Clicky

Jump to content

ti-o_imping_ti-o_indes

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About ti-o_imping_ti-o_indes

  • Rank
    Newbie
  1. ti-o_imping_ti-o_indes

    Probleme cu produse Allview trimise in service

    imi cer scuze berila...n-am prea fost la scoala. ( nam sau n-am?)
  2. ti-o_imping_ti-o_indes

    Probleme cu produse Allview trimise in service

    Salut, Haideti sa va spun eu ce am patit cu allview: Trimit telefonul in service 15.09.15 rezultatul : nici azi nu am telefonul. :| detaliez un pic desi nu cred ca mai are rost. Reclam faptul ca telefonul meu v1 viper nu merge dual sim. prima oara in service 15.09.15, i-l primesc la sfarsitul perioadei de 15 zile calendaristice cu un upgrade de soft, fara sa functioneze, plus ca in momentul in care-l deschid sa pun bateria au inceput sa pice suruburi din el. Ma cert cu ei, se bat cu pumnul in piept ca mi vor pune la dispozitie tot ceea ce s-a intamplat cu telefonul, nici pana astazi nu am primit ceva de la ei. Acum, ma rog de ei sa vina sa mi i-a telefonul din nou in service, dupa vreo 3 zile se gandesc ei mai bine si fac comanda la curier. I-l ridica si: pe 01.10 i-l retrimit ( a stat la mine vreo 2-3 zile in care nu l-am putut folosi deloc pt ca l am primit mai varza decat l am trimis, efectiv nu puteam sa folosesc nici sim1 nici sim2 ) pe 05.10 scrie negatia ; pe 09.10 da nr de intrare la negatie pe 12.10 imi trimite negatia pe mail + ca o sa trimita telefonul la magazinul de unde l-am cumparat pt inlocuire/restituire bani + ca ma vor contacta de la magazin in momentul in care va ajunge la magazin ( asta se poate intampla si peste 20 de ani, nu i problema pentru ca clientul da bani pe produsele lor ca sa stea cu telefoanele la ei in service nu sa se foloseasca de ele ) . pe 14.10, adica azi , le transmit ca eu pana pe 15.10 maxim 16.10 trebuie sa am telefon, nu ma intereseaza cum fac, cum nu fac, ca-l teleporteaza la magazin ( oricum la magazinul de unde l-am cumparat cu siguranta am sa schimb produsul si nu ma voi mai atinge de produsele lor nici daca se vor da gratuit pe strada ) . sa vedem cat o sa mai dureze problema. uitati-va cata bataie de joc si cat interes isi dau ca sa rezolve problemele clientului astfel incat acesta sa fie cat mai putin afectat, ca de...daca am stat cu el aproape o luna la ei in service..ce mai conteaza 3 zile.
×

Important Information

Terms of Use