Topic V3

    Andrei, tu poți să închei discuția când dorești, oricum era cazul să o faci demult. Eu nu cred că știu nimic mai bine decât nimeni. Eu sunt sigur că știu infinit mai bine decât tine despre domeniul auto bazat pe experiența acumulată. Nu are legătură cu aroganța ci cu realitatea constată și măsurată personal. Că tu nu vrei să înțelegi pentru că ești încăpățînat sau nu ești capabil să o faci nu mai are importanță. Așa cum deja ți-au spus majoritatea chiar și aici exact la fel ca pe celălalt site, e bine să asculți mai mult și să te contrazici mai puțin. Ești binișor în afara realității pe domeniul ăsta. Și când spun asta nu contest opțiunea ta pentru diesel, ci capacitatea de înțelegere practică a noțiunilor in domeniu. Repet, practică, nu teoretică. Cu aceeași dragoste. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  6. Greuceanu

    Off Topic V3

    Măcar Cosmina e blondă? [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  7. Greuceanu

    Off Topic V3

    Andrei ești jenant și imatur ca de obicei. Eu îți povestesc despre experiența de șofer de 22 de ani și tu vii cu cai verzi pe pereți. De aceea tu nu ai credibilitate pe această temă, pentru că nu ai cum să pricepi lucruri pe care nu le-ai experimentat, asta e de înțeles. Dar măcar taci și ascultă niște păreri ale unor persoane care au experimentat ceea ce tu crezi că știi la nivel teoretic. La 19 ani e necesar să fii mai temperat și mai reținut în a te arunca la concluzii pripite. Cu toată dragostea. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  8. Greuceanu

    Off Topic V3

    @samyjuanito Absolut de acord. Și eu la fel sunt ca stil de condus. Dar tot eu am constat diferențe minime de consum între un diesel și o mașină pe benzină apropiată ca putere în aceleași condiții de condus. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  9. Greuceanu

    Off Topic V3

    Andrei , tu dai linkuri, iar eu am condus personal mașinile pe baza că cărora îmi exprim părerile. Cam asta e diferența dintre tine și mine, tu vorbești din linkuri, eu din ce am experimentat personal. Și eu cred că e o pierdere de timp, una reală din păcate. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  10. Greuceanu

    Off Topic V3

    Las-o baltă, Andrei! Ți-au explicat nenumărate persoane cu experiență că greșești, dar e fix treaba ta ce crezi, pe mine mă lasă rece. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  11. Greuceanu

    Off Topic V3

    Andrei, nu există decât în închipuirile tale diferență de 2-3 litri la consum între 2 mașini cu motoare apropiate ca putere, diferența e de sub 1 litru. Nici aici nu înțelegi cum se fac comparațiile. Vino cu o mașină diesel de puterea celei pe care o conduc eu (182CP) sau măcar apropiată de această valoare și demonstrează că poți scoate un consum mediu mai mic de 6%. Din experiență (chestia aia pe care tu nu o ai) îți spun că nu vei reuși în veci. Și nu, nu e mai relevant niciodată cât faci intre 60-100 și între 80-120 pentru că performanța unei mașini nu așa se măsoară. Asta este doar o formă de incapacitate a cuiva de a recunoaște că performanța unei mașini diesel e mai slabă decât a uneia asemănătoare pe benzină. Eu am fost în situația să conduc un turbo diesel cu cuplu mai mare decât al unei benzinare și m-am uitat lung după ea cum mă depășește fără vreun efort deosebit, asta după ce câteva secunde am luat-o în față. Foarte umilitoare senzația din acel moment. Și benzinara se tot îndepărta eu nefiind în stare să țin măcar aproape în spatele ei. O mașină diesel este în general mai puțin performantă, mai poluantă și mai costisitoare la întreținere decât una similară pe benzină. Tu poți să crezi altceva cât dorești, realitatea este exact asta. Cu Corsa de 60CP benzină,pe un traseu Fieni-Târgoviște îți scot fără efort consum de maxim 5% având în vedere că mașina era folosită în oraș și consuma în medie 5,5-5,7%. Hai să nu ne mai amăgim in legătură cu presupuse avantaje ale unui diesel. Tu poți să fii fan al unui diesel fără nici problemă, vorba aia, nimeni nu e perfect. [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  12. Greuceanu

    Off Topic V3

    Înțeleg ce spui Andrei, dar scenariul despre care vorbești tu nu se întâmplă niciodată atunci când măsori performanțele comparative, se pune problema care ajunge la 80-90 la oră de la 0, nu de la 60 că așa vrei tu să compari. Nu așa se măsoară performanța niciodată. Revin, concluzia bazată pe experiență personală este că o mașină turbo benzină e de preferat ca performanțe, senzații în conducere la orice oră uneia similară turbo diesel. Și nici ca diferență de consum de combustibil nu merită cea diesel. Fără cel mai mic dubiu. Și repet, testate personal nu din informații culese de pe net. Pe mine nu o să ai cum să mă convingi că albul e negru in aceasta privință cu niciun argument. La mine argumentul suprem este că le-am testat pe ambele foarte multi kilometri și știu exact ce am observat. Eu unul nu aș recomanda un autoturism diesel sub nicio formă nimănui, cu excepția celor care fac naveta minim 100 km pe zi și asta pe o autostradă sau măcar pe un drum expres, nu pe un drum județean. Recomandare după 22 de ani de circulat pe drumuri publice cu toate tipurile de mașini, și peste 800 000 km parcurși. Și asta fără să fiu sau să fi fost vreodată șofer de meserie. Dacă aș fi fost șofer aș fi făcut peste 2 000 000 km. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  13. Greuceanu

    Off Topic V3

    @samyjuanito a spus că preferă benzină, cu diesel a avut numai probleme, la el e clar. Eu continui să îți explic ceva simplu, comparația se face turbo cu turbo(benzină cu motorină) , nu turbo diesel cu benzină aspirat. Că dacă dăm jos turbina de la diesel rămâne o puturoșenie de mașină mult sub orice mașină pe benzină. Iar între turbo benzină și turbo diesel, cam oricine care le-a testat pe amândouă alege turbo benzină fără ezitare. Asta spun, tu vei înțelege când le vei testa pe amândouă în detaliu. Nu spun că dieselul nu are anumite avantaje în anumite condiții, dar în general are mai multe dezavantaje. Părerea mea bazată pe testarea ambelor tipuri de motoare explicată detaliat cu alte ocazii. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  14. Greuceanu

    Poze facute cu telefonul

    Frumos. Distracție plăcută! Și ai grijă la cicloane! [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  15. Greuceanu

    Off Topic V3

    Din punctul meu de vedere greșeala ta e că te legi prea mult de cuplu. Niciodată performanța nu înseamnă strict cuplu, ci tocmai elasticitatea motorului și capacitatea lui de a menține cuplul constant mai mult timp, adică pe o plajă de turații mult mai extinsă. De aia spun că pentru a înțelege fenomenul trebuie să compari turbo diesel cu turbo benzină. Dar să le compari conducându-le, nu doar pe net sau pe hârtie. [emoji4] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
×

Important Information

Terms of Use