Clicky

Jump to content

VR46

Members
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Va salut, Am o problema foarte enervanta cu update-ul inboxului la Outlook 2013 si nu stiu cum sa o remediez. Folosesc Outlook 2013 instalat pe sistemul de operare Windows 8.1 si zilnic (sau la cateva zile) isi face update la intregul inbox. Dureaza chiar si 2-3 ore pentru ca mailurile au cativa Gb in total si in timpul acesta nu imi intra mailurile noi. Ca sa vad mailurile noi trebuie sa inchid Outlook-ul si sa il repornesc. In partea de jos apare mesajul "Updating inbox (3,38 Gb)". Pana nu ajunge la 0 nu imi intra noile mailuri fara sa repornesc programul. Stie cineva din ce cauza se intampla asta sau ce as putea face sa remediez problema? Multumesc anticipat pentru ajutor.
  2. Va salut. Am si eu o intrebare legata de date mobile. Am un telefon dual SIM (Telekom + Vodafone). Cartela Telekom este cea principala, iar Vodafone este cea de munca. Problema este ca atunci cand vreau sa ma conectez la pachetele de date mobile mi se conecteaza automat la Vodafone si nu stiu cum sa fac sa setez SIM-ul Telekom ca fiind principal. Mentionez ca folosesc widget-ul Power Toggles pentru activarea datelor mobile (desi situatia e la fel indiferent ce as folosi). Ca sa ma conectez la Telekom trebuie sa intru in setting, la date usage, s.a.m.d. Nu stiu cat conteaza asta, dar la Mobile Network Settings am setat Telekom in meniul 3G service -> Enable 3G, iar la Network Mode este bifat WCDMA only. Are cineva vreo idee cum pot face sa ma conectez direct la date mobile Telekom in loc de Vodafone?
  3. Din pacate nu a mers nici varianta cu Factory Reset, asa ca in final am hotarat sa folosesc Marketul Aptoide... Nu prea cred ca mai este ceva de facut pe langa ce am incercat pana acum, asa ca ma las pagubas si merg pe varianta cu alternative la Play Store.
  4. Va salut. De cateva zile am o problema in a descarca (sau actualiza) aplicatii din Google Play. Imi apare mereu mesajul "Descarcare in asteptare", fie cat sunt conectat la retea Wi-Fi, fie ca folosesc pachetele de date. Telefonul este V1 Viper i, Android 4.4.2 Am incercat sa sterg datele si sa golesc memoria cache atat in Google Play, cat si in Servicii Google Play si degeaba. Daca aveti vreo solutie la problema aceasta v-as fi foarte recunoscator. Multumesc.
  5. Salut, Am o problema enervanta cu indicatorul de baterie la telefonul Allview V1 i Viper. Ramane cu orele blocat pe acelasi procent la baterie desi il folosesc uneori intens. Apoi incepe sa scada in ritm normal, iar cand ajunge la 20% incepe sa se descarce foarte rapid. In cateva minute se descarca complet si se inchide telefonul. Stiti cumva care e problema si ce ar fi de facut? Multumesc in avans pentru ajutor.
  6. VR46

    Probleme baterie

    Cred ca asta e solutia... Bateria e zob, trebuie schimbata.
  7. VR46

    Probleme baterie

    Telefonul este un Karbonn Sparkle V, cumparat de cateva zile. Si de cand l-am luat are problema asta. Nu l-am tinut sa se descarce complet prima data cand l-am pus sa se incarce. Bateria era pe la 20%.
  8. Va salut! Am o problema cu bateria, mi se descarca intr-un ritm foarte rapid indiferent chiar daca folosesc sau nu telefonul. Am folosit si DS Battery saver in modul slumber si nu a functionat. Seara la ora 10 l-am incarcat aproape de 100% si a doua zi dimineata era inchis. Mentionez ca am facut un factory reset, dupa care nu am instalat decat vreo 2-3 aplicatii (360 antivirus, Star Music Player si DS Battery Saver). Nu stiu ce e de facut in situatia asta. Am garantie la telefon, ca doar ce l-am cumparat... Daca nu rezolv altfel, nu imi ramane decat sa merg sa il inlocuiesc.
  9. VR46

    Problema Karbonn Sparkle V

    Am incercat sa activez si debugging-ul, dar nu a functionat. Driverele s-au instalat, din cate am observat... Probabil ca memoria interna a telefonului apare ca memorie de sistem si nu permite anumite operatiuni. Poate doar daca rootez telefonul rezolv problema. Intai o sa incerc cu un card SD.
  10. Salutare! Mi-am cumparat ieri un Karbonn Sparkle V si am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv, asa ca sper sa primesc ceva ajutor din partea voastra. Mi-am facut update-ul de sistem la Android 6 Marshmallow, mi-am instalat aplicatiile de care am nevoie si apoi am incercat sa transfer fisiere din calculator. Am conectat cablul USB, am selectat modul "transfer fisiere", insa PC-ul imi vedea telefonul doar ca "Sparkle Portable". Am putut sa accesez Sparkle Portable, insa era doar un folder gol in care nu puteam face nicio operatiune. Nu am putut salva in telefon nici fisierele din Dropbox. Am instalat un explorator de fisiere in telefon si am observat ca toata memoria interna a telefonului era continuta in folderul "root". Ce pot face sa copiez fisiere din calculator in telefon? Imi trebuie neaparat un card SD?
×

Important Information

Terms of Use