Clicky

Jump to content

Marius Muresan_15441

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Marius Muresan_15441

  • Rank
    Newbie
  1. Marius Muresan_15441

    Probleme cu produse Allview trimise in service

    Multumesc. O sa incerc sa iau legatura si cu vanzatorul (in cazul meu F64) daca nu rezolv nimic direct cu Allview.
  2. Marius Muresan_15441

    Probleme cu produse Allview trimise in service

    Multumesc mult! Sper sa reusesc sa rezolv ceva!
  3. Marius Muresan_15441

    Probleme cu produse Allview trimise in service

    Si care ar fi calea legala? Am sunat acum din nou la callcenter si mi-a spus domnul de acolo ca nu are ce sa-mi faca: sa trimit din nou telefonul in service si o sa decida tehnicianul ce decizie trebuie luata (nu vorbesc de felul in care incearca sa te expedieze). Si daca ma intereseaza sa imi schimb telefonul/sa primesc banii inapoi, sa ma adresez lui (ceea ce pentru ei inseamna sa pun un biletel in cutia telefonului). Exista vreun articol de lege in acest sens, privind recupararea banilor?
  4. Marius Muresan_15441

    Probleme cu produse Allview trimise in service

    Salut, va scriu si eu in speranta ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi! Am un telefon Allview Impera S, cumparat in urma cu un an (deci inca un an garantie). Pe la mijlocul lunii octombrie, am observat ca incepe sa dispara semnalul cand porneam internetul. Am crezut ca e o chestie de moment, dar acelasi lucru s-a repetat si a doua zi, fara insa sa-si mai revina. Am sunat la callcenter, a venit curierul, am specificat aceste probleme: a ajuns telefonul dupa vreo 6 zile (pe certificatul de garantie scrie ca a fost resoftat), si a functionat la parametrii normali fix o seara! A doua zi, m-am confruntat cu aceeasi problema. Deci telefonul a ajuns joi, iar luni (pentru ca in weekend nu functioneaza callcenterul) am revenit cu un telefon, pentru a-l trimite din nou in service. Cei de la call center mi-au zis ca nu ma pot ajuta cu nimic, dar sa il trimit si hotarasc cei de la service ce e de facut. Bun! Saptamana asta am luat legatura din nou cu ei pentru a vedea in ce stadiu e telefonul: mi s-a spus ca nu a putut fi reparat la Bucuresti, pentru ca trebuie schimbat procesorul, astfel ca a fost trimis la Brasov. Surprinzator, a doua zi am fost sunat de la firma de curierat ca a ajuns telefonul. Pe certificatul de garantie scrie din nou ca a fost resoftat, deci nici vorba de inlocuirea vreunei componente. Ghiciti ce: a functionat vreo 2 ore, dupa care am intampinat aceleasi probleme- nu recunoaste nicio retea, daca cumva are semnal- in momentul in care pornesc internetul, automat apare "lipsa serviciu" si apoi se reporneste automat. Initial isi revenea dupa cateva minute, dar acum se reporneste incontinuu, fara sa primeasca semnal. Am incercat toate solutiile posibile! Problema cea mai mare: maine o sa-l trimit in service pentru a treia oara in 3 saptamani, deci cu aceeasi problema. Oare ce as putea face? Nu ma intereseaza sa primesc banii inapoi, cat as vrea ori sa-mi fie schimbat telefonul (avand in vedere ca a fost deja de doua ori in service si nu s-a facut nimic), fie sa am posibilitatea de a alege un alt telefon la aceeasi suma din oferta celor de la Allview. Orice sfat e binevenit! Imi cer scuze pentru postarea asa lunga! Toate bune!
×

Important Information

Terms of Use