Jump to content

stelyx

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. S-a rezolvat problema cu schimbarea cartelei SIM cu una noua. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  2. Buna ziua tuturor.Imi cer scuze in cazul in care mai exista vreun topic cu o problema asemanatoare,insa din cautarile mele de pana acum,nu am gasit o solutie la problema telefonului meu. Problema este urmatoarea : Acum 1 luna am achizitionat un telefon Samsung Galaxy S7 Edge de la un magazin GSM.Telefonul a fost nou si perfect functional.Saptamana trecuta am iesit din tara pentru o scurta drumetie si am constatat faptul ca dupa ce am iesit din aria de acoperire Orange,am ramas fara semnal,cu mentiunea ca roamingul este activat.Am repornit telefonul de cateva ori,insa fara rezultat.Chestia ciudata este urmatoarea : Am scos cartela mea din telefonul meu si am introdus-o in Iphone'ul nevestei,iar cartela nevestei,tot Orange,am introdus-o in telefonul meu.Supriza,cartela ei a functionat in telefonul meu,iar cartela mea a functionat in telefonul ei...[emoji15].Am incercat si sa sun si a functionat de asemenea,fiind conectat la roaming pe o retea de telefonie straina... Am schimbat din nou cartelele,am repornit telefonul,si din nou aceeasi problema...cartela mea cu abonament Orange nu functioneaza in telefonul meu..Am asteptat cateva ore,intrucat am mers la cumparaturi,am repornit telefonul,am cautat retele...insa fara rezultat. A mai intampinat cineva astfel de probleme ?Toata lumea pe care am intrebat,nu a auzit de asemenea problema. Daca ma puteti ajuta cu un sfat,solutie pentru aceasta problema v-as fi recunoscator.Multumesc.[emoji16] Sent from my SM-G935F using Tapatalk
×

Important Information

Terms of Use